Resident EviL ... Outbreak File 2 (PS2).txt

(20 KB) Pobierz
Resident Evil: Outbreak File #2 ... PS2


Scenariusz numer 1: Training Ground

Zapoznaj si� z le��cymi na biurku notatkami, po czym rzu� jeszcze okiem na t� naprzeciw Staff Room. Kiedy odwr�cisz si� w kierunku drzwi i podejdziesz kawa�ek, na ziemi zobaczysz le��cy Staff Room Key. U�yj go na drzwiach i schodami biegnij do Staff Room. Wkr�tce natkniesz si� na rannego kompana � spraw, by u�y� Sprayu, we� od niego Iron Pipe, po czym z powrotem j� zwr��. Odszukaj zamkni�te drzwi, w kt�rych da si� rozwali� zamek i tamt�dy dosta� si� do Liquor Room. Od umarlaka zgarnij Handguna. Nie zapomnij te� o amunicji. Kiedy na schodach si� przewr�cisz, czo�gaj si�, lecz i dosta� na Rooftop, gdzie rozpraw si� z przeciwnikiem za pomoc� spluwy.

Scenariusz numer 2: Wild Things

 Obok ci�ar�wki zgarnij zielon� ro�link�, olej zombiaka przy drzwiach, bacz�c tylko, by kto� z ekipy zabra� strze�on� przez niego bro�. We� map� i Evacuation Order z tablicy og�oszeniowej, a po wej�ciu do Elephant Restaurant biegnij w prawo a� do stolika, gdzie le�y Handgun. Rozejrzyj si� za Joseph�s Notebook przy okazji zabijaj�c zombiaka. Sforsuj czarne drzwi prowadz�ce do Back Alley. Pozb�d� si� wroga, we� Shotguna oraz reszt� przedmiot�w (przede wszystkim notatki � zawsze o nich pami�taj!). Wywa� drzwi wiod�ce przed bar. Je�li nie zebra�e� wcze�niej Joseph�s Notebook, z kuchni zgarnij Bolt Cutter uwa�aj�c na zombiaka. Przy bramie ogrodu zoologicznego skorzystaj z notatek lub u�yj Bolt Cutter. Z South Concourse zwi� mapk�, a nast�pnie id� naprz�d, a� zobaczysz nadgni�e s�onisko. Ewakuuj si� do East Concourse, a nast�pnie a� do bramy do North Concourse. Unikaj�c hien dosta� si� do Office po schodach. Zignoruj drzwi na wprost, a zamiast tego podejd� do okien - nast�pi scenka ze s�oniem. Kiedy uda Ci si� go omin��, drzwiami po lewej stronie przejd� do Inner Office i stamt�d po zabraniu Elephant Key tylnym wyj�ciem id� do Owner�s Office. Zabierz Raccoon Medal, po czym u�yj go na maszynie. Po u�yciu kolejnego otrzymasz Lion Key. Przepchnij maksymalnie popiersie, otw�rz zamkni�te drzwi w Inner Office. Mo�esz te� zapisa� stan gry. Teraz zasuwaj do East Concourse, gdzie u�yj Elephant Key by otworzy� drzwi do Elephant Stage. Po prawej znajdziesz ro�linki. 
Nast�pnie id� przez bram� oraz po drabinie. Zamie� par� s��w z niedobitkiem, zabierz naboje i spadaj do Connecting Passage. Stamt�d dostaniesz si� do Supply Room, gdzie znajdziesz Parade BGM Tape i mo�esz zapisa� stan gry. Wr�� do Connecting Passage i zejd� schodami, kieruj�c si� drzwiami po lewej do Terrarium Dome. Po schodkach wejd� wy�ej i zepchnij skrzyni�. G�r� przedosta� si� do drzwi na Lakeside Area. Zastrzel ptaszysko, w�a� do wody uwa�aj�c na aligatora p�y�, a gdy b�dzie atakowa�, zanurkuj (R1) � by� mo�e prze�yjesz. Ju� na l�dzie uwa�aj na hieny, z tablicy zerwij notk� z kodem, zbierz co potrzeba i po schodach w�a� na Observation Deck, by znale�� Hunting Rifle, kolejny Raccoon Medal i Aligator Key. Zejd� ni�ej, a nast�pnie biegnij a� do drzwi. Za pomoc� zdobytego przed chwil� klucza otw�rz sobie drog� do North Concourse. 


 
Udaj si� do Inner Office, gdzie wpisz w�a�ciwy kod, a w pomieszczeniu z ty�u u�yj drugi Raccon Medal i sta� w pod�wietlonym miejscu, by otrzyma� Lion Key. W South Concourse otw�rz drzwi prowadz�ce do Service Road, jednak nie wchod� tam. W Elephant Stage postaraj si� schwyta� w pu�apk� s�onia przez zamkni�cie bramy. Teraz le� do Terrarium Dome i uko�cz puzzle ze �wiat�ami � pierwszy cel jest na g�rze, drugi przy gnie�dzie, trzeci przy drzwiach do Lakeside Area. Zza obrazu zgarnij Blue Lion Emblem, po czym cofnij si� do Connecting Passage, zapisz stan gry i odblokuj wej�cie do Elephant Stage. Pozbieraj co si� da i je�li na ko�cu scenariusza chcesz spotka� si� ze s�oniem, zaczekaj a� rozwali bram�, a je�li z lwem, uciekaj jak najpr�dzej. To drugie jest o wiele �atwiejsze. Biegnij do South Concourse i przejd� na Service Road. Omijaj�c lwa skieruj si� na prawo, gdzie znajdziesz Raccoon Medal. Nie zbli�aj si� do samochodu, a zamiast tego po drabinie zejd� na d�, zgarnij spray i korzystaj�c ze skrzynek dosta� si� do Show Animals� Boarding House. Wyko�cz lwa, zbierz kolejny spray, a po schodach dosta� si� do przycisku, kt�ry wyznaczy Ci dalszy cel. Zbierz tam Raccoon Medal oraz odkryty Red Lion Emblem, a nast�pnie g�r� przedosta� si� na Stage. Id� do Front Gate Plaza, gdzie ubij kolejnego lwa i zr�b u�ytek z Blue Lion Emblem i Red Lion Emblem (przy rze�bach). Kiedy pozbierasz ju� wszystkie przedmioty, mo�esz popchn�� w�zek, by tunelem dosta� si� do Observation Deck. Przygotuj si� na walk� z bossem i udaj do Front Gate. S�onia musisz koniecznie atakowa� z boku, gdy� we frontalnym starciu nie b�dziesz mia� szans � atakuje i podcina. Uciekaj i u�ywaj wszystkiego co si� da, aby uszkodzi� to bydl�. Z lwem sprawa jest raczej banalna: naucz si� unika� jego atak�w, po czy faszeruj besti� pociskami. Gdyby wskakiwa� na daszek, staraj si� go szybko stamt�d zestrzeli�, �eby nie da� mu czasu na regenerowanie si�.
Scenariusz numer 3: Underbelly



 
Jeste� w East Entrance. Zgarnij spluw� i ro�link�, po czym zejd� do East Ticket Gate. Sprawd� notatk� i rozwi�� zagadk�, by otrzyma� czterocyfrowy kod, kt�ry sobie zapisz. Id� do East Concourse, zabierz mapk�, przeszukaj toalety i po schodach (po lewej) zasuwaj na Platform. Kontynuuj bieg a� do Subway Car, gdzie odszukaj Assault Rifle i Employee Area Key (chyba, �e kto� z ekipy zwin�� go wcze�niej). Spo�r�d przedmiot�w daruj sobie Blood Infusion Pack. Stan gry tak�e mo�esz zapisa� p�niej. Le� do West Concourse, a nast�pnie (zbieraj�c przedmioty po drodze) do West Ticket Gate i West Entrance. Odszukaj Women�s Restroom i tam zasave�uj. Zdobytym wcze�niej kluczem otw�rz drzwi do Employee Passage. Drzwiami po lewej udaj si� do Control Room, przeczytaj Connector Manual, zabierz mapk� i wprowad� kod, by otworzy� szafk�. Zabierz Recovery Medicine i przejd� do Men�s Staff Restroom. W Torn Memo znajdziesz kolejny kod. Odszukaj na mapie Break Room i przy u�yciu tego� kodu otw�rz szafk�. We� B2F Key, po czym zasuwaj w stron� Stairwell. Otw�rz sobie drzwi kluczykiem, zejd� na d� i pod��aj do ko�ca korytarza, gdzie jest Emergency Power Room. Nieopodal, za siatk�, le�y Valve Handle, za� na p�ce Magnum Revolver. Teraz biegnij w stron� wody bacz�c na wrog�w. Skorzystaj z Valve Handle w Pump Room, a nast�pnie od�� j� (mo�esz wzi�� co� innego w zamian). Je�li masz przy sobie Vinyl Tape (np. kiedy grasz Davidem), za�ataj dziur� w rurze. 

W przeciwnym wypadku zgarnij amunicj� i biegnij do Emergency Power Room. Mijaj�c po drodze Founder�s Emblem pozostaw go na miejscu. W��cz zasilanie i le� do Breaker Room, nieopodal Break Room. Rzu� okiem na Company Memo, sprawd� te� kompa i zajmij si� rozwi�zaniem kolejnej zagadki. Nast�pnie biegnij do Storage Room, gdzie zalega Repair Tap. Teraz wr�� do Pump Room, gdzie trzeba za�ata� wspomnian� dziur�. Gdy to zrobisz, skorzystaj ponownie z Valve Handle, po czym pozb�d� si� jej. Zbierz Founder�s Emblem (Werner) i dosta� si� na Platform. Przy okazji mo�esz zapisa� stan gry i zabra� Blood Pack. Je�li czyta�e� dokument w Control Room, pobiegnij wzd�u� wagonu i skorzystaj z Founder�s Emblem (Werner). Przejd� do Subway Car, w kierunku czerwonych drzwi, a rozpocznie si� filmik. Wr�� na Platform i przemie�� w drug� stron� tor�w. 


 
Po kolejnej animacji podejd� do drugiego poci�gu i zabierz Founder�s Emblem (Oral), kt�rego mo�esz u�y� w tym samym miejscu, co poprzedniego. Wr�� do Subway Car, po czym przejd� do kabiny i po przerywnikowej scenie nagraj stan gry. Kiedy b�dziesz gotowy zmierzy� si� z bossem, udaj si� do East Tunnel. Przeciwnikiem numer jeden jest Giga Bite, ale najpierw pozb�d� si� Mega Bite�a. Uwa�aj�c na tocz�ce si� potwory sta� przy prawej �cianie. Aby unikn�� przewr�cenia, mo�esz ukrywa� si� za kolumn�. Atakuj nieprzerwanie �eb bossa, a powinien wkr�tce pa�� martwy. Po walce wr�� do Subway Car, a scenariusz si� zako�czy.
Scenariusz numer 4: Flashback



 
Zbli� si� do drzwi, zaczekaj na koniec animacji i wyjd� przed budynek. Zbierz co potrzeba (m.in. Mountain Safety Report), po czym biegnij do Mountain Path. Id�c przez labirynt mo�esz bada� niesprawdzone odnogi, by odszuka� wi�cej ro�linek lecz�cych zatrucie, lecz z drugiej strony mo�esz natrafi� na pluj�ce trucizn� zombiaki. Gdy b�dziesz przy Suspension Bridge, rozejrzyj si� za kolejnymi ro�linkami, podejd� do Hospital Black Gate, zbierz co si� da i id� dalej, do szpitala. Uwa�aj tu na psychola z siekier�! Uciekaj i wr�� tam, sk�d wybieg�, zgarnij mapk� i przejd� do Examination Room � tu� obok. Pozb�d� si� tam przeciwnika i otw�rz dalsz� drog� rozwalaj�c deski. Zgarnij Syringe i udaj si� do Main Building 1F Hall, po czym drzwiami za schodami przedosta� si� do Auxilliary Building 1F Hall. Za drzwiami po prawej kryje si� Locker Room � jest tam butelka, kt�ra w po��czeniu ze znalezionymi chemikaliami mo�e by� �wietn� broni� na zielonkawe zombiaki. Zbierz te� Botanist Memo, po czym wr�� i id� w przeciwnym kierunku, do B1F Hall. Tam u�yj na ro�linie Syringe i biegnij do Pharmacy. Zr�b nowy zapas Syringe, zabierz Auxilliary Building Key, rzu� okiem na Pharmacist Memo i zasuwaj do Auxilliary Building 1F Hall. Skorzystaj z kluczyka otwieraj�c sobie drog� do North Hall. Ubij zombiaka, ca�y czas maj�c baczenie na mack�. Dalej, przy u�yciu schod�w i ro�liny dosta� si� do Maintenance Access Route. Tam pozbieraj co si� da i uwa�aj�c na atakuj�ce ro�liny wejd� po drabinie. 


 
Gdy znajdziesz si� na 5F, powr�ci go�� z siekier�. Wymi� go jako� i po ro�linie wespnij si� na Auxilliary Building Rooftop. Tam na ro�linie u�yj Syringe, bacz�c na pszczo�y. Poprzez Maintenance Access Route przejd� dziur� do Auxilliary Building 2F Hall i zabierz Axe. Dziur� zeskocz do Storage Room i we� Administrator�s Key, po czym zbli� si� do drzwi. Kiedy scenka przerywnikowa dobiegnie ko�ca, zgarnij klucz i biegnij do North Hall, a nast�pnie do Main Building 1F Ha...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin