Cuno von Rembold.docx

(18477 KB) Pobierz



Nazwa zadania

Opis zadania

Uwagi

Cuno von Rembold

1.Wiedza to niebezpieczna rzecz.

Skarb w liczbie 1 – zadanie znalezienia zleca Hekata. Wyślij ekipę poszukiwawczą na kilka wysp (dokładnie:3). Aby wysłać ekipę poszukiwawczą, za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 10t Narzędzia, 10t Ryba, 5t Księgi.

 

2.Oświecenie.

Okręt eskortowany w liczbie 2 – po przeszukaniu szczątków odtransportuj do swojego magazynu w mieście (…).

 

3.Wrak!

Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 15t Drewno, 10t Narzędzia, 10t Broń.

 

4.Błąd na mapie.

Stwórz mapy zaznaczonych wysp (łącznie: 3) i przewieź je następnie do swojego magazynu w mieście (…). Aby mapy mogły powstać, musisz mieć na pokładzie  następujące przedmioty: 10t Papier, 5t Indygo.

 

5.Diabeł tkwi w szczegółach.

I - Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.

II - Ktoś jest poszukiwany w twoim mieście (…). Mnich (dokładnie: 1) – zabierz  do swojego magazynu w mieście (…).

III - Skarb w liczbie 1 – zadanie znalezienia zleca Cuno. Wyślij ekipę poszukiwawczą na kilka wysp (dokładnie:3). Aby wysłać ekipę poszukiwawczą, za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 5t Prowiant.

 

6.Druga opinia.

Wyślij ekipy poszukiwawcze na kilka wysp (dokładnie: 2). Cel poszukiwań to zaginiona osoba (1) – po odnalezieniu przewieź obiekt do swojego magazynu w mieście (…). W przypadku każdej ekipy poszukiwawczej musisz mieć na pokładzie następujące rzeczy: 8t Narzędzia, 8t Chleb, 5t Mleko.

 

7.Delikatna sprawa.

I - Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 15t Drewno, 15t Narzędzia.

II - Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.

 

8.Zaginiony statek.

Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 8t Drewno, 15t Narzędzia, 8t Liny.

 

9.Znalezione, nie kradzione.

Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.

 

10.Schwytany w pułapkę.

Ktoś jest poszukiwany w twoim mieście (…). Alchemicy (dokładnie: 1) – zabierz  do swojego magazynu w mieście (…).

 

11.Zielonookie monstra.

Odeskortuj okręt z tego regionu i dostarcz dowód do swojego magazynu w mieście (…). Wybierz statek, który chcesz osłaniać, aby rozpocząć misję eskortową.

 

12.Zapomniana kultura.

Popłyń statkiem na wskazane wyspy i poszukaj na nich cennego artefaktu, który Cuno chce dostać w swoje ręce. Za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące rzeczy: 5t Ryba, 5t Chleb, 10t Liny.

 

13.Czynnik kosztowy.

Dostarcz następujące towary na statek oczekujący na morzu: 15t Drewno, 8t Liny.

scenariusz „Klucz do władzy”

14.Klątwa powietrza.

Cuno uważa, że klątwę można zdjąć rytuałem, do którego potrzeba: 20t Odzienie.

scenariusz „Potęga żywiołów”

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin