Wedy-Słowiansko-Aryjskie.pdf

(304 KB) Pobierz
PRZEDMOWA
Wydanie Staroruskiej Inglistycznej cerkwi Prawosławnej Starowierców-Inglistów.
Asgard Iryjski (Omsk), rok 7500
Oryginalne San'ti jedynie obrazowo można nazwać "książką". San'ti - to płyty z metalu
szlachetnego, nie poddającego się korozji, na których umieszczono stare H'Aryjskie Runy.
Runy H'Aryjskie to nie litery i nie hieroglify w naszym współczesnym tego słowa
rozumieniu. Runa - to tajne Obrazy zawierający ogromny zakres pradawnej wiedzy. Ta stara
forma pisma nie zniknęła w otchłani wieków tak, jak inne stare alfabety, takie jak choćby
bukwica, lecz nadal pozostaje podstawową formą pism u Kapłanów Staroruskiej Cerkwi
Inglistycznej. W czasach starożytnych h'Aryjskie runy stały się główną bazą dla stworzenia
uproszczonych form zapisu: starego Sanskrytu, pisma klinowego, Dewanagari, germano-
skandynawskiej runiki i liczny innych.
Aby h'Aryjska Runiczna forma zapisu zachowała się dla naszych potomków i by Stara
Mądrość nie zaginęła w otchłani czasu jest wykładana w Seminariach cerkwi Staroruskiej i
przekazywana z pokolenia na pokolenie.
San'tia składa się z 16 ślok, a każda śloka ma 9 linii, zaś w każdej linii umieszczono 16 run.
Na każdej płycie umieszczone są 4 śloki - po dwa na każdą stronę. Dziewięć San'tij zostało
umieszczonych na 36 płytach tworzących koło utrzymujące 144 śloki połączone 3
pierścieniami, które symbolizują trzy Światy:
1. Jawi - Świat ludzi (świat mineralny)
2. Nawi - Świat Duchów i Dusz zmarłych Przodków (świat astralny),
3. Prawi - Jasny Świat Słowiano-Aryjskich Bogów (świat mentalny, mental).
San'tii posiadają bogatą w treść formę dialogu i zostały zapisane koło 40000 lat temu. W
pierwszym Kręgu opowiada się o przykazaniach danym narodom Wielkiej Rasy i potomkom
Rodu Niebieskiego przez Boga Peruna; o nadchodzących wydarzeniach w ciągu Swarożego
Kręgu i dziewięćdziesięciu dziewięciu Kręgów Życia t.j. 40176 lat.
Pierwszy przekład z h'Aryjskiej Karuny (starego h'Aryjskiego języka) został zrobiony w roku
7452 od Stworzenia Świata w Gwiezdnej Świątyni, roku 12952 od Wielkiego Ochłodzenia
(1944 r. n.e.) dla odnowionych Słowiańskich Wspólnot na terytorium Białowodzia, albo jak
się to mówi w San'tinach - świętej ziemi Rasy (terytorium od Uralu do Bajkału, i od
Północnego oceanu do Mongolskiego Ałtaju). Nazwa Białowodzie pochodzi ze starożytnej
nazwy rzeki Irij (Irtysz - Irij najcichszy, Ira - cisza), w starym języku istnieje runa Irij, której
graficzna reprezentacja oznacza białą, czystą wodę.
Przy przekładzie była wykorzystywana rosyjska forma zapisu zapewniająca bardziej pełne
odtworzenie obrazu Starych Run, nie zaś radziecka, zniekształcana w latach 20-30 XX wieku.
Wiele słów znajduje się w oryginalnym brzmieniu, gdyż ani w rosyjskim, a tym bardziej w
radzieckim języku brak jest odpowiedników językowych (brak znaczenia obrazu).
Nowe wydanie jest powtórzeniem pierwszego przekładu San'ti Wedy Peruna i także
przeznaczone jest dla odradzających się Słowiano-Aryjskich Wspólnot.
W przekładzie San'ti brało udział niewielu Kapłanów, dlatego wydźwięk San'ti jest
zróżnicowany, lecz sens pozostał niezmienny. W niniejszym wydaniu nie ma komentarzy, a
jedynie wyjaśniania poszczególnych słów. Wszelkich wyjaśnień może udzielić jedynie
kapłan-strażnik albo Kapłan-Inglingi t.j. Starsi Strażnicy Mądrości przy Słowiano-Aryjskich
Świątyniach.
Wielokropki i linia z kropek oznaczają, że w tych miejscach jest zawarta informacja, którą
jeszcze wcześnie by podawać w otwartej formie. Prastara Wiedza przeznaczona jest dla
służenia Dobru i Prawdzie i nie może zostać wykorzystana przez Zło...
Każdy przedruk, pełny i częściowy, bez pozwolenia Rady Seniorów Staroruskiej
Ingliistycznej cerkwi Prawosławnych Starowierow-Inglingow - zabroniony!
Niniejsza publikacja przeznaczona jest wyłącznie w celach edukacyjnych do użytku wewnątrz
wspólnoty oraz użytku Świątynnego.
Od Asgarskiego (Omskiego) duchowo-cenzuralnego Komitetu: zezwala się na drukowanie.
Zaaprobowane przez Radę Seniorów Staroruskiej Ingliistycznej cerkwi Prawosławnych
Starowierow-Inglingów.
Rok 7500 (13000) miesiąca Ramhat 6 dnia. Krąg Pierwszy.
Santia I
1 (1). Jak w grodzie Bogów, w Asgardzie Iryjskim,
na zlaniu się świętych rzek Irija i Oma,
koło Wielkiej Świątyni Inglii,
przy Świętym kamieniu Ałatyr,
zeszła z nieba Wajtmana, boski rydwan...
Wielki blask i płomień otaczały ją,
kiedy opadała na Ziemię...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
2 (2). Zbieraliśmy się - zjeżdżaliśmy się wokół Wajtmany Niebieskiej tej,
Rody h'Aryjskie i D'Aryjskie,
Pody Raszenów i Swiatorusów,
wodzowie i żołnierze wszystkich Rodów Rasy Wielkiej,
zebrali się Wieduny srebrnowłose
i Mędrcy wielce mądrzy,
i wyznawcy Boga Jedynego...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
3 (3). Zbieraliśmy się-zjeżdżaliśmy się,
w krąg Wajtmany rzędami rozstawieni,
wiele dni Bogów rozsławiali...
I otworzyła się Wajtmana, wyszedł z niej we własnej osobie
Jasny Bóg Niebieski...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
4 (4). Rzekł Bóg wiecznieprzepiękny:
Zjawiłem się z Uraj-Ziemi,
z Swargi Niebieskiej, gdzie płynie Irij jasny,
w ogrodach Wyryja, koło Asgardu Niebieskiego,
ja Perun Gromowładny, Swaroga syn.
Słuchajcie ludzie i żołnierze Rodów Ludzkich słów moich,
pouczania słów moich słuchajcie...
Powiedział do Peruna Racibor, żołnierz z Rodu Swiatorusów:
Ty powiedz-opowiedz Światły Wodzu,
czy jest śmierć dla żołnierzy Rodów naszych?
5 (5). Odpowiadał Perun żołnierzowi: nie ma śmierci
dla żołnierzy Rodu Niebieskiego...
Każda jawna albo tajna wątpliwość serca,
Bóg Wyszen, Strażnik Światów,
Ojciec Swaroga i Dziadek mój,
najlepszy z wszystkich Mądrych, pozwoli...
Wiem, wieczna Przemądrość Bogów.
Kto zostawszy nauczycielem, nawet jeśli Wielką Tajemnicę opowiedział,
Bogowie nie potępią, gdyż nie ma śmierci dla nich...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
6 (6). I spytali ludzie Gromowładnego wielomądrego:
Ty, powiedz nam, Swarożyc, opowiedz,
dlaczego wyznawcy Boga Jedynego i Wędrowcy Boży,
drogą poznania Wed chcą osiągnąć Nieśmiertelność?
Ty, powiedz nam, odpowiedz,
jest li śmierć w Świecie Jawy czy też nieśmiertelni wszyscy?
Co zaś z dwóch - prawdą jest?
7 (7). Odpowiadał im Swarożyc: jedno i drugie poprawne,
błędnie tylko
śpiewacy uczą o śmierci, ludzie.
Zaś nazywam oszustwem - śmierć,
a nieoszustwo, Nieśmiertelnością nazywam...
Przez samooszukiwanie Legi zginęli,
nieoszuści bytu dostępują w Prawi.
I śmierć nie jak ryś pożera urodzonych,
bo przyjętej nie ma u niej formy...
Śmierć obserwujcie w otoczeniu,
a dla siebie wy jej nie szukajcie...
8 (8). Inni ludzie liczą, co Udrzec - Bóg martwych,
odmienny od śmierci, lecz chodzenie wasze
w Świat Prawi bezśmiertelne,
ono w Duszach i Duchu u was przebywa;
Ten zaś Bóg panuje w Świecie Przodków,
dobry on dla pełnych dobra, dla niedobrych zaś i niedobry on...
Poleceniem Udrzeca, w Dzieciach Człowieczych
objawia się gniew, zbłądzenie i śmierć,
przejawia się chciwości obraz...
9 (9). Przez zadufanie sprowadzony z drogi,
jedności z Duszą człowiek nie osiąga...
We władzy śmierci zbłądziwszy ludzie
posuwają się tą drogą i umarłszy,
znowu i znowu w Nawi Świat wpadają...
Na manowce z drogi uczucia,
dlatego śmierć, nazywają Mora...
10 (10). Pasjonując się swymi czynami,
w pogoni za ich owocami,
kontynuują marsz w tym kierunku
i nie przemagają śmierci...
Miast dążenia ku chwalebnym celom,
jak Sumienie ludzi wzywa,
Dziecię Człowiecze, na Midgardzie zrodzone,
obraca się w kręgu przyjemności, a
na tej drodze śmierć go czeka...
11 (11). To - wielki zamęt uczuć,
z próżnymi celami łącząc się,
przybliża się do Piekła po daremnej drodze...
Porażone przez związki z daremnymi celami,
i o nich dzień i noc zamierzając,
wasze ukryte JA
zacznie czcić zewnętrzny świat Jawy...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
12 (12). W Świecie Jawy, objawionym przez Ród,
pierwsze, co ludzi razi
to życzenie cudzego,
wkrótce ono pociąga za sobą gniew i pożądanie.
Te trzy wytwory ciemnych,
ludzi nierozumnych do śmierci przyprowadzają,
a w Świecie Jawi tylko wytrwali ludzie,
w których rządzi Sumienie,
trwałością śmierć zwyciężają zawsze...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
13 (13). Skierowaną myślą kotłujące się uczucia uspokoiwszy,
lekceważeniem z nimi trzeba walczyć...
Dla takich nie ma śmierci,
gdyż oni Wiedzą
pokonali namiętności i przewyższyli śmierć...
A człowiek, podążający za pożądaniem,
idąc za namiętnościami ginie...
Ale pokonawszy życzenia błędne,
z siebie wszelkie prochy namiętności człek zdmuchuje...
… … … … … … … … … … … … … … … … … …
14 (14). Dla wszystkich istot i ludzi
Piekło wydaje się ciemnością nieprzeniknioną;
Zgłoś jeśli naruszono regulamin