Nadeszła wiosna.doc

(45 KB) Pobierz
Temat

Temat

kompleksowy

Podstawa

programowa

Sposoby realizacji

Umiejętności

zdobywane przez

dzieci

Cel obserwacji

dzieci - diagnoza

Uwagi

 

Nadeszła wiosna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obszar 1.2

Obszar 2.2

Obszar 3.1, 3.3

Obszar 4.2

Obszar 5.3, 5.4

Obszar 8.1

Obszar 9.2

Obszar 12.1, 12.2

Obszar 13.1, 13.3

Obszar 14.3, 14.5, 14,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniedziałek

05.04.2010r.

 

 

 

Święta Wielkanocne

- potrafi uważnie słuchać ze zrozumieniem

- potrafi rozpoznać odgłosy (rechot żaby, brzęczenie owadów, śpiew ptaków)

- potrafi naśladować ruchy i odgłosy zwierząt i owadów

- potrafi poprawnie posługiwać się kredką, pędzlem

- potrafi prawidłowo posługiwać się nożyczkami, potrafi wyciąć element

- potrafi zgodnie pracować w zespole

- potrafi porównać liczebność dwóch zbiorów

- potrafi połączyć elementy w pary

- potrafi ułożyć biedronki wg. ilości kropek (malejąco i rosnąco)

- potrafi poprawnie wykonać skok obunóż oraz skok z przysiadu

- potrafi zapamiętać tekst piosenki

- potrafi posługiwać się plasteliną (zwijanie wałeczków, lepienie kulek)

- potrafi dokończyć zdanie- potrafi omijać przeszkody

- potrafi rysować po śladzie

- potrafi zaśpiewać piosenkę

 

Umiejętność wykonywania skoku w przysiadzie

 

 

Umiejętność rysowania po śladzie

 

Umiejętność prawidłowego posługiwania się nożem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wtorek

06.04.10r.

1. „Magda zachwyca się wiosną” – inscenizacja opowiadania przez nauczyciela

2. „Wiosenne odgłosy” – wysłuchanie dźwięków

3. „Wiosna” – zestaw  ćw. gimnastycznych z elementami ortofonicznymi w ogrodzie

4. „Wiosenny krajobraz” – kinezjologiczna zabawa dydaktyczna, praca zbiorowa, przeliczanie kwiatów, rozróżnianie kolorów.

Środa       

07.04.10r.

1. „Biedroneczki są w kropeczki” – zabawa matematyczna, ćw w przeliczaniu w zakresie 7, ćw. w tworzeniu zbiorów

2.Zestaw ćw. gimnastycznych wg. własnego pomysłu w ogrodzie lub sali – wspinanie się po drabinkach

3. „Bal na łące” - śpiewanie piosenki

4. „Biedronka” – praca plastyczna z kół orgiami

Czwartek

08.04.10r.

1. Warsztaty muzyczno – teatralne.

2.Zabawy bieżne w ogrodzie

3 „Lubię wiosnę za…”- zabawa dydaktyczna (dokończ zdanie)

4 „Owady” – praca plastyczna

5. „Nie ma granic” – nauka układu tanecznego

Piątek

09.04.10r.

1.Warsztaty plastyczne

2. „Wiosenny tor przeszkód” – zabawy sportowe w ogrodzie

3.”Na łące” -  karta pracy, ćw. grafomotoryczne

4. „Bal na Łące” – śpiewanie piosenki

 

Zatwierdzam:

Zgłoś jeśli naruszono regulamin