ANKIETA - dojrzałość szkolna(1).doc

(120 KB) Pobierz
ANKIETA

ANKIETA

JAK OCENIA PAN(I) PRZYGOTOWANIE DZIECKA

.................................................................

Imię  i nazwisko dziecka.

ABSOLWENTA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR …… w ……. DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE.

 

I.  SPRAWNOŚĆ   UMYSŁOWA

1.    Czy uczeń potrafi dokonać analizy/syntezy wzrokowo- słuchowej łatwych i prostych wyrazów?

a)      tak – 2 pkt.

b)     nie – 0 pkt.

2.   Czy uczeń kojarzy głoski z odpowiednimi literami, tj. czy zna litery drukowane i pisane, wielkie i małe?

a)      tak – 2 pkt.

b)     myli – 1 pkt.

c)      nie – 0 pkt.

3.    Czy uczeń czyta :

a)      nie czyta – 0 pkt.

b)   głoskując – 1 pkt.

c)    sylabami – 2 pkt.

c)   wyrazami – 3 pkt.

      Jak uczeń czyta

-          z przygotowaniem? - 1 pkt.

-          bez przygotowania ? 2 pkt.

4.        Czy uczeń zna cyfry oznaczające liczby od 0 do 10?

a)      zna – 2 pkt.

b)     myli – 1 pkt.

c)      nie zna – 0 pkt.

 

5.        Czy uczeń rozumie i stosuje znaki:      ,     , = , +, - ?

a)      zna – 2 pkt.

b)     myli – 1 pkt.

c)      nie zna – 0 pkt.

6.        Czy uczeń rozpoznaje i nazywa podstawowe figury geometryczne?

a)      zna – 2 pkt.

b)     myli – 1 pkt.

c)      nie zna – 0 pkt.

7.        Czy uczeń zna dni tygodnia, pory roku i nazwę aktualnego miesiąca?

a)      zna – 2 pkt.

b)     myli – 1 pkt.

c)      nie zna – 0 pkt.

8.        Czy uczeń jest aktywny na lekcji?

a)      bardzo – 2 pkt.

b)     średnio – 1 pkt.

c)      nie – 0 pkt.

9.        Jak uczeń się wypowiada? Jak ocenia Pan(i) słownik i poprawność wypowiedzi ucznia?

a)      bardzo dobrze – 3 pkt.

b)     średnio – 2 pkt.

c)      słabo – 1 pkt.

d)     nie wypowiada się – 0 pkt.

Czy występują u niego wady wymowy? ...............................................................................

................................................................................................................................................

10.     Jak ocenia Pan(i) rozumowanie dziecka, np. rozumienie poleceń, układanie historyjek, dostrzeganie różnic i podobieństw, kojarzenie obrazków pasujących do siebie, dostrzeganie pojęć nadrzędnych i podrzędnych?

a)      dobrze – 2 pkt.

b)     myli1 pkt.

c)      nie rozumie – 0 pkt.

II.   SPRAWNOŚĆ  RUCHOWA  I   MANUALNA

1.        Jak ocenia Pan(i) sprawność ruchową dziecka?

a)      bardzo dobrze – 3 pkt.

b)     dobrze – 2 pkt.

c)      słabo – 1 pkt.

d)     bardzo słabo – 0 pkt.

2.        Jak ocenia Pan(i) sprawność manualną na zajęciach artystycznych, technicznych,

Przy pisaniu?

a)       estetyka  - 0 pkt,   1 pkt.   2 pkt.   3 pkt.

b)       tempo pracy manualnej - 0 pkt,   1 pkt.   2 pkt.   3 pkt.

c)       doprowadzanie pracy do końca - 0 pkt,   1 pkt.   2 pkt.   3 pkt.

d)       samodzielność w wykonywaniu prac, np. plastycznych, samoobsługowych

            0 pkt,   1 pkt.   2 pkt.   3 pkt.

 

III.                 ROZWÓJ  EMOCJONALNY  DZIECKA

1.        Jak uczeń zaadaptował się w klasie?

a)      bardzo dobrze – 3 pkt.

b)     dobrze – 2 pkt.

c)      słabo – 1 pkt.

d)     bardzo słabo – 0 pkt.

2.        Czy przestrzega regulaminu?

a)      tak – 2 pkt.

b)     czasami – 1 pkt.

c)      nie – 0 pkt.

3.        Czy potrafi skupić uwagę na lekcji?

a)      tak – 2 pkt.

b)     czasami – 1 pkt.

c)      nie – 0 pkt.

4.        Inne uwagi ....................................................................................................................

 

Maksymalna ilość punktów  -  48

                                                                            

  Dziękujemy za wypełnienie ankiety!

                                                                                      

razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin