uzasadnienie oceny ndst z ang - Piotrek_IIsem.doc

(31 KB) Pobierz
imię, nazwisko ucznia

UZASADNIENIE OCENY NIEDOSTATECZNEJ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

 

Piotr Postek klasa piąta

rok szkolny 2011/2012

 

I.               Uczeń nie spełnił koniecznych wymagań edukacyjnych zawartych w przedmiotowym systemie oceniania:

         nie opanował zagadnień gramatycznych ani leksykalnych określonych w rozkładzie materiału

         nie potrafi budować spójnych zdań, nawet z pomocą nauczyciela

         nie potrafi zrozumieć ogólnego sensu tekstów ani rozmów

         nie potrafi zrozumieć prawie żadnych kluczowych informacji w tekstach ani rozmowach

         nie potrafi wydobyć żadnych potrzebnych informacji, by stosownie do nich zareagować,

         nie potrafi samodzielnie przekazać wiadomości, zadać sensownego pytania, ani odpowiedzieć na pytania innych osób

         nie potrafi samodzielnie wypowiadać się na żadne tematy określone w rozkładzie materiału

         nie potrafi wyrazić swoich potrzeb, preferencji, stanów, rad, sugestii, powinności, nakazów, zakazów, obowiązków ani przypuszczeń; braki w wiadomościach i umiejętnościach uniemożliwiają mu jakąkolwiek komunikację

         nie zabiera głosu w rozmowie

         nawet z pomocą nauczyciela, nie rozumie sensu przeczytanego tekstu i nie potrafi z niego wyodrębnić żadnych informacji

         nie potrafi korzystać ze strategii stosowanych podczas czytania

         nawet nie próbuje pisać zadań otwartych

         we wszystkich zadaniach pisemnych, nawet w przepisywaniu z tablicy, używa niepoprawnej pisowni i interpunkcji

         zeszyt przedmiotowy prowadzi niesystematycznie i niesamodzielnie przez co zeszyt jest nieprzydatny w procesie uczenia się, a od końca listopada nie może w ogóle go znaleźć, pisze w brudnopisie

 

II.               Nagminnie nie wykonuje proc domowych.

 

III.               Jest nieaktywny na lekcji.

 

V.               Uczeń uczestniczył w dodatkowych zajęciach z angielskiego. W trakcie zajęć wykazywał zrozumienie wyjaśnianych zagadnień gramatycznych, jednak nie utrwalał ich w domu, poprzez wykonywanie otrzymanych ćwiczeń, dlatego na kolejnych zajęciach już nie pamiętał, czego się wcześniej nauczył. Nie zaliczył również materiału z pierwszego semestru.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin