IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA:.............................................................................................................
DATA URODZENIA: …...............................................
DATA BADANIA: …...............................................
L.P
NAZWA
TREŚĆ
ZADANIA
OCENA ZADANIA
1
skok w
obręcz
skok z miejsca w obręcz (hula-hop) położoną na podłodze
Ćwiczenia zachęcające
2.
przejście przodem po taśmie
przejście przodem po taśmie położonej na podłodze (taśma o długości 2 m i szerokości 10 cm w kontrastowym kolorze)
0 pkt - 2 próby źle wykonane
1 pkt - 1 próba dobrze wykonana
2 pkt - 2 próby dobrze wykonane
3.
kropkowanie
stawianie kropek ołówkiem w ciągu 10 sek. na kartce papieru A4
0 pkt - mniej niż 27 kropek
1 pkt - 27-37 kropek
2 pkt - 38 i więcej kropek
4.
chwytanie chustki palcami stóp
podnoszenie chustki na wysokość kolan prowadzącego w ciągu 10 sek. (prawą i lewą nogą)
5.
przeskakiwanie przez linę
wielokrotne przeskakiwanie z jednej strony liny na drugą w czasie 10 sek. ( lina o długości 50 cm)
0 pkt - mniej niż 8 skoków
1 pkt - 8-11 skoków
2 pkt -12 i więcej skoków
6.
chwytanie laski gimnastycznej
w zadaniu używana jest laska gimnastyczna o długości 80 cm podzielona na 4 różnokolorowe odcinki po 20 cm; prowadzący upuszcza laskę skierowaną pionowo w dół nad dłonią dziecka, które powinno ją jak najszybciej złapać; zadanie wykonywane jest w dwóch próbach, oceniana jest lepsza próba
0 pkt - gdy złapie na 4odcinku
1 pkt - gdy złapie na 2 lub 3 odcinku
2 pkt - gdy złapie na 1 odcinku
7.
przekładanie piłek tenisowych
przekładanie „na czas” 3 piłeczek tenisowych z pudełka do pudełka (pudełka ustawione w odległości 4 m )
0 pkt -15 i więcej sekund
1 pkt - 14-12sekund
2 pkt –11 lub mniej sekund
8.
przejście tyłem po taśmie
przejście tyłem po taśmie położonej na podłodze (taśma o długości 2 m i szerokości 10 cm w kontrastowym kolorze)
9.
rzucanie do celu
rzucanie piłeczką tenisową do tarczy o średnicy 40 cm z odległości 3m; tarcza umieszczona na wysokości 1,70 m; ćwiczenie wykonywane w 4 próbach
0 pkt - 0 trafień
1 pkt - 1trafienie
2 pkt - 2-4 trafienia
10.
zbieranie zapałek
zbieranie zapałek oburącz jednocześnie; zapałki ułożone są po 20 sztuk po obu stronach pudełka w odległości 15 cm od pudełka
0 pkt – czas zbierania powyżej 70 sekund
1 pkt – czas zbieranie w przedziale 54-70 sekund
2 pkt – czas zbierania poniżej 54 sekund
11.
przechodzenie przez obręcz
przejście przez obręcz trzymaną na podłodze ; obręcz ma 70 cm średnicy; ćwiczenie wykonywane w 2 próbach
0 pkt – 2 nieudane próby
1 pkt –1 udana próba
2 pkt - 2 udane próby
12.
skok w obręcz na jednej nodze
skok na jednej nodze w obręcz położoną na podłodze; utrzymanie tej pozycji przez 5 sekund; ćwiczenie wykonywane jest w dwóch próbach dla każdej nogi
0 pkt – 4 nieudane próby
1 pkt –1 lub 2 udane próby
2 pkt – 3 lub 4 udane próby
13.
łapanie ringo
prowadzący rzuca ringo do dziecka oddalonego o 4 metry; dziecko może dotknąć ringo tylko i wyłącznie dłońmi; ćwiczenie wykonywane w 3 próbach
0 pkt – 3 nieudane próby
2 pkt – 2 lub 3 udane próby
14.
skakanie pajacykiem
dziecko ma za zadanie skakać „pajacykiem „ w ciągu 10sek
0 pkt – nieudana próba
1pkt – próba wykonana krócej niż 10 sek.
2 pkt - udana próba
15.
skok przez linę
skok z miejsca przez linę z odległości 35 cm; ćwiczenie wykonywane jest w 2 próbach; w 1 próbie lina zawieszona jest na wysokości 35 cm nad podłogą, a w 2 próbie na wysokości 45 cm
1pkt – udana próba skoku na wysokość 35cm
2 pkt – udana próba skoku na wysokość 45cm
16.
obroty wzdłuż osi ciała (turlanie)
obroty wokół osi ciała wykonywane na podłodze, ćwiczenie wykonywane jest w 2 próbach
2 pkt – 2 udane próby
17.
wstawanie i siadanie z piłką
wstawanie i siadanie z piłką trzymaną oburaćż nad głową; ćwiczenie wykonywane w 2 próbach, oceniana jest lepsza próba
0 pkt – dziecko nie potrafi wykonać ćwiczenia
1 pkt - dziecko poprawnie siada albo wstaje
2 pkt – dziecko poprawnie siada i wstaje
...
Dorota_Kie