Instrukcja łączenie interfejsu z autem:
- podłączyć piny do gniazda samochodu zgodnie z obrazkiem zamieszczonym na interfejsie lub ( fot wyżej)
- NIE PODŁĄCZAĆ W INNEJ KOMBINACJI
- Przewód K podłączamy do 20 lub 17 w każdym modelu jest inaczej
- Jeśli nie ma miejsca na przewód „L” to go izolujemy taśma izolacyjną, papierową aby zabezpieczyć metalową końcówke przed zwarciem do karoserii lub innych metalowych części auta
- Niektóre auta działają tylko na 3 przewodach ,
14 czerwony =12v,
19 czarny = masa,
20 lub 17 zielony =K-line
15 BRAK ( żółty izolujemy taśmą)
Upewnić się na pewno, czy jest wszystko zgodnie podłączone ( pomyłka grozi uszkodzeniem interfejsu )
- Podłączamy interfejs do auta
- Następnie uruchamiamy komputer i uruchamiamy program carsoft
- Podłączamy interfejs do złącza com1 w komputerze
- przekręcamy kluczyk na zapłon i sprawdzamy czy zaświeciła się zielona dioda na interfejsie( która mówi nam iż interfejs został poprawnie podłączony do zasilania auta, jeśli nie świeci jeszcze raz sprawdzić poprawność połączenia przewodów Czarny, Czerwony)
- Jeśli wszystko jest podłączone zgodnie z tym opisem można rozpocząć skanowanie auta
Używamy generalnie dwóch:
Perform diagnosis czytanie błędów
Earse error memory kasowanie błędów
Z zakładki Special Functions używamy tylko live data (w autach powyżej 96r) aby podejrzeć parametry silnika temperaturę, sondę lamde, przepływomierz powietrza itp. ( na odpalonym silniku oczywiście).
Resztę funkcji carsoftu UZYWAC NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOSC aczkolwiek nic mi się nie udało tym popsuć u siebie w aucie J
krzysiupoc