Programy partnerskie w praktyce - Tomasz Urban.pdf
(
1168 KB
)
Pobierz
118786110 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 18.06.2007
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce
Autor: Tomek Urban
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-321-8
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
...........................................................................................6
1.1.
Skąd się wziąłem?
.........................................................................................6
............................................................................7
Po co jest ta książka?
.......................................................................................7
1.3.
Jak korzystać z tej książki?
..........................................................................9
WYBRYKI UMYSŁU
....................................................................10
Mea culpa, mea culpa
.................................................................................11
................................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem
................................................................12
Dlaczego to takie ważne?
...............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW…
...................................................13
2.3.
Gdybym miał...
...........................................................................................14
Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
...............................................................16
...............................................................21
Jakie wnioski?
...............................................................................................22
Jak temu zaradzić?
........................................................................................22
2.6.
..........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy. Czy chcesz mieć jakieś
efekty?
............................................................................................................25
2.7.
........................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami?
................................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami?
....................................................28
Mechanizm nagród i kar
...............................................................................30
MOTYWACJE
..............................................................................32
.....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika?
..............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury
............................................................35
Słowo, którego nie ma
...................................................................................35
3.2.
........................................................36
Oczekiwanie…
................................................................................................37
Pierwsze prowizje
.........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę
.............................................................38
A co dalej?
.....................................................................................................39
3.3.
Dzielę się wiedzą...
.....................................................................................39
Moje blogowanie a czas
.............................................................................42
...........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło...
..............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł?
............................................................................45
3.6.
Żyła złota...
.................................................................................................49
Chwilowy zastój
..........................................................................................51
Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
...................................................52
Kto inny też na to wpadnie...
....................................................................53
1.
1.2.
Co więc jest w tej książce?
2.
2.1.
2.2.
Nie umiem robić stron WWW...
2.4.
2.5.
Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
STOP
Będą Cię oceniać
3.
3.1.
Dopiero jak zasieję, to będę miał plony
Tajemnica Programów Partnerskich
3.4.
3.5.
Wykorzystaj ją
3.7.
3.8.
3.9.
INSPIRACJE
................................................................................55
......56
Przykładowe dodatkowe czynności
..............................................................56
Dlaczego to takie ważne?
..............................................................................58
4.2.
Nie czytaj, jeśli nie masz zamiaru tego przedsiębiorczo wykorzystać
.................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza...
.........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo...
..................................................................60
Kto wie więcej?
..............................................................................................61
4.3.
Inspiracje z zewnątrz
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
............................................65
.......................................................................................68
Po co tego słuchałem?
...................................................................................69
4.5.
Po co to robiłem?
Macham skrzydełkami – Efekt Motyla
.....................................................70
.........................72
Co to ta nisza?
................................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy...
......................................73
Jak wykorzystać cechy niszy do każdego produktu w Internecie?
..............74
Jak to działa?
.................................................................................................75
Niezbędne zasoby!
.........................................................................................76
4.7.
Jak wykreować z każdego produktu ni
szę
w Internecie?
Spadły mi dochody z reklam...
..................................................................76
4.8.
..............................................77
Efekty są za to gdzie indziej
..........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami
...............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
............................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę?
......................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę
..........................................85
Tania domena – jaką wybrać?
......................................................................85
5.2.
Tania domena
...............................................................................86
Jaki CMS wybrać?
.........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając?
......................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku)
......................................................................89
Na koniec mała uwaga...
...............................................................................92
5.3.
O CMS-ach słów kilka
.....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie?
.................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania
..........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie?
.......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie
.....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania
........................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu?
...............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi
..............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów
.......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
Pozycjonowanie a konstrukcja strony
......................................................99
5.5.
Jak zdobywać linki?
.................................................................................104
5.6.
Jak zdobywać maile?
................................................................................114
4.
4.1.
4.4.
4.6.
Teraz czas na stres –
5.
5.1.
Pozycjonowanie – całkowite podstawy
Plik z chomika:
hosaka.one
Inne pliki z tego folderu:
Ruch Turystyczny - Uwarunkowania Jego Rozwoju - Golubowski (2006).pdf
(202 KB)
Krystyna Naumowicz - Podstawowe zagadnienia turystyki.pdf
(432 KB)
Praktyczny marketing w małej firmie - Kornelia Przedworska.pdf
(674 KB)
Programy partnerskie w praktyce - Tomasz Urban.pdf
(1168 KB)
Mali mogą więcej - Marketing małej firmy - Gabriela Antczak.pdf
(681 KB)
Inne foldery tego chomika:
Dokumenty
Fotografia
Galeria
Prywatne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin