10
„wniosek o postępowanie kwalifikacyjne”
1. Wniosek z dnia 25 czerwca 2004r.
2. Wniosek z dnia 5 czerwca 2003r.
„dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych lub poświadczone kopie tych dokumentów”
1. Akt nadania stopnia awansu zawodowego – potwierdzona kserokopia.
2. Świadectwo ukończenia Studium Pedagogicznego – potwierdzona kserokopia.
3. Dyplom ukończenia Studium Wychowania Przedszkolnego – potwierdzona kserokopia.
4. Świadectwo i zaświadczenie ukończenia Studium Specjalnego – nauczanie początkowe – potwierdzone kserokopie.
5. Dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku „pedagogika” w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej z przedszkolną – potwierdzona kserokopia.
6. Dyplom ukończenia studiów podyplomowych kwalifikacyjnych w zakresie „Informatyka i statystyka w dydaktyce” – potwierdzona kserokopia.
7. Zaświadczenie ukończenia warsztatu przygotowującego do realizacji programu zajęć wychowawczo – profilaktycznych Spójrz inaczej w klasach I-III szkoły podstawowej – potwierdzona kserokopia.
8. Karta oceny pracy z dnia 17 marca 1998r. – potwierdzona kserokopia.
9. Wniosek o dokonanie oceny pracy – potwierdzona kserokopia.
10. Karta oceny pracy z dnia 3 grudnia 2002r. – potwierdzona kserokopia.
„zaświadczenie dyrektora szkoły o wymiarze zatrudnienia nauczyciela oraz zajmowanym przez niego stanowisku w okresie odbywania stażu”
1. Zaświadczenie o zatrudnieniu w okresie stażu.
2. Zaświadczenie o zatrudnieniu w okresie stażu uzupełniającego.
3. Kwestionariusz osobowy – potwierdzona kserokopia.
„zatwierdzony plan rozwoju zawodowego oraz sprawozdanie z jego realizacji”
1. Wniosek o rozpoczęcie stażu na stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego z dnia 30 sierpnia 2000r.
2. Wniosek o rozpoczęcie stażu uzupełniającego dnia 26 sierpnia 2003r.
3. Skorygowany plan rozwoju zawodowego na okres stażu od 1 września 2000r. do 31 maja 2003r. wraz z załączonymi zadaniami na okres stażu uzupełniającego od 1 września 2003r. do 31 maja 2004r. (z wyjaśnieniem).
4. Skorygowane sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu wraz ze sprawozdaniem z realizacji zadań zaplanowanych na okres stażu uzupełniającego (z wyjaśnieniem).
5. Plan rozwoju zawodowego na okres stażu od 1 września 2000r. do 31 maja 2003r.
6. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu.
„ocena dorobku zawodowego za okres stażu”
1. Ocena dorobku zawodowego za okres stażu od 1 września 2000r. do 31 maja 2003r.
2. Ocena dorobku zawodowego za okres stażu uzupełniającego od 1 września 2003r. do 31 maja 2004r.
„opracowywanie i wdrażanie przedsięwzięć i programów na rzecz doskonalenia swojej pracy i podwyższania jakości pracy szkoły, w tym wykorzystywanie i doskonalenie umiejętności stosowania technologii komputerowej i informacyjnej”
Ø Opis i analiza realizacji wymagania.
1. Zaprojektowanie, napisanie i wdrażanie Programu Wychowawczego Szkoły Podstawowej im. Stanisława Broniewskiego „Orszy” w Wałdowie Szlacheckim:
a. tekst programu – potwierdzona kserokopia;
b. zaprojektowanie i udział we wdrażaniu do realizacji Programu Wychowawczego Szkoły – potwierdzony wypis z protokolarzy Rady Pedagogicznej;
c. scenariusz Pasowania Uczniów klasy I w roku szkolnym 2002/2003;
d. wstępna ocena wyników realizacji Programu…
2. Zaprojektowanie rocznego planu pracy wychowawcy klasowego:
a. zaprojektowanie rocznego planu pracy wychowawcy klasowego – potwierdzony wypis z protokolarzy Rady Pedagogicznej;
b. wzory Planu działań wychowawczych dla klas I-III Szkoły Podstawowej oraz IV-VI Szkoły Podstawowej i I-III Gimnazjum – potwierdzone kserokopie;
c. Plan działań wychowawczych dla klasy I na rok szkolny 2002/2003 i Plan działań wychowawczych dla klasy II na rok szkolny 2003/2004 – potwierdzone kserokopie.
3. Zaprojektowanie, opracowanie i wdrażanie Programu Edukacji Regionalnej „Moja Mała Ojczyzna”:
b. zaprojektowanie i udział we wdrażaniu do realizacji Programu Edukacji Regionalnej – potwierdzony wypis z protokolarzy Rady Pedagogicznej;
c. scenariusz zajęć edukacji zintegrowanej w klasie II z wykorzystaniem treści Programu Edukacji Regionalnej „Moja mała Ojczyzna”;
4. Urządzenie sali lekcyjnej zgodnie z wymogami edukacji zintegrowanej:
a. sala edukacji zintegrowanej – foto;
b. dowód wpłaty na konto Komitetu Rodzicielskiego z tytułu sprzedaży skryptów z informatyki – potwierdzona kserokopia;
c. spis firm i instytucji, do których wysłałam pismo z prośbą o finansowe wsparcie Szkoły;
d. korespondencja ze sponsorem – potwierdzone kserokopie;
e. dowód wpłaty na konto Komitetu Rodzicielskiego od sponsora – potwierdzona kserokopia.
5. Projektowanie i wykonywanie pomocy naukowych do kształcenia zintegrowanego oraz informatyki:
a. pracownia komputerowa – foto.
6. Włączanie do zajęć zintegrowanych elementów programu wychowawczo – profilaktycznego Spójrz inaczej (A.Kołodziejczyk, E.Czemierowska, T.Kołodziejczyk, Skarżysko-Kamienna 1997):
a. rejestr przeprowadzonych zajęć z włączeniem elementów programu wychowawczo – profilaktycznego Spójrz inaczej w latach 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004;
b. scenariusz zajęć edukacji zintegrowanej z elementem programu wychowawczo – profilaktycznego Spójrz inaczej dla klasy I.
7. Wdrażanie do realizacji elementów programów profilaktycznych:
a. scenariusz zajęć edukacji zintegrowanej z elementem programu promocji zdrowego uzębienia dla kl. I.
8. Uczestniczenie z uczniami w różnych formach kultury:
a. „Ważniejsze wydarzenia z życia klasy” i „Wycieczki” – tabele z dzienników lekcyjnych z lat 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004 – potwierdzone kserokopie;
b. „Kino w Szkole” – plakat;
c. scenariusz przedstawienia kukiełkowego na motywach baśni H.Ch. Andersena „Brzydkie kaczątko”;
d. podziękowanie z Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.
9. Systematyczne podejmowanie działań mających na celu spójność oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych Szkoły i Rodziców:
a. „Kontakty wychowawcy klasy z rodzicami” – tabele z dzienników lekcyjnych z lat 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004 – potwierdzone kserokopie;
b. rejestr przeprowadzonych zajęć integrujących oraz zajęć otwartych z Rodzicami i dla rodziców uczniów w latach 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004;
c. „Ważniejsze wydarzenia z życia klasy” – tabele z dzienników lekcyjnych z lat 2000/2001, 2001/2002, 2002/2003, 2003/2004 – potwierdzone kserokopie;
d. scenariusze zajęć integrujących dla uczniów i Rodziców: „Wigilia w klasie” i „Wielkanocne obyczaje”.
10. Zorganizowanie kursu obsługi komputera dla Rodziców:
a. plan zajęć kursu komputerowego dla Rodziców;
b. zaświadczenie Dyrektora Szkoły.
11. Systematyczne wykorzystywanie technologii komputerowej i informacyjnej w pracy pedagogicznej:
a. przykładowy rozkład materiału nauczania na miesiąc wrzesień dla klasy II;
b. przykładowe sprawdziany dla klasy II, III, I;
c. świadectwo szkolne – potwierdzona kserokopia;
d. ...
jolas_79