Załącznik do umowy z dnia 02.11.2000
ZAKRES CZYNNOŚCI DLA SPECJALISTY
DS. KADROWO-PŁACOWYCH
1. Rzetelnie, prawidłowe, terminowe sporządzanie list wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń ze stosunku pracy, obliczanie składek na ubezpieczenie społeczne.
2. Sporządzanie deklaracji ZUS i pozostałych rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie stosownych deklaracji płatniczych.
3. Prowadzenie dokumentacji ZFŚS i ZFRON.
4. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanej ze statusem ZPCHr.
5. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych pracowników oraz pozostałej dokumentacji z tytułu umów o charakterze cywilno-prawnym.
6. Zaznajamianie pracowników podejmujących pracę z przygotowanym zakresem obowiązków, regulaminem pracy obowiązującym w zakładzie pracy i podstawowymi uprawnieniami.
7. Prowadzenie innych powierzonych przez Zarząd spraw ze względu na ich pilność, charakter lub szczególne potrzeby pracodawcy.
Specjalista ds. kadrowo-płacowych jest uprawniony do:
1. Samodzielnego organizowania stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami wewnętrznymi.
2. Przygotowywania projektów, innowacji, korespondencji i wewnętrznych zarządzeń.
3. Prowadzenia kontroli wewnętrznych – w zakresie zgodnym z powierzonymi obowiązkami.
4. Podpisywania z upoważnienia opracowywanej przez siebie dokumentacji z wyjątkiem list płac, umów, korespondencji w sprawie lub związanych ze statusem Zakładu Pracy Chronionej oraz dokumentacji mogącej wywołać po stronie Pracodawcy powstanie zobowiązań (np. skierowań na badania lekarskie itp.)
- 2 –
Samodzielne parafowanie dokumentów nie zwalnia z obowiązku ich terminowego przedkładania do wiadomości lub akceptacji Zarządu.
Terminowość załatwiania spraw jest zachowana o ile dokumenty zostaną przedłożone do zatwierdzenia Zarządowi na 2 dni przed wystąpieniem obowiązku lub terminu z wyjątkiem spraw związanych ze znaczącymi płatnościami, które należy przedkładać odpowiednio wcześniej.
Pracodawca: Pracownik:
www.sallus.pl