sprzedawaj-w-sieci.pdf

(513 KB) Pobierz
325542288 UNPDF
325542288.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Artur Samojluk
rok 2009
Data: 30.11.2009
Tytuł: Sprzedawaj w sieci! – fragment utworu
Autor: Artur Samojluk
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz-Podleś
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
325542288.002.png
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE . .....................................................7
FORMA SPRZEDAŻY . ................................................8
..............................10
.....................................................11
.................13
.......................................................14
....................16
...................................................................17
............18
..............................................................18
..................................................................20
............................21
..................................................................23
................................................................24
..................................................................25
.................................................................26
...........................27
..................................................................29
........................................................29
.....32
.......34
...........35
..........................................37
INTERNETOWEGO . .................................................39
...................................................................39
..........................................................40
.......................................41
..................................................................43
........47
podkategorii
........48
.................................................................49
1. SKLEP INTERNETOWY, CZYLI ELEKTRONICZNA
2. URUCHOMIENIE I KONFIGURACJA SKLEPU
2.5.1. Prawidłowe tworzeni kategorii i
325542288.003.png
 
2.6. Płatności online — przelewy i
karty płatnicze
.........................49
..................................................................51
.................................52
...................................................53
..............54
...........................................................................55
..........................57
............................57
..........................62
3. PODSTAWY PROMOCJI W
INTERNECIE
............64
...................................64
...........................................65
..................................................................66
....................................67
..................................68
...............................................................................69
.............................................................................70
.............................................71
....................................................72
..................................................................74
.......74
........................................75
..................................................................77
..................................78
........................................................78
........................79
.................................................................80
.................................................81
..........81
............84
4. REKLAMA WEWNĄTRZ SKLEPOWA
..................86
....................................................86
..................................................................89
..........................90
4.3. Ceny o końcówkach z liczbą 9 i
99
...........................................91
..................................................................92
4.4. Mierzenie skuteczności promocji w
sklepie internetowym
....92
..................................................................94
5. PRZYSZŁOŚĆ HANDLU ELEKTRONICZNEGO
....96
6. SZTUKA OFEROWANIA I
NEGOCJACJI
..............98
......................................................................98
..........................................99
...............................................100
...........................................................................100
................................................................104
KOMENDY . ............................................................105
...................................................................................105
.........................................................106
......................................................................108
.................................................................110
.........................................111
............................111
..........................................113
...............................................113
...........................................................113
................................................114
...................................................119
....................................121
...........129
....................................................132
................................................................133
...............................................135
..........................................................................137
.............................138
................................................................143
........................................................144
.....................................................147
...............................................................148
.....................149
8.6. Pomoc dla firm z
funduszu UE
..............................................150
................................................................152
.......................153
..............................156
.....................157
............................................................158
................................................................158
............................160
...........................160
........................................................161
.............................................................163
.....................................165
........................................................165
...................................................168
.......................................................169
7. PODSTAWY JĘZYKA HTML, CZYLI PRZYDATNE
8. ZAKŁADANIE FIRMY
9. PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin