Niemądre historie.doc

(24 KB) Pobierz
NIEMĄDRE HISTORIE (Zależnie od treści historii stosować można wszędzie)

Materiał edukacyjny rozdawany bezpłatnie w ramach szkolenia.

 

NIEMĄDRE HISTORIE (Zależnie od treści historii stosować można wszędzie)

 

Ta śmieszna zabawa wymaga aby najpierw napisać historię, która zawiera wiele pustych miejsc. Po napisaniu historii jedno z dzieci śledzi wzrokiem historię i kolejno pyta pozostałe o brakujące słowa nie zdradzając o czym jest historia. Jedynie pyta o rzeczownik, czasownik czy przymiotnik, zgodnie z porządkiem opowieści, i wpisuje je w odpowiednie miejsce. Można napisać swoją opowieść lub wykorzystać poniższy wzór.

Pewnego dnia...(osoba, którą wszyscy znamy) szła ulicą i spostrzegła na chodniku... (kolor) ... (rzeczownik). Nie mogła uwierzyć we własne szczęście, że znalazła taki... (przymiotnik) ... (rzeczownik). Pobiegła więc do komisariatu policji, by powiadomić o swym znalezisku, pełna nadziei, że nikt nie zgłosi się po znaleziony przedmiot w ciągu... (liczba) dni i będzie mogła go zatrzymać. Za najbardziej zadziwiające uznała to, że przedmiot, który znalazła, był...(przymiotnik).

Gdy przyniosła przedmiot do komisariatu, zorientowała się, że to magiczny ... (rzeczownik), ponieważ ... (czasownik), gdy go ... (czasownik). Policjant powiedział: „Jeszcze nigdy nie widziałem takiego ... (przymiotnik) przedmiotu, w ciągu ... (liczba) lat służby. Lepiej zanieś go ... (miejsce), zanim ... (czasownik)”.

Poinformowano o sprawie dziennikarzy i wszystkie gazety napisały ... (przymiotnik) artykuły. Kilku producentów telewizyjnych zrealizowało filmową wersję historii. Rolę naszej bohaterki zagrała ... (sławne nazwisko). Ludzie tłumnie przybywali do jej domu, by zobaczyć ... (przymiotnik) przedmiot. W stanach Zjednoczonych Ameryki przyjeżdżali aż z ... (liczba) stanów, z tak daleka jak ... (miejsce). Nasza bohaterka stała się sławna i bogata, pobierając ... (suma) za oglądanie przedmiotu i zarabiając w sumie ... (liczba).

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin