przy budowie.pdf

(286 KB) Pobierz
Toruń, 11
Wrocław, 11.10.2000 r.
Prezydent Miasta Wrocławia
wnioskodawca: Towarzystwo Przyjaciół Wrocławia
we Wrocławiu
ul. Mokra 11
56-555 Wrocław
reprezentowany. przez Zarząd
w osobie Adam Kowal - prezes
Wniosek o bez przetargowe nabycie nieruchomości
W imieniu Towarzystwa Przyjaciół Wrocławia, którego jestem statutowym przedstawicielem
wnoszę o:
O bez przetargowe przekazanie nam, jako Stowarzyszeniu prowadzącemu działalność
charytatywną, na mocy art. 31 i art. 37 ust. 2 kpt. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Rybacka 10, oznaczonej w ewidencji
gruntów nr 123 o powierzchni 999 m2 ze sprzedażą budynku, w którym mieści się obecnie
Urząd Skarbowy. Jednocześnie w oparciu o przepis art. 70 ust. 2 ustawy o gospodarce
nieruchomościami, o rozłożenie ceny sprzedaży budynku na równe raty, na okres 100 lat.
Adam Kowal - Prezes
Wrocław, 2 stycznia 2003 r.
Starosta Powiatowy
We Wrocławiu
wnioskodawca: Jan Nowak
zam. Wrocław
ul. Nowacka 1
Wniosek o dokonanie rozgraniczenia nieruchomości rolnych
Uprzejmie proszę o:
wyznaczenie geodety do dokonania czynności ustalenia przebiegu granic i rozgraniczenia
nieruchomości położonej przy ul. Nowackiej 1, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem
444 oraz nieruchomości Andrzeja Kowala, zamieszkałego we Wrocławiu, ul. Kowalska 5
oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 445.
Uzasadnienie
Tak ja jak i Andrzej Kowal, jesteśmy właścicielami wskazanych nieruchomości. Z uwagi na
brak oznaczeń granicznych, przebieg granicy nie wzbudza naszego zaufania. Sami nie
jesteśmy w stanie ustalić przebiegu granicy. Powoduje to powstanie sporu granicznego, który
jedynie geodeta jest w stanie zażegnać i urząd swoją powagą zatwierdzić.
Bardzo proszę o pozytywne ustosunkowanie się do mojej prośby. Jednocześnie pragnę
nadmienić, że moja prośba jest uzasadniona na gruncie art. 30 ust. 1 ustawy Prawo
Geodezyjne i Kartograficzne.
Jan Nowak
Wrocław, 11 października 2000 r.
Prezydent Miasta Wrocławia
Wydział Gospodarki Mieszkaniowej
Urzędu Miasta
We Wrocławiu
Wnioskodawca: Jan Nowak
zam. we Wrocławiu
ul. Nowacka 1
Wniosek o przekazanie na własność garażu i oddanie gruntu w użytkowanie wieczyste
Działając w imieniu własnym, na zasadzie art. 211 ust. 1 ustawy z dnia 21.08.1997 roku o
gospodarce nieruchomościami wnoszę o:
1. Przeniesienie nieodpłatnie na mnie własności garażu nr 21, położonego we Wrocławiu przy
ulicy Tarnowskiej 5, jako wybudowanego ze środków własnych.
2. Oddanie znajdującego się pod nim gruntu o powierzchni 21 m 2 w użytkowanie wieczyste.
Uzasadnienie
Na mocy decyzji z 13.12.1982 Antoni Nowak, mój ojciec uzyskał pozwolenie na budowę
garażu we Wrocławiu przy ulicy Tarnowskiej 5.
14.12.1982 roku Zawarto umowę dzierżawy garażu pomiędzy Antonim Nowakiem i ZGM we
Wrocławiu na okres 5 lat. Po upływie tego okresu umowę przedłużono aż do dnia
dzisiejszego.
Decyzją Miejskiej Rady Narodowej z dnia 12.12.1983 roku wydano zgodę na użytkowanie
przedmiotowego garażu.
Pismem z dnia 9.09.1989 ZGM we Wrocławiu potwierdziło przekazania garażu na rzecz
moją.
Wobec powyższego wnioskodawca wypełnia warunki przewidziane w art. 211 ust. 1
przywołanej ustawy.
Jan Nowak
................... dnia ............................
Kierownik Urzędu Rejonowego
w ...............................................
Wnioskodawca:
........................................................
zam. ...............................................
Wniosek o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
W oparciu o przepis art. 40 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. nr 89, poz. 415 z późn. zm.) wnoszę o ustalenie warunków zabudowy i
zagospodarowania terenu dla inwestycji pod nazwą
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
..........................................................................
Powyższą inwestycję zamierzam realizować na będącej moją własnością nieruchomości
położonej w................................................................. składającej się z działek oznaczonych w
ewidencji gruntów nr .......................... o powierzchni ....................... m 2 oraz nr..................... o
powierzchni ................... m 2 .
.........................................................................
Podpis
.....................................................
Załączniki:
1. mapa terenu objętego wnioskiem
2. plan inwestycji wraz z parametrami technicznymi oraz planem zagospodarowania terenu
3. opinie dysponentów sieci wodociągowej, gazowej i elektrycznej
...................... dnia .........................
Kierownik Urzędu Rejonowego
w ...............................................
Wnioskodawca:
........................................................
zam. ...............................................
Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę
W oparciu o art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 89 poz.
414) wnoszę o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Inwestycję zamierzam zrealizować na należącej do mnie działce budowlanej
Nr............................................... położonej w ..............................................................................
...................................................
Podpis
Załączniki:
- projekt budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi
przepisami szczególnymi,
- odpis księgi wieczystej KW nr............................., prowadzonej przez Sąd Rejonowy w
........................................,
- decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu nr ..................z dnia ..................
wydana przez ......................,
- wyrys z mapy ewidencji gruntów wraz z wykazem nazwisk i adresów właścicieli działek
. sąsiednich.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin