Instrukcja łączenie interfejsu z autem.doc

(2439 KB) Pobierz
Instrukcja łączenie interfejsu z autem:

Instrukcja łączenie interfejsu z autem:

 

 

 

-          podłączyć piny do gniazda samochodu zgodnie z obrazkiem zamieszczonym na   interfejsie lub ( fot wyżej)

 

-          NIE PODŁĄCZAĆ W INNEJ KOMBINACJI

 

 

-          Przewód K podłączamy do 20 lub 17 w każdym modelu jest inaczej

 

 

-          Jeśli nie ma miejsca na przewód „L” to go izolujemy taśma izolacyjną, papierową aby zabezpieczyć metalową końcówke przed zwarciem do karoserii lub innych metalowych części auta

 

-          Niektóre auta działają tylko na 3 przewodach ,

14 czerwony =12v,

19 czarny = masa,

20 lub 17 zielony =K-line 

15 BRAK ( żółty izolujemy taśmą)

 

 

Upewnić się na pewno, czy jest wszystko zgodnie podłączone ( pomyłka grozi uszkodzeniem interfejsu )

 

 

 

 

 

 

-     Podłączamy interfejs do auta

-          Następnie uruchamiamy komputer i uruchamiamy program carsoft

-          Podłączamy interfejs do złącza com1 w komputerze

-          przekręcamy kluczyk na zapłon i sprawdzamy czy zaświeciła się zielona dioda na interfejsie( która mówi nam iż interfejs został poprawnie podłączony do zasilania auta, jeśli nie świeci jeszcze raz sprawdzić poprawność połączenia przewodów Czarny, Czerwony)

-          Jeśli wszystko jest podłączone zgodnie z tym opisem można rozpocząć skanowanie auta

 

 

Opis zakładek programu jest na załączonym pdf

 

Używamy generalnie dwóch:

Perform diagnosis  czytanie błędów

Earse error memory kasowanie błędów

 

Z zakładki Special Functions używamy tylko live data (w autach powyżej 96r) aby podejrzeć parametry silnika temperaturę, sondę lamde, przepływomierz powietrza itp.  ( na odpalonym silniku oczywiście).

 

Resztę funkcji carsoftu UZYWAC NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOSC aczkolwiek nic mi się nie udało tym popsuć u siebie w aucie J

Zgłoś jeśli naruszono regulamin