szturmowiec.pdf

(1619 KB) Pobierz
Szturmowiec
rzekonania
- Przeami kady szyk wroga. Nikt nie powstrzyma
mojego ataku.
- ada bro, maszyna, przedmiot s tylko
narzdziami. To czowiek jest odpowiedzialny
za to, do czego ich uywa.
- Ufam w si sprztu. Mdrze i efektywnie
wykorzystuj dostpne mi zasoby.
Pryncypia Wolnych Rodzin s tyle warte, ile poy-
tku dla caej Unii pynie z przeoenia idei na
praktyk. U Technoklanw, potwierdzeniem wiary
w potg zaawansowanego ora i ufnoci w no-
woczesny sprzt byo stworzenie cikich
oddziaw uderzeniowych, wyposaonych w naj-
lepszy sprzt technoklanyckich warsztatw.
Szturmowcy. Odziani w cikie pancerze oraz
kombinezony odporne na ogie i toksyny.
Wyposaeni w miotacze ognia i piy sprynowe
oraz dozowniki toczce stymulanty bojowe wprost
do puc i krwi. Wyznaczeni do przeamania
kadego szyku bojowego. To nie przesada, e
wielu wrogw zawrcio na sam widok
atakujcych szturmowcw - wstrzsajcym
obrazem jest ich marsz, gdy wyaniaj si z chmury
dymw niczym mechaniczne kolosy, kroczc
wolno, ale bezustannie, pozostawiajc za sob
jedynie pas zniszcze i trupy.
Zostajc szturmowcem, zawierzasz nie tylko
swoim umiejtnociom walki, ale nade wszystko
morderczemu oru, w jakie jest uzbrojony.
Dysponujesz nowoczesn broni pneumatyczn
i masz dostp do oferty zasobw technoklanyckich
warsztatw i pracowni alchemicznych. Moesz
liczy na wsparcie konstruktorw i prototypy ich
urzdze: granaty cinieniowe, nowe stymulanty
bojowe, ulepszone piy pneumatyczne czy naj-
bardziej zabjcze toksyny.
W Technoklanach ciy na Tobie dua presja
nalec do elitarnej formacji musisz na kadym
kroku udowadnia swoj warto, a wrd obcych
jeste zobowizany swoim zachowaniem i czynami
reprezentowa si militarn Rodziny. deologia
Technoklanw chce widzie w tobie niezawodn
1
340034850.001.png
maszyn wojenn, specjalist najwyszej klasy.
Dlatego nie wolno Ci zawie pokadanego w Tobie
zaufania: nieumiejtnie korzysta z posiadanego
sprztu, mie skrupuy w uywaniu najbardziej
zabjczych broni lub ustpi w czasie ataku.
dczonych wiekiem wojownikw kroczcych nad
krawdzi splugawienia. Uzalenienie i narkotyki
zepchny ich czowieczestwo na dalszy plan,
uwypuklajc skrajne cechy: zamiowanie do wyko-
rzystania okrutnej technologii, bestialstwo i uwielbienie
maszyn. Niektrzy przegrali t walk i przestpili
granic, opowiadajc si po stronie wroga.
Szczeglnie blisko byo im do kultu Wielkiego ,
w ktrym prymat maszyny przybra najbardziej
ekstremaln posta, zastpowania ciaa protezami.
Ciemna stron egzystencji szturmowcw jest
naduywanie stymulantw i innych rodkw
bojowych, ktre wyniszczaj ich ciao i psychik.
Chocia lata szkole uczyniy Twj organizm
bardziej tolerancyjnym na podobne specyfiki, to
jednak masz w wiadomoci obraz wielu dowia-
miejtnoci
dwiganie +3
uzdolnienia techniczne +1
parkour +1
walka broni +2
rzemioso +1
zaklinanie ciaa +2
strzelectwo +1
zimna krew +3
transmutacja substancji +1
agrywki raz w czasie opowieci moesz skorzysta z Zagrywki „Ognisty pot”.
anewrybojowe Formacja szturmowa, Warkot maszyn
rzedmioty pia sprynowa (Wcieky atak +2, Zacieka obrona +1, Byskawiczna riposta 1,
Obraenia +4); miotacz ognia (magazynek [3], zawodna [4], Obraenia +4); pojemnik z substancj
atwopaln; ciki pancerz szturmowy (Ochrona 5,3 / 8,0 w przypadku ognia o toksyn): napiernik
(Ochrona 2,0), naramienniki (Ochrona 0,5 kady), nagolenniki (Ochrona 0,4 kady), karwasze
(Ochrona 0,3 kady), spodnie skrzane (Ochrona 0,2), hem typu filtrak (Ochrona 0,7 / 4,0 ogie
i toksyny), kombinezon (Ochrona 0/4,0 ogie i toksyny); filtr nosowy, strzykawka cinieniowa;
pas z fiolkami na stymulanty; stymulanty bojowe: anafobik x 3, impetyk x 3, Tytan x3; leki:
antydot x3, panaceum x3, stetoskyna x3 (patrz lanarchia , s. 302);
dzazamiastkrwi eksperymentowanie ze stymulantami bojowymi stpio wraliwo Twojego
organizmu. Toksyczno wszystkich rodkw alchemicznych jest dla Ciebie o 1 nisza.
Szturmowiec lubi sprzt, ktry mgby wykorzysta w walce. Wykazuj zainteresowanie
technologi, ktra pojawi si w opowieci i sprbuj wyzyska j do wasnych celw.
Zachowuj si i dziaaj jak przystao na elitarnego wojownika. Bierz na siebie najtrudniejsze
zadania w planach ataku, udowadniaj, e nikt Ci nie powstrzyma. Gdy zawiedziesz, oddaj
najcenniejsz bro innemu wojownikowi spoza grupy graczy. Ty nie jeste godzien, by ni
wada.
Najwikszym wrogiem szturmowcw jest ult Wielkiego , gdy kusi zastpieniem sabego,
czsto uzalenionego od narkotykw ciaa przez maszyny. Angauj si w konfrontacje z kul-
tystami i wytworami Wielkiego .
2.
3.
2
1.
340034850.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin