sztumski.pdf
(
2395 KB
)
Pobierz
188263867 UNPDF
niedopus
z
c
za
lne jest oc
z
ywi
s
cie zapewni
a
nie badanych
,
ze ankiet
a
j
e
st
anonimowa, wtedy, gdy nie spelnia ona om
a
wianego warunku
,
c
z
yli zawi
e
r
a
p
y
tania
,
j
a
kie m
o
g<t
,
uja
w
ni
e
kto j
e
st respondent
e
m
.
A
utor
a
nki
e
t
y
po
w
ini
e
n z
ate
m dokl
a
dni
e s
pr
aw
d
z
i
e
to
, czy
kt
o
r
eS z
p
y
t
a
n
,
zw
l
a
s
zcza z
a
wa
rt
y
ch
w
cZt(
s
ci doty
c
z
q
cej d
a
nych
0
r
es
p
o
nd
e
ntach, ni
e sta
-
n
o
wi za
g
rozeni
a
d
l
a i
c
h
a
nonimowosci
l
ub poufnosci
.
aktywnose spolecznq lic
zy
my n
a
pozyt
y
wny
s
tosunek do n
aszy
~h b
~
-
dan
.
.
.
"; w przypadku np
.
ank
i
et anonimowych wyrazne podkresleme
tego
fa
ktu
;
podzit
(
kowani
e
r
e
sp
o
nde
n
t
o
m
z
a
t
rud z
wiq
zan
y z wy
p
e
l
-
ni
a
n
ie
m anki
e
t
y;
okr
es
leni
e spos
obu
z
wr
o
tu
a
nki
e
ty itp
. s
pr
a
w
y;
4)
P
Y
t
a
n i a
,
odnos
zq
ce sit( do cel
o
w dla j
a
ki
c
h d
a
n
q ank
i
e
tt
( s
p
o
r
zq
dzo-
no
.
Mozemy wyroznie p
y
t
a
nia d
o
tyczqce badane
g
o problemu ora
z
od
-
nOS
Zq
cesit( do respondenta
,
ktore nalezy umieszc
z
ae n
a
k 0 n c u
a
n
-
k i e t y
.
Ankiett( n
a
l
e
zy rozpoc
zy
n
a
e od
s
ta
w
i
a
nia p
y
t
a
n dot
y
czqcych
bad
a
n
e
j problem
a
t
y
ki
,
a ni
e
od p
y
tan
o
dnosz
q
c
yc
h
s
i
t(
do
s
p
o
l
e
c
z
n
o
-
dem
og
rafi
cz
nych
w
l
a
sci
w
osci re
s
pondenta
;
5) ins t r uk cj e dotyc
z
qce tego, j
a
k odpow
i
adae na pos
z
cze
g
olne pyt
a
-
nia czasem wystarczajq b
ar
d
z
o l
a
konic
z
ne
ws
kazani
a
t
y
pu:
"
ni
e
po-
tr
z~
bn
e s
k
res
lie
"
c
zy "
stoso
w
ne p
o
dkre
s
li
e"
itp
., a
le nieki
e
dy k
o
niec
z
n
e
Sq
te
z
b
a
rd
z
iej s
zc
z
eg
ol
owe
pou
cze
nia
,
dot
y
cz
q
c
e
np
.
s
po
so
bu
zw
r
o
tu
/
.
a
nki
e
t
.
Nalezy takZe dbae
0
to
, a
b
y
inform
a
cj
e
0
in
s
trukta
zo
w
y
m ch
a
.
:
:.
rakt
e
r
z
e byly zrozumiale
\
jedno
z
naczne.
8.3.
1
.
Z
as
ady
op
racowania ankiet
y
O
p
r
acow
ani
e a
nki
e
t
y
je
s
t b
a
rdzo
wa
znym prz
e
d
s
it
(wz
i
t(c
i
e
m
p
rz
ygo
t
o
-
wawczy
m
w
b
a
d
a
ni
ac
h
o
ma
wia
n
e
go t
y
pu. Wi
a
dom
o
bo
w
i
e
m
0
t
y
m
, z
e t
y
lko
m
e
t
o
dol
og
i
cz
n
ie
p
o
pr
aw
nie
o
p
rac
o
wa
na ank
i
eta mo
ze
stae s
i
t
(
po
zy
t
ecz
n
y
m
n
a
r
z
t(dzi
e
m b
a
d
aw
c
z
ym
.
Zwr
o
emy r
o
wnie
z
uwagt
(
na ten f
a
kt
, z
e byle j
a
k
opracow
a
n
a a
nkiet
a,
t
z
n
.
nie Iic
zq
c
a s
it
(
z
wy
mo
ga
mi m
e
t
o
dolo
g
ic
z
n
ym
i
,
ni
e
je
s
t p
o
pr
os
tu
go
dn
y
m
za
u
fa
nia n
a
r
z
t(d
z
i
e
m m
e
t
o
dol
og
i
cz
n
ym.
P
r
zys
t
t(
puj
qC
d
o o
pr
acowa
n
ia a
nki
e
t
y
n
a
l
e
z
y
odp
ow
i
e
d
z
i
ee s
ob
ie c
o n
aj
-
mniej n
a
n
as
tt
(p
u
jqce
p
y
t
a
ni
a
:
a)
z
j
a
k
i
c h
e
l em
e
n tow powinna skl
a
d
a
e sit(
a
nki
e
t
a,
jak
q
c
hcemy
s
it( p
os
lu
zye
w
za
m
ie
r
zo
n
y
ch b
a
d
a
nia
c
h
;
.
b
) j
a k
q f
or m t
( i
t r
eS e pow
in
ny
mie
e
p
osz
c
zego
ln
e
j
ej e
l
e
m
enty o
r
a
z
c
) j a
ki
:
'
N
Yg
I
~
d
z e w
n t
(
t r
z
n
y
po
w
inn
a
mi
ee
d
a
na
ank
ieta
.
P
r
zyjr
zy
jmy sit
(
blizej pr
o
blem
o
m za
w
artym w powy
z
s
zyc
h pyt
a
ni
a
ch
.
8.3.
1
.
2
. Fo
rm
a
i
tre
s
c ankiet
y
F
o
rm
a
i tr
es
e pos
zcze
g
o
lny
c
h el
e
ment
6
w
a
nki
et
y po
w
i
n
na n
a
j
og
olni
e
j
u
wz
gl(
(
dniae
za
r6wno char
a
kt
er
dan
e
j
a
nki
e
ty
,
j
a
k te
z
wl
as
ci.w0
s
ci p
~
t
e
n-
cja
ln
yc
h r
es
po
n
d
e
nto
w,
np.
s
t
op
i
e
n dojr
z
al
osc
i int
e
l
e
ktu
a
l
neJ,
pr
zY~
I
.qza
-
n
ie
d
o
tr
a
d
yc
ji
, o
b
ow
i
qz
u
j~c
e
w s
r
o
d
owisk
u b
ada
n
yc
h
zasa
d
y g
r
zecz
n
os
cl
Owe
it
p. cec
h
y
.
.
.
Ni
eco w
i(
(ce
j miej
sca
po
s
wi
((
cimy p
y
tani
o
m staw
ia
nym w ankl
e
cl
e
. N
a
-
l
e
z
y
tu
z
wro
c
ie uwag(
(
pr
z
ede wsz
ys
tkim n
a
nastt
(
pujqce
zag
adni
e
nia
:
I. J
eze
li p
y
t
a
nia m
a
j
q
b
ye rz
ec
zowe,
t
o
po
w
in
ny
b
ye fo
rm
owa
n
e
n
a
pods
t
aw
i
e z
n
a
j
o
mos
c
i p
ro
bl
e
m
6w, kt6
r
yc
h d
o
t
y
c
zq. T
r
ze
b
a
0
t
y
m p
a
mi
.
t
(
t
ae
,
ze
t
a
ki
e
p
y
tani
a,
ktor
e w o
d
cz
u
ci
u r
es
p
o
nd
e
nt
a S
qn
i
er
z
e
cz
o
we
c
zy
nal
w
n
e
n
ie s
kl
a
ni
a
jq go wcal
e
do pow
a
znego traktowania dan
e
j
a
nkiety, ani t
ez
b
a
d
a
j
q
c
ego.
2
.
P
yta
nia po
w
in
ny
b
ye
t
ak fo
m
1owa
n
e, a
b
y
m
oz
n
a
b
y
l
o
ud
z
i
e
li
e
n
a
ni
e
w
i
a
r
ygod
n
e
j odpo
w
i
e
d
z
i
.
P
ona
dto
w
pr
zy
p
ad
ku
a
nki
e
t
a
nonimo
wyc
h p
y
t
a-
n
i
a
ni
e
m
og
q do
t
yczyc t
a
kich kwe
s
tii
,
kt
6
r
e
m
og
lyb
y
ujawnie osob
t(
r
es
p
o
n-
d
en
ta,
g
d
y
by na to pyt
a
nie odp
o
wied
z
i
a
l
.
Choc wska
z
ywali
s
my n
a
to wc
~e
-
s
ni
e
j
,
ak
ce
ntujemy ten
wy
m
og, ze wzg
lt
(
du n
a
j
eg
o m
.
in
.
mor
a
Ine
z
n
acz
em
e
.
3
. Py
t
a
nia n
a
le
zy
t
ak
sta
w
i
ae, a
b
y
um
oz
l
iw
i
a
l
y
one u
zysk
i
wa
ni
e
d
a
n
yc
h
o
bi
e
kt
y
wny
c
h
,
por6
w
n
y
waln
y
ch i
s
pr
aw
d
za
ln
yc
h
,
8'
:3
.
1
.
1
.
Str
uktu
ra a
nki
ety
W
a
n
k
i
e
cie n
a
l
ezy
unik
ae wszys
tki
eg
o
, co
nie j
es
t k
o
ni
eczn
e
ze wzg
lt
(
du
n
a ce
le
,
j
a
ki
e
chc
e
m
y osiq
gn
q
e pr
z
y j
e
j pomocy
.
N
a
le
zy w
it
(
c db
ae
u
s
i
l
ni
e
o to, aby
a
nkiet
a
byla n
a
r
z
t
(d
z
i
em w p
e
ln
i
funkcjonalnym
.
~
2Ei~
cZ
E
y
mi
~
l
~
m
~
nt
a
mi k
az
£
ly
'
\
y~
s
i
ld
z
i
e
q
.
i
e
t
y
st
osowa
n
e'
'
.
tB
l
!Q
.
?
-
,
i
lla
ch
~ o
l
ec
zn
y
ch
_
s
.
f
t
:
I
)
inf
o
rm
acja
0 in
s
t
y
tucji
[
irm
u
j
qc
ej b
a
d
a
ni
a;
2)
z
wit
(
zla in
f
orm
a
cj
a
0
G
1u
>
j
a
ki
e
mu m
a
slu
zy
e
an
kiet
a;
,
d
.
3) dod
a
tk
o
we w
y
j
a s
n i en i
a, l<
.
to
ry
ch ch
a
rakt
e
r
z
al
ezy o
d r
o Z
3JU
a
nki
e
t
y;
mo
z
e tu
wc
h
o
d
z
i
e w g
rt( np
.
u
zasa
d
nie
ni
e wy
boru
da
n
ego
res
pond
e
nt
a, a wowczas
p
os
ru
g
u
je
m
y s
it
(
dajm
y
na to
s
lo
wam
i j
a
ki
e
za
p
ew
n
e
z
ys
k
a
jq j
ego
pr
zyc
h
y
ln
osc: "
.
.
. bior
q
c pod u
wa
gt
(
p
a
na (i
)
4. Pytania nie powinny bye sugestywne
,
dwuznac
z
ne
,
ani te
z
podejmo-
wac spraw dra
z
liwych w taki sposob, ktory moglby u danych responden-
tow wywolywae oburzenie
.
5
.
Pytajqcy powin
i
en
z
dawac sobie spraw(
(
ze
z
n
a
czenia kol
e
jno
s
ci
s
t
a
-
wianych p
y
tan w ankiecie oraz z wp1
y
wu t
e
j kolejnosci na j
a
ko
s
e
.
"
To
s
arno p
y
tanie przy innej kolejno
sc
i
i
w inn
y
m kontek
s
cie konste-
luje inaczej swi
a
domose odpo
w
iadajqce
g
o. a pr
z
e
z
to prowadzic mo
z
e do
odmiennej odpowiedzi. K
a
zde pytan
i
e w ankiecie i ka
z
da odpowiedz na nie
ma okrdlonq wartose wskaznikowq w za
l
eznoSci od ko
l
ej
n
osci i s
t
ruktury
wszystkich poprzed
n
ich,j
a
k i nast~pujqcych po nim pytan oraz najbliz
sz
e
g
o
jego kontekstu
7
"
.
.
Kolejnos
e
st
a
wi
a
n
y
ch w anki
e
c
i
e p
y
tan nie je
s
t
s
pr
a
wq oboj(
(t
n
q.
6.
P
y
tania
s
tawi
a
ne w ankleta
c
h mo
g
q miee ch
ar
akter p
y
tan
: z a
-
mkni(
(
tych
,
polotw
a
rtych i otwartych.
Z a m k n i ((t y m i
-
n
az
ywamy t
a
kie pytania, ktore Sqzaopat
rz
one z gory
w pr
ze
widywan
e
odpowiedzi
,
c
z
yli Sqtak pomyslan
e,
aby odpowied
z
i re
-
s
pond
e
nta trafi
a
l
y w
mo
z
li
w
osci pr
ze
wid
ywa
n
e
pr
z
e
z
p
y
t
a
j
q
c
ego.
Mo
g
q
o
n
e
miee r
M
n
y
k
sz
t
a
lt
,
np
.:
"
W ktor
y
m r
o
ku ur
o
d
z
il
s
i(
(
P
a
n (i
)"?
"Czy
jest P
a
n (i) z
a
d
o
w
o
l
o
ny (
a
)
z
wyb
o
ru kierunku
s
tudiow
?
Tak
,
Ni
e.
Nie m
a
m zdania
"
;
"l
a
k to si~ stalo, ze wybr
a
1 P
a
n (i) obecny kierun
e
k
s
tudio
w?
Z po
s
r
o
d
pr
zy
c
zy
n
,
jakie
Sq
tu
za
pi
s.
:
me mo
ze
Pan (i)
wy
br
ae
wi~cej ni
z
j
e
dn
q:
a
)
sa
m
(a
) dokonal
e
m (
am) wy
b
o
ru
;
b
)
p
os
lu
c
h
a
l
e
m (
a
m) rod
z
ic6
w
;
c)
z
o
s
t
a
l
e
m (
a
m)
s
kierow
a
ny (a) n
a
studja;
d) udalem (am) si(( za namowq kolegow".
W tym ostatnim przyklad
z
ie mamy do c
z
yni
e
nia
z
t
z
w
.
k a f
e
t e r i q p y _
tall
.
t
z
n
.
z pewn
y
m
z
est
aw
em pyt
a
n
za
wi
e
raj
q
c
yc
h od r
az
u prop
ozy
cj(( ew
e
n-
tu
a
ln
y
ch odpowi
e
d
z
i
.
C
o z
robie
w
ted
y,
gdy r
es
pond
e
nt
ws
k
aze w
i
((
c
e
j ni
z
jedn
q z ewe
ntual-
n
y
ch odpowied
z
i czy prz
y
cz
y
n dan
eg
o zachow
a
ni
a? O
tM
,
gd
y
t
a
k
q
mo
z
-
Iiwo
sc
dopus
z
c
z
amy
,
t
o wowczas tr
z
eba pro
s
ie, aby w
s
ka
za
l, ktorq z nich
s
tawia n
a
pierws
z
ym miejscu, tzn. uw
az
a za pierwszo
r
z~
dn
q
,
ktorq na drugim
miejscu, uwazaj
q
c j
a
ko dru
go
r
z
(
(
dn
q
itd
.
10 tym j
a
k powini
e
n post
q
pie tr
z
eb
a
g
o poin
s
truo
w
ac w
a
nkiecie. Tego r
o
d
z
aju
ws
k
az
ani
a
d
o
kon
a
ne przez re-
s
pondentow poz
wa
l
a
jq bad
a
j
q
cem
u
u
s
talie hi
e
r
a
rchi(( w
az
no
sc
i odpow
i
e-
d
z
i lub p
r
zyczyn
, w
edlug opinii b
a
d
a
n
y
ch
.
lezeli takqkafeteri((konczymy pytaniem np
.
typu:
"
Pros
z
(( w
s
ka
za
e in
.
przyczyny poza wymienionym
i
.
.
." po
z
ostawiaj
q
c tym s
a
mym P~W~qsw
o-
bod(( re
s
pondentom co do odpowiedzi
,
to mamy w6wczas do czymema z t
z
w
.
p
y
taniem polo t wart y m
.
.
.
P Ytan i a 0 t
wa
r t e d
a
j
q
respond
e
nto
w
i n
a
tomJa
s
t
.
c
a
l~o
w.
lt
~ sw
obod(
(
o
dpo
w
i
e
dzi
.
W t
y
m ce
l
u pozo
s
tawi
a
my
s
tosunko
w
o
w
!(
(
ceJ m!eJsc
a
w an-
kiecie na odp
o
wiedz
.
Oto prz
y
klad t
a
kiego pytania:
lak to si((stalo, ze spo
s
rod w
i
elu mo
z
liwych zawod
o
w wybr
a
1 (a) Pan
(i) ;~wod nauczyciela?
,
".
Niew
q
tpliwie pyt
a
nia om
a
w
i
anego t
y
pu S
q
,
trudniej
sz
e d
l
a re
s
p
o
ndenta
,
g
d
y
z w
y
ma
g
ajq z
jeg
o stron
y z
nacznie wi((ks
z
ego w
y
silku int
e
l
e
ktualne
g
~
n
a
sformulowanie odpowi
e
dzi
,
ni
z
p
y
t
a
nia zamkni((te. Na
s
tr(
(
C
zaH o
ne te
z
wi((cej trudnosci bad
a
jqc
e
mu pr
zy
opraco
wa
niu
ze
bran
y
ch anki
e
t
,
p.~nie-
waz odpowiedz
i
tego rod
za
ju wyma
g
ajq wc
zd
niejszej kategor
yza
cj
1.
.
Szcze
g
olnym typem pyt
a
n
s
tosow
a
nyc
h
w
a
nkietac
h
Sq
t
zw. p Ytan !
~
f i
I
t r uj q c e
,
stawi
a
ne wt
e
d
y, g
d
y
ch
c
em
y s
p
os
r
6
d r
es
p
o
ndent
o
w dokon
a
c
e
limin
a
cji t
y
ch
oso
b
,
ktore ni
e
m
a
j
q
nic do p
ow
i
e
d
z
eni
a
na d
a
n
y
t
e
m
a
t
.
7
.
l
ez
eli w
a
nki
ec
ie
s
ta
wia
m
y
p
y
t
a
nia
za
m
k
ni(
(
te
a
lbo p
olo
t
wa
rt
e, to
\V
t
y
ch
wszys
tki
c
h
p
r
zy
p
a
dk
a
ch.
w
kt
6
r
y
ch
zaw
i
e
r
a
j
q o
n
e
pr
opoz
~
cj
e a
l-
t
e
mat
y
wn
y
ch odp
o
wi
e
d
z
i
,
n
a
l
ezy
p
os
lu
g
iw
a
e
s
i(
(
n
a
tyl
e
k
l
a
rown
y
ml
I
o
s
tr
y
-
m
i
altern
a
t
y
wami,
az
eby p
oz
walaly
o
ne na mo
z
l
iwie jednozn
a
c
z
ne ro
z
-
d
z
ielanie tresci w
y
po
w
ied
z
i
r
sp
os6
b \
~
y
ra
z
n
y
i zdec
y
do
w
an
..
se
t
)
· .
•
8.
3.1
.
3.
Wygl
lld
z
e
wn
~trzn
y
ankiet
y
Wygl
q
d zewn((tr
z
ny anki
e
t
y
nie je
s
t takze b
ez z
n
a
c
ze
~i
a w
b
~
d
a
ni
ac
h
.
Okresla go w pewnym sen
s
i
e
char
a
kt
e
r anki
e
ty
.
Z uwa
g
! n
a
t
o,
z~
trudn
o
b
y
10by podae wyc
z
erpujqcy katal
o
g wska
za
Il dl
a
w
sz
y
s
tkJch m
o
z
l
I
w
yc
h
a
nkiet
,
o
g
r
a
nic
z
(
( s
i(
( za
tem do kil
k
u
ogo
ln
yc
h uwag n
a
t
e
n t
e
~
a
t
.
.
Oto
z
-
ja
k wi
a
d
o
mo - r
oz
mi
a
r
a
nki
e
t
y
n
i
e p
ow
inien b
ye
tak!
, ze
b
y z
m
e
-
c
h(
(
cal r
es
p
o
ndent
a
d
o
je
j wy
pdnieni
a. A
le te
z
ni
e
j
est
j
e
dn
a
k r
ow
ni
d ws
k
a
~
za
ne
a
b
v a
nkiet
a
b
yl
a bard
z
o
za
druk
owan
a
,
p
o
ni
e
w
az
m
oz
e
wowczas
st
ac
s
i((~alo
-
prz
e
j
r
z
y
s
ta
.
Ro
z
mi
a
r anki
e
t
y
n
a
l
dy w
i
(
(
c ogr
a
nic
z
ae gl
o
wn
i
e po-
pr
z
ez eliminacj(( pytan stawi
a
nych
"
n
a
wszelki wypad
e
k" lub
ze
w
z
gI((du
n
a
.
,
intere
s
uj
q
ce kw
es
ti
e", k
t
o
r
e
jedn
a
k
ze
nie
Sqs
ci
s
le
z
wi
qza
ne
z
t
e
matem
b
a
dan
.
Dbajqc
0
r
ozsq
dn
e wy
korz
ys
t
a
ni
e
ka
z
d
e
j
s
tron
y,
nie nale
zy wsza
k
-
ze
pop
a
d
a
e
w
pr
ze
s
a
d((
, w
pl
ywa
j
q
c
q
n
ega
t
yw
ni
e
na pr
z
e
j
r
zys
t
osc
i e
s
t
e
t
y
-
.
k(
(
anki
e
t
y
.
B
e2 ~
1
0
hIe
ro
a
Ankieta powinn
a
bye tak
i
e czytel
n
a i przejr
z
ysta
.
Kaid
'
lgrupf
(
probl
e
-
mow
'
l
,
podobnie jak k
a
ide pyt
a
nie, n
a
l
eiy
w
yra
z
nie o
z
na
c
zye liczb
a
m
i
a
lb
o
liter
a
mi
.
N
a
leiy rowni
e
i zachowae odpowiednie odstf
(
py mif
(
d
z
y wi
e
rsz
a
mi
,
aby d
a
e s
za
nsf( n
a
szers
z'
l wypowied
z
, zwl
a
szc
za
przy pytani
a
ch otwarty
c
h
.
W przypadku wielostronicow
y
ch mil
l
et dobr
z
e
z
achow
a
e pr
z
ynajrnni
e
j jedn
<
t
stronf
(
nie
z
adrukowan
'
l
,
zazn
a
cz
a
j
'
lc w c
Zf
(
s
ciin
s
trukt
ai
ow
e
j, aby r
e
spon-
denci wykorz
y
stywali j
'
l dl
a
ewentu
a
lnych s
z
ers
z
ych wypo
w
ied
z
i pod
a
j
'
lc
numer pyt
a
nia, ktorego t
a
odpowiedz dotyc
z
y
.
M
a
my w
o
wc
zas
pewn
'
l s
z
an
Sf(
na u
z
yskanie dod
a
t
kowych wypowi
e
dzi.
I
Z
ob. W
.
Wi
s
n
i
e
w
s
ki
,
Wp
l
yw s
p
oso
bu
s
ta
w
iania p
y
t
w
l
w
an
k
i
e
c
i
e
na rod
za
j
o
dp
ow
i
e
d
z
i.
w
:
Studi
a
Socj
o
logic
z
ne
,
1963, nr
4
,
s
.
57
-
71
;
E
.
No
e
l
l
e
,
U
mf
r
a
ge
n in d
e
l
'
M
asse
n
ge
s
el-
/
sc
h
a
ft
.
op
.
cit
.
,
S
.
5
4
-
9
4. .
2
Z
ob
.
C
.
Sel
l
t
i
z
, M. l
a
h
o
da, M
.
Deut
sc
h
i
S
. C
ook
, o
p
.
C
lt.
,
S
. 12
-
17
.
)
F. Zn
a
ni
e
cki,
M
i
ast
o
w
s
wi
a
d
o
mo
sc
i j
e
g
o
o
b
y
wat
e
/i
.
Pozn
a
n 1931,
S.
1
8
-1
9.
4
Zob
.
P
.
Danilo
w
icz
,
F
.
S
z
tabin
s
ki,
N
aw
e
s
p
o
j
r
ze
ni
e n
a
a
nki
e
t
~ pocz
t
ow
q
.
Jak u
zy
s
k
a
n
o
7
0
%
zw
r
o
to
w
.
w
:
A
na
/
i
zy
ipr
o
b
y
t
e
c
hnik
b
adaw
c
z
yc
h
w
soc
jalo
g
ii
.
T 9
.
P
r
o
b
l
em
y
human
iz
a
cj
i
p
ro
ces
u bad
a
w
c
zego
.
Prac
a
z
b
i
or
,
p
o
d red
.
Z
.
Go
s
lkowskie
g
o
.
W
ar
sz
aw
a
1
9
92,
s.
140
.
5
B
yl
y
t
o
badan
i
a nad w
a
runk
a
mi pr
a
cy i zy
c
i
a
p
i
e1~
g
ni
a
rek
w
Po
l
s
c
e
,
pro
wa
d
z
on
e
.
przez
dr M
a
rk
a
Gram
l
ew
i
cza
w ki
e
rowan
y
m pr
zeze
mnie
Z
aklad
z
ie M
e
l
o
do
l
og
n
Bad
a
n Spo-
l
e
c
z
n
yc
h Uniw
.
S
I
'l
.
s
ki
eg
o n
a z
lec
e
nie R
a
d
y
Nac
ze
l
n
e
j Z
w
.
Pie1
~g
ni
a
rek i ~
o
lo
z
n
yc
h.
6
Z
ob. TW
.
M
ang
ion
e
,
A
nki
e
t
owa
ni
e po
c
z
t
ow
e
w
ba
da
nia
c
h m
ar
k
e
tin
g
o
w
yc
h
I
s
O
C
j
O
I
Og
l
cz-
nyc
h
,
W
a
r
szawa
19
99, S
.
8
0
-
1
11.
7
Z
ob
.
T
Sz
c
z
u
r
ki
e
wi
c
z
,
N
i
e
kt
ore
u
wa
g
i kr
y
t
ycz
n
e
0
a
nkiet
ac
h
,
w
: Zeszy
l
y N
uko
we U
MK
F
i
l
o
zof
i
a
II
,
T
o
run 1
968.
S
.
4.
A
rtykull
e
n zn
a
jd
z
ie
Czy
t
e
lnik r
6w
ni
e
z
w
k
s
i
'l
.
zce
l
egoz A
ul
o
r
a
p
t
.
Stu
d
ia
so
c
jo
l
o
g
i
cz
n
e
,
op
. c
it
.
,
S
.
4
1
-53
. . .. .
R
Du
zo
infonn
ac
ji na l
e
m
a
l b
a
d
an
anki
e
lo
wyc
h
z
a
w
l
e
r
a
k
S
l
'
lzka
M
. Gra
wJl
Z ~
t
.
M
e
th
o
d
e
s
d
es
s
c
i
e
n
ces sa
c
/a
l
e
s
.
o
p
.
cit
.
,
S.
6
68
-
7
17
. Zo
b
.
le
z
: R
.
M
ayn
l
z
, K
.
H
o
lm
,
P
.
Hubn
e
r
,
Wpl
'
O
-
wa
d
ze
ni
e
d
o me
t
o
d
soe
j
o
l
o
g
ii
e
m
pi
r
ycz
n
e
j.
o
p
. c
it
.
,
S.
13
3
-
1
4
6
.
8.3
.
2
.
U
wag
i n
a t
em
a
t pr
zy
d
a
tno
sc
i b
a
dan an
k
ieto
wy
ch
Ba
d
a
n
ia
anki
e
tow
e,
w p
r
zeciwienstwie do
i
nnych bad
a
n pod
e
jmow
a
-
n
yc
h w n
a
uk
a
ch
s
polec
z
nych, nie wymag
a
j
'
l wielkich
zes
polow bad
a
wczych
,
a ro
wn
o
c
ze
s
ni
e S'
l st
os
unkowo t
a
nie i pozwal
a
j
'
l na
sz
ybki
e
pr
ze
b
a
dani
e
n
awe
t du
i
ych
z
bi
o
r
ow
o
s
ci
. Na
skutek t
e
go s
'
l one C
Zf(s
tost
o
sow
a
ne pr
z
y
r
o
z
l
e
gly
c
h b
a
d
an
i
a
ch p
r
ow
a
dzony
c
h pr
z
e
z
ro
i
n
e
in
s
tytucje
z
ajmuj
'
lce
s
if(
bad
a
niam
i o
pinii publi
cz
ne
j
(np. In
s
t
y
t
u
t
Ga
l
l
up
a
), a ich wyniki pr
ze
dost
a
j
'
l
sie
(
cZe(sci
e
jni
i i
nn
e
d
o
wi
a
d
o
mo
sci
s
z
er
o
k
i
ch m
as.
Ni
e
je
s
t wie(cpr
z
yp
a
d
-
kiem
,
i
e
w odc
z
uciu
s
p
o
l
e
c
z
n
y
m b
a
d
a
n
ia a
nki
e
t
o
we
S
'
l uw
aia
ne
za
n
a
jb
a
r-
d
z
i
e
j t
y
p
o
we
z
wl
~
s
z
c
za
d
l
a so
cjo
l
og
ii,
a
ankiet
a
j
es
t ni
e
ki
e
d
y
n
awe
t
u
w
a
-
i
an
a z
a podst
a
wow
e
n
a
r
z
e
(
d
z
ie b
a
d
a
wc
ze
tej n
a
uki. J
a
k wi
e
l
e
pot
ocz
n
yc
h
.
!
I
mni
e
man
,
t
a
k i to ro
w
nie
i
j
es
t ni
es
l
u
s
z
ne. Pomimo w
s
pomnianych
za
l
e
t
bad
a
ni
a a
nk
i
etow
e
nie S
'
lwc
ale
tak l
a
t
w
e do pr
z
ep
r
ow
a
d
z
eni
a,
j
a
k to
s
if
(
wi
e
lu
am
a
torom
s
ocj
o
logii wydaj
e
.
Je
ie
l
i s
'
lr
zeczy
wi
s
tym
, a
nie t
y
lko fik
c
yjnym
,
c
z
yl
i
pseudonaukowym pr
ze
d
s
ie
(
wzie(ciem
,
to w
y
m
aga
j
'
l z
a
r
o
wno du
i
e
go
do
s
wiadc
z
enia badawczego
,
jak te
i
i dobr
e
go przy
g
otowa
n
i
a
m
e
-
todo
l
ogic
z
nego, osoby pr
ze
prow
a
d
z
aj
'
lcej bad
a
nia t
eg
o typu
.
W
s
k
a
imy
r
ownie
i
na to
, i
e
z
e w
z
glf
(
du n
a
wspomniane wla
Sc
iwo
s
ci
bad
a
n
a
nk
i
etow
y
ch S
'
l on
e
z
a
lecan
e
wsze
(
d
z
ie t
a
m
, g
d
z
ie trudno
s
tosow
ae
inn
e
metody b
a
d
a
wcze
,
a
le i wowc
za
s oc
z
ywi
s
cie nie powinno sif
(
kor
zy
-
stae
z
nich w spo
s
obnie licz
'
lcy
s
i
e(z
wymog
a
mi m
e
todolo
g
iczn
y
m
i
8.
Plik z chomika:
mara1230
Inne pliki z tego folderu:
Proces_pieleg_anestezjologia2.doc
(35 KB)
poradnik_dla_studentow.pdf
(354 KB)
sztumski.pdf
(2395 KB)
Praca magisterska.doc
(198 KB)
Mieczysław Łobocki-Metody badań pedagogicznych.txt
(873 KB)
Inne foldery tego chomika:
ABC Psa
cztery katy
Dieta
dietka Dukan
Dokumenty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin