Citroen Berlingo 1.9.pdf

(473 KB) Pobierz
Microsoft Word - S-0163 CITROEN BERLINGO.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0163
Ark. 1
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: CITROEN BERLINGO 1.9
A. Marka pojazdu: CITROEN,
B. VIN ( 3 pierwsze znaki): VF7,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): BERLINGO 1.9,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): G,
E. Odmiany: samochód ciężarowy (zależnie od typu zabudowy),
F. Rodzaj: samochód ciężarowy,
G. Podrodzaj: FURGON,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MI: PL*0467*00,
J. Przykład VIN-u: VF7GCVJYB94056143,
K. Powyższe dane dotyczące pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: VF7GCVJYB94056143,
L. Wygląd pojazdu:
--
Infor macje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
1
Numer silnika znajduje się na
prawej bocznej przegrodzie
wzmocnienia czołowego.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika znajduje się w z
przodu w okolicy filtra oleju.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
sierpień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280476050.047.png 280476050.048.png 280476050.049.png 280476050.050.png 280476050.001.png 280476050.002.png 280476050.003.png 280476050.004.png 280476050.005.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0163
Ark. 2
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: CITROEN BERLINGO 1.9
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na prawym bocznym przed-
nim wzmocnieniu.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Brak kodowania wg. Systemu VIN
--
5
Masa własna:
[kg]
1240
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
[kg[
1965
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
sierpień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280476050.006.png 280476050.007.png 280476050.008.png 280476050.009.png 280476050.010.png 280476050.011.png 280476050.012.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0163
Ark. 3
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: CITROEN BERLINGO 1.9
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
na osie:
[kg]
930
1
[kN]
9.30
[kg]
1100
2
[kN]
11.00
10 Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy:
z hamul-
cem:
[kg]
1100
bez hamul-
ca:
[kg]
580
11 Największa
liczba
miejsc:
do siedze-
nia
[szt]
5
W zależności od przezna-
czenia itp.
--
12 Nominalny rozmiar opon:
175/70R14 – (89R)
175/70R14C – (89/87R)
175/70R14 – (84T)
[mm/cal]
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
175/70R14 – (89R)
175/70R14C – (89/87R)
175/70R14 – (84T)
175/65R14 – (86T)
175/65R14 – (88/90T)
175/65R14 – (86Q) M+S
[mm/cal]
14
Ciśnienie
w kołach
przednich:
Obciążenie do
3 osób
[MPa]
0.27
Obciażenie
max
[MPa]
0.27
Ciśnienie
w kołach
tylnych
Obciążenie do
3 osób
[MPa]
0.33
Obciażenie
max
[MPa]
0.33
15
Prędkość maksymalna:
[km/h]
150
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
sierpień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280476050.013.png 280476050.014.png 280476050.015.png 280476050.016.png 280476050.017.png 280476050.018.png 280476050.019.png 280476050.020.png 280476050.021.png 280476050.022.png 280476050.023.png 280476050.024.png 280476050.025.png 280476050.026.png 280476050.027.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0163
Ark. 4
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: CITROEN BERLINGO 1.9
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
↓10
[%]
↓1.0
17 Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
---------------
[%]
---------------
18 Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
↓20
[%]
↓2.0
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
ok.20
[%]
ok.2.0
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
7.90
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
3.15
22 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
sierpień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280476050.028.png 280476050.029.png 280476050.030.png 280476050.031.png 280476050.032.png 280476050.033.png 280476050.034.png 280476050.035.png 280476050.036.png 280476050.037.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0163
Ark. 5
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: CITROEN BERLINGO 1.9
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
[ o ]
6
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1422
tylnych:
[mm]
1440
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
2±1
Wielkość regu-
lowana.
Warunki pomiaru: pojazd
nieobciążony, pełny zbior-
nik paliwa.
[ o ]
0 o 20’±10’
28 Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[ o ]
0 o ±30’
Wielkość niere-
gulowana.
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
3 o ±30’
Wielkość niere-
gulowana.
30 Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy.
[ o ]
10 o 40’±30’
Wielkość niere-
gulowana.
31 Zbieżność kół tylnych:
[mm]
-5±1
Wielkość niere-
gulowana.
--
[ o ]
0 o 50±10’
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
[ o ]
1 o 15’±30’
Wielkość niere-
gulowana.
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
29
lub tzw. offset:
[ o ]
BD
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
22
lub tzw. setback:
[ o ]
BD
35 Skrętnosć
kół przed-
nich:
koło we-
wnętrzne:
[ o ]
37 o
koło ze-
wnętrzne:
[ o ]
31 o
36 Parametr
sprawności
amortyzato-
rów:
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń wykonujących
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
sierpień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280476050.038.png 280476050.039.png 280476050.040.png 280476050.041.png 280476050.042.png 280476050.043.png 280476050.044.png 280476050.045.png 280476050.046.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin