Bmw 323 cabrio.pdf

(655 KB) Pobierz
Microsoft Word - 123 BMW 323Ci kabrio 123_.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0123
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 323 Ci Kabriolet
A. Marka pojazdu: BMW,
B. VIN (3 pierwsze znaki): WBA,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): 346R (323Ci kabriolet),
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): 346R,
E. Odmiany: 2 drzwi,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: kabriolet,
H. Przeznaczenie: nieokreślne,
I. Numer homologacji krajowej MT i GM: 252,
J. Przykład VIN-u: WBABR31010JP15021 ,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: WBABR... ,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Infor macje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
1
Numer nadwozia (VIN) umiesz-
czony jest na prawym przednim
nadkolu.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika, umieszczony jest
na kadłubie silnika z lewej strony.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
Styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280475794.025.png 280475794.026.png 280475794.027.png 280475794.028.png 280475794.001.png 280475794.002.png 280475794.003.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0123
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 323 Ci Kabriolet
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa umiesz-
czona jest na lewym nadkolu w
komorze silnikowej.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Przykład VINu: WBABR31010JP00001
--
Brak kodowania modelu roku w
numwrze VIN.
Znak 4-7 oznacza model, wyko-
nanie, typ nadwozia, typ silnika,
typ skrzyni biegów.
Znak 11 oznacza montownię.
5
Masa własna:
*) z przekładnią główną o
przełożeniu 3,23 i układzie
napędowym o oznaczeniu I
**) z przekładnią główną o
przełożeniu 3,38 i układzie
napędowym o oznaczeniu
K
[kg]
1615*
1655**
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
*) z przekładnią główną o
przełożeniu 3,23 i układzie
napędowym o oznaczeniu I
**) z przekładnią główną o
przełożeniu 3,38 i układzie
napędowym o oznaczeniu
K
[kg]
1960*
2000**
7Ilść osi:
[szt]
2
8Ilść kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
Styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280475794.004.png 280475794.005.png 280475794.006.png 280475794.007.png 280475794.008.png 280475794.009.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0123
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 323 Ci Kabriolet
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
9ład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
945
*) w przypadku ciągnięcia
przyczepy
1:
[kN]
9,45
[kg]
1100
1205*
2:
11,00
12,05*
[kN]
10
Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy
z hamul-
cem:
[kg]
1600
bez hamul-
ca:
[kg]
720
11
Największa
liczba
miejsc
do siedze-
nia:
[szt]
4
--
12
Nominalny rozmiar opon:
205/55 R16 91V
225/55 R16 92W
[mm/cal]
13
Dopuszczalne rozmiary
opon:
205/55 R17 93W
225/45 R17 91W
225/45 ZR 17
225/40 ZR 18
255/35 ZR 18
[mm/cal]
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
2,0
obciążenie
max:
[MPa]
2,0
Ciśnienie
w kołach
tylnych:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
2,4
Obciążenie
max:
[MPa]
2,4
15
Prędkość maksymalna:
*) dla pojazdu układzie
napędowym o oznaczeniu I
**) dla pojazdu układzie
napędowym o oznaczeniu
K
[km/h]
225*
220**
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
Styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280475794.010.png 280475794.011.png 280475794.012.png 280475794.013.png 280475794.014.png 280475794.015.png 280475794.016.png 280475794.017.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0123
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 323 Ci Kabriolet
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
16
Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
1,0
[%]
1,0
17
Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
-------------
[%]
-------------
18
Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
20
[%]
2,0
--
19
Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
BD
[%]
BD
20
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
9,80
21
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
3,14
22
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi jeden z obwodów hamulca roboczego. Sterowany
nożnie.
23
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowana w podłodze,
który działa na hamulce bębnowe osi tylnej
24
Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
Styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280475794.018.png 280475794.019.png 280475794.020.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0123
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE T ECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 323 Ci Kabriolet
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
25
Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
Brak danych producenta
[ o ]
26
Rozstaw
kół
Przednich:
[mm]
1471-1483
Tylnych:
[mm]
1483-1477
27
Zbieżność kół przednich:
[mm]
1,60±0,91
Wartość regulowa-
na.
Warunki pomiaru:
- samochód nieobcią-
żony.
[ o ]
0º14'±8’
28
Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[ o ]
0º43’±20’
Wartość regulowa-
na.
29
Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
5º47’±30’
Wartość nieregulo-
wana.
30
Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy:
[ o ]
--------
Wartość nieregulo-
wana.
31
Zbieżność kół tylnych:
Wartość regulowa-
na.
[mm]
1,83 ± 0,69
--
[ o ]
0 ° 16’ ± 6’
Wartość regulowa-
na.
32
Kąt pochylenia kół tyl-
nych:
Wartość regulowa-
na.
[ o ]
1º30'N±15’
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
30
Wg przepisów MT i GW
Brak danych producenta
lub tzw. offset:
[ o ]
-------------
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
22
Wg przepisów MT i GW
lub tzw. setback:
[ o ]
------------
Brak danych producenta
35
Skrętność
kół przed-
nich;
Koło we-
wnętrzne:
[ o ]
43°36’
Koło ze-
wnętrzne:
[ o ]
35°36’
36
Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów
Rodzaj urządzenia: pracu-
jące według metody Eusa-
ma. Max różnica sprawno-
ści amortyzatorów kół tej
samej osi.
Przednich:
[%]
30
Tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
Styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280475794.021.png 280475794.022.png 280475794.023.png 280475794.024.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin