Nazwa zadania
Opis zadania
Uwagi
Cuno von Rembold
1.Wiedza to niebezpieczna rzecz.
Skarb w liczbie 1 – zadanie znalezienia zleca Hekata. Wyślij ekipę poszukiwawczą na kilka wysp (dokładnie:3). Aby wysłać ekipę poszukiwawczą, za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 10t Narzędzia, 10t Ryba, 5t Księgi.
2.Oświecenie.
Okręt eskortowany w liczbie 2 – po przeszukaniu szczątków odtransportuj do swojego magazynu w mieście (…).
3.Wrak!
Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 15t Drewno, 10t Narzędzia, 10t Broń.
4.Błąd na mapie.
Stwórz mapy zaznaczonych wysp (łącznie: 3) i przewieź je następnie do swojego magazynu w mieście (…). Aby mapy mogły powstać, musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 10t Papier, 5t Indygo.
5.Diabeł tkwi w szczegółach.
I - Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.
II - Ktoś jest poszukiwany w twoim mieście (…). Mnich (dokładnie: 1) – zabierz do swojego magazynu w mieście (…).
III - Skarb w liczbie 1 – zadanie znalezienia zleca Cuno. Wyślij ekipę poszukiwawczą na kilka wysp (dokładnie:3). Aby wysłać ekipę poszukiwawczą, za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 5t Prowiant.
6.Druga opinia.
Wyślij ekipy poszukiwawcze na kilka wysp (dokładnie: 2). Cel poszukiwań to zaginiona osoba (1) – po odnalezieniu przewieź obiekt do swojego magazynu w mieście (…). W przypadku każdej ekipy poszukiwawczej musisz mieć na pokładzie następujące rzeczy: 8t Narzędzia, 8t Chleb, 5t Mleko.
7.Delikatna sprawa.
I - Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 15t Drewno, 15t Narzędzia.
II - Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.
8.Zaginiony statek.
Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 8t Drewno, 15t Narzędzia, 8t Liny.
9.Znalezione, nie kradzione.
Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.
10.Schwytany w pułapkę.
Ktoś jest poszukiwany w twoim mieście (…). Alchemicy (dokładnie: 1) – zabierz do swojego magazynu w mieście (…).
11.Zielonookie monstra.
12.Zapomniana kultura.
Popłyń statkiem na wskazane wyspy i poszukaj na nich cennego artefaktu, który Cuno chce dostać w swoje ręce. Za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące rzeczy: 5t Ryba, 5t Chleb, 10t Liny.
13.Czynnik kosztowy.
Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 15t Drewno, 8t Liny.
scenariusz „Klucz do władzy”
14.Klątwa powietrza.
Cuno uważa, że klątwę można zdjąć rytuałem, do którego potrzeba: 20t Odzienie.
scenariusz „Potęga żywiołów”
kolejarzmodelarz