karta indywidualnych potrzeb ucznia.doc

(117 KB) Pobierz
Organizacja procesu wspierania uczniów

 

Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia

 

IMIĘ (IMIONA) I NAZWISKO UCZNIA ……………………………………………………………………………..……………………………………………….....

 

Nazwa przedszkola, szkoły lub placówki zakładającej Kartę …………………………………………………………………………….……………………….....

 

Dane kontaktowe przedszkola/szkoły/placówki zakładającej Kartę (adres, telefon, e-mail) ……………………………………….………………………………

 

Data założenia Karty ………………………

 

Rok szkolny………………………Oznaczenie klasy/grupy, do której uczęszcza uczeń …………Wiek ucznia ………………………

 

Język, w którym uczeń się komunikuje (ważny w przypadku obcokrajowców) …………………………………….………………………………………………

 

Dane kontaktowe do rodziców:

MATKA:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail i adres do korespondencji

OJCIEC

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail i adres do korespondencji

 

Do kogo mają być kierowane informacje (proszę podkreślić właściwe):

-        do obojga rodziców,

-        tylko do matki

-        tylko do ojca

-        do prawnego opiekuna

 

ROZPOZNANIE

 

Diagnoza wynikająca z:

orzeczenia o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego,

 

 

Data wydania orzeczenia …………… Numer orzeczenia ……………

 

orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania

Data wydania orzeczenia …………… Numer orzeczenia ……………

 

opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej

Data wydania opinii …………… Numer opinii ……………

 

Informacja o potrzebie objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną  na podstawie rozpoznania dokonanego przez zespół

…………………………………………………………………………………………………………………

 

Informacje o funkcjonowaniu ucznia oraz  zakres w którym uczeń wymaga pomocy

(wynikające z dokumentacji dziecka oraz z rozpoznania dokonanego przez nauczycieli i specjalistów w szkole)

Każdy z opisywanych obszarów powinien zawierać opis zaobserwowanych mocnych stron dziecka, umiejętności dziecka trudności i/lub uzdolnień)

 

Obszar funkcjonowania

Opis funkcjonowania dziecka w danym obszarze

(wpływ na naukę i sytuację szkolną dziecka)

Potrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarze

Uwagi

Ogólna sprawność fizyczna dziecka (motoryka duża)

 

 

 

Sprawność rąk dziecka (motoryka mała)

 

 

 

Zmysły (wzrok, słuch, czucie, węch, równowaga) i integracja sensoryczna

 

 

 

Komunikowanie się oraz artykulacja

 

 

 

Sfera poznawcza (opanowanie technik szkolnych, zakres opanowanych treści programowych, osiągnięcia i trudności, myślenie, uwaga, pamięć)

 

 

 

Sfera emocjonalno-społeczna (radzenie sobie z emocjami, relacje z dorosłymi, relacje z rówieśnikami,

 

 

 

Samodzielność i  możliwości w zakresie samodecydowania

 

 

 

Uzdolnienia

 

 

 

Stan zdrowia dziecka

 

 

 

Inne obszary ważne z punktu widzenia funkcjonowania ucznia:

 

 

 

 

Szczegółowe informacje o stanie zdrowia i sprawności dziecka wpływające na funkcjonowanie w szkole

1. Przejawy choroby, które mogą wpływać na samopoczucie i/lub bezpieczeństwo dziecka, albo ważne informacje dotyczące sprawności ucznia

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2. Ważne wskazania i przeciwwskazania medyczne (m.in. związane z podawaniem leków, dietą itp.)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3. Inne wskazania

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Pomoc potrzebna uczniowi w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego (wsparcie potrzebne uczniowi do planowania dalszej edukacji i kariery zawodowej – dotyczy uczniów w gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

ZALECANE PRZEZ ZESPÓŁ FORMY SPOSOBY I OKRES UDZIELANIA POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ

 

Zalecane formy

Sposoby udzielania pomocy

Okres trwania

Dodatkowe uwagi, wskazania, sugestie

 

 

 

 

 

 

 

 

HARMONOGRAM SPOTKAŃ ZESPOŁU: ……………………………………………

 

 

 

……………………………                                                                                                                                                          …………………………………..

Podpisy osób uczestniczących                                                                                                                                                            Podpis dyrektora przedszkola, szkoły

w posiedzeniu Zespołu                                                                                                                                                                                       lub placówki

 

 

 

 

 

ZATWIERDZONE PRZEZ DYREKTORA FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ

(wypełnia dyrektor przedszkola/szkoły/placówki)

 

Lp.

Formy pomocy

Sposoby udzielania pomocy

Okres trwania

Wymiar godzin

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin