streszcz.doc

(527 KB) Pobierz
tekturka

10

 

Spis treści i załączników do dokumentacji oraz opisy i analiza realizacji wymagań na stopień awansu zawodowegoMałgorzata Kowalewskaczerwiec 2004r.

 

 

TECZKA 1KN, art. 9d, ust. 2

„wniosek o postępowanie kwalifikacyjne”

 

Spis treści i załączników:

1.       Wniosek z dnia 25 czerwca 2004r.

2.       Wniosek z dnia 5 czerwca 2003r.

 

 

 

TECZKA 2 – Rozp. MEN § 7, ust.1, pkt.1

„dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych lub poświadczone kopie tych dokumentów”

 

Spis treści i załączników:

1.       Akt nadania stopnia awansu zawodowego – potwierdzona kserokopia.

2.       Świadectwo ukończenia Studium Pedagogicznego – potwierdzona kserokopia.

3.       Dyplom ukończenia Studium Wychowania Przedszkolnego – potwierdzona kserokopia.

4.       Świadectwo i zaświadczenie ukończenia Studium Specjalnego – nauczanie początkowe – potwierdzone kserokopie.

5.       Dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku „pedagogika” w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej z przedszkolną – potwierdzona kserokopia.

6.       Dyplom ukończenia studiów podyplomowych kwalifikacyjnych w zakresie „Informatyka i statystyka w dydaktyce” – potwierdzona kserokopia.

7.       Zaświadczenie ukończenia warsztatu przygotowującego do realizacji programu zajęć wychowawczo – profilaktycznych Spójrz inaczej w klasach I-III szkoły podstawowej – potwierdzona kserokopia.

8.       Karta oceny pracy z dnia 17 marca 1998r. – potwierdzona kserokopia.

9.       Wniosek o dokonanie oceny pracy – potwierdzona kserokopia.

10.    Karta oceny pracy z dnia 3 grudnia 2002r. – potwierdzona kserokopia.

 

 

 

TECZKA 3 – Rozp. MEN § 7, ust.1, pkt.2

„zaświadczenie dyrektora szkoły o wymiarze zatrudnienia nauczyciela oraz zajmowanym przez niego stanowisku w okresie odbywania stażu”

 

Spis treści i załączników:

1.       Zaświadczenie o zatrudnieniu w okresie stażu.

2.       Zaświadczenie o zatrudnieniu w okresie stażu uzupełniającego.

3.       Kwestionariusz osobowy – potwierdzona kserokopia.

 

 

 

TECZKA 4 – Rozp. MEN § 7, ust.1, pkt.3

„zatwierdzony plan rozwoju zawodowego oraz sprawozdanie z jego realizacji”

 

Spis treści i załączników:

1.       Wniosek o rozpoczęcie stażu na stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego z dnia 30 sierpnia 2000r.

2.       Wniosek o rozpoczęcie stażu uzupełniającego dnia 26 sierpnia 2003r.

3.       Skorygowany plan rozwoju zawodowego na okres stażu od 1 września 2000r. do 31 maja 2003r. wraz z załączonymi zadaniami na okres stażu uzupełniającego od 1 września 2003r. do 31 maja 2004r. (z wyjaśnieniem).

4.       Skorygowane sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu wraz ze sprawozdaniem z realizacji zadań zaplanowanych na okres stażu uzupełniającego (z wyjaśnieniem).

5.       Plan rozwoju zawodowego na okres stażu od 1 września 2000r. do 31 maja 2003r.

6.       Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu.

 

 

 

TECZKA 5 – Rozp. MEN § 7, ust.1, pkt.4

„ocena dorobku zawodowego za okres stażu”

 

Spis treści i załączników:

1.       Ocena dorobku zawodowego za okres stażu od 1 września 2000r. do 31 maja 2003r.

2.       Ocena dorobku zawodowego za okres stażu uzupełniającego od 1 września 2003r. do 31 maja 2004r.

TECZKA 6 – Rozp. MEN § 5, ust.2, pkt.1

„opracowywanie i wdrażanie przedsięwzięć i programów na rzecz doskonalenia swojej pracy i podwyższania jakości pracy szkoły, w tym wykorzystywanie i doskonalenie umiejętności stosowania technologii komputerowej i informacyjnej”

 

Spis treści i załączników:

 

Ø        Opis i analiza realizacji wymagania.

 

1.       Zaprojektowanie, napisanie i wdrażanie Programu Wychowawczego Szkoły Podstawowej im. Stanisława Broniewskiego „Orszy” w Wałdowie Szlacheckim:

a.       tekst programu – potwierdzona kserokopia;

b.       zaprojektowanie i udział we wdrażaniu do realizacji Programu Wychowawczego Szkoły – potwierdzony wypis z protokolarzy Rady Pedagogicznej;

c.       scenariusz Pasowania Uczniów klasy I w roku szkolnym 2002/2003;

d.       wstępna ocena wyników realizacji Programu

 

2.       Zaprojektowanie rocznego planu pracy wychowawcy klasowego:

a.       zaprojektowanie rocznego planu pracy wychowawcy klasowego – potwierdzony wypis z protokolarzy Rady Pedagogicznej;

b.       wzory Planu działań wychowawczych dla klas I-III Szkoły Podstawowej oraz IV-VI Szkoły Podstawowej i I-III Gimnazjum  – potwierdzone kserokopie;

c.       Plan działań wychowawczych dla klasy I na rok szkolny 2002/2003 i Plan działań wychowawczych dla klasy II na rok szkolny 2003/2004 – potwierdzone kserokopie.

 

3.       Zaprojektowanie, opracowanie i wdrażanie Programu Edukacji Regionalnej „Moja Mała Ojczyzna”:

a.       tekst programu – potwierdzona kserokopia;

b.       zaprojektowanie i udział we wdrażaniu do realizacji Programu Edukacji Regionalnej – potwierdzony wypis z protokolarzy Rady Pedagogicznej;

c.       scenariusz zajęć edukacji zintegrowanej w klasie II z wykorzystaniem treści Programu Edukacji Regionalnej „Moja mała Ojczyzna”;

d.       wstępna ocena wyników realizacji Programu

 

4.       Urządzenie sali lekcyjnej zgodnie z wymogami edukacji zintegrowanej:

a.       sala edukacji zintegrowanej – foto;

b.       dowód wpłaty na konto Komitetu Rodzicielskiego z tytułu sprzedaży skryptów z informatyki – potwierdzona kserokopia;

c.       spis firm i instytucji, do których wysłałam pismo z prośbą o finansowe wsparcie Szkoły;

d.       korespondencja ze sponsorem – potwierdzone kserokopie;

e.       dowód wpłaty na konto Komitetu Rodzicielskiego od sponsora – potwierdzona kserokopia.

 

5.       Projektowanie i wykonywanie pomocy naukowych do kształcenia zintegrowanego oraz informatyki:

a.       pracownia komputerowa – foto.

 

6.       Włączanie do zajęć zintegrowanych elementów programu wychowawczo – profilaktycznego Spójrz inaczej (A.Kołodziejczyk, E.Czemierowska, T.Kołodziejczyk, Skarżysko-Kamienna 1997):

a.       rejestr przeprowadzonych zajęć z włączeniem elementów programu wychowawczo – profilaktycznego Spójrz inaczej w latach 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004;

b.       scenariusz zajęć edukacji zintegrowanej z elementem programu wychowawczo – profilaktycznego Spójrz inaczej dla klasy I.

 

7.       Wdrażanie do realizacji elementów programów profilaktycznych:

a.       scenariusz zajęć edukacji zintegrowanej z elementem programu promocji zdrowego uzębienia dla kl. I.

 

8.       Uczestniczenie z uczniami w różnych formach kultury:

a.       „Ważniejsze wydarzenia z życia klasy” i „Wycieczki” – tabele z dzienników lekcyjnych z lat 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004 – potwierdzone kserokopie;

b.       „Kino w Szkole” – plakat;

c.       scenariusz przedstawienia kukiełkowego na motywach baśni H.Ch. Andersena „Brzydkie kaczątko”;

d.       podziękowanie z Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.

 

9.       Systematyczne podejmowanie działań mających na celu spójność oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych Szkoły i Rodziców:

a.       „Kontakty wychowawcy klasy z rodzicami” – tabele z dzienników lekcyjnych z lat 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004 – potwierdzone kserokopie;

b.       rejestr przeprowadzonych zajęć integrujących oraz zajęć otwartych z Rodzicami i dla rodziców uczniów w latach 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004;

c.       „Ważniejsze wydarzenia z życia klasy” – tabele z dzienników lekcyjnych z lat 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004 – potwierdzone kserokopie;

d.       scenariusze zajęć integrujących dla uczniów i Rodziców: „Wigilia w klasie” i „Wielkanocne obyczaje”.

 

10.    Zorganizowanie kursu obsługi komputera dla Rodziców:

a.       plan zajęć kursu komputerowego dla Rodziców;

b.       zaświadczenie Dyrektora Szkoły.

 

11.    Systematyczne wykorzystywanie technologii komputerowej i informacyjnej w pracy pedagogicznej:

a.       przykładowy rozkład materiału nauczania na miesiąc wrzesień dla klasy II;

b.       przykładowe sprawdziany dla klasy II, III, I;

c.       świadectwo szkolne – potwierdzona kserokopia;

d.       ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin