Programy partnerskie w praktyce - Tomasz Urban.pdf

(1168 KB) Pobierz
118786110 UNPDF
118786110.003.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 18.06.2007
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce
Autor: Tomek Urban
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-321-8
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
118786110.004.png 118786110.005.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP
...........................................................................................6
1.1.
Skąd się wziąłem?
.........................................................................................6
............................................................................7
Po co jest ta książka? .......................................................................................7
1.3.
Jak korzystać z tej książki?
..........................................................................9
WYBRYKI UMYSŁU
....................................................................10
Mea culpa, mea culpa
.................................................................................11
................................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem ................................................................12
Dlaczego to takie ważne? ...............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW… ...................................................13
2.3.
Gdybym miał...
...........................................................................................14
Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
...............................................................16
...............................................................21
Jakie wnioski? ...............................................................................................22
Jak temu zaradzić? ........................................................................................22
2.6.
..........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy. Czy chcesz mieć jakieś
efekty? ............................................................................................................25
2.7.
........................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami? ................................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami? ....................................................28
Mechanizm nagród i kar ...............................................................................30
MOTYWACJE
..............................................................................32
.....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika? ..............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury ............................................................35
Słowo, którego nie ma ...................................................................................35
3.2.
........................................................36
Oczekiwanie… ................................................................................................37
Pierwsze prowizje .........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę .............................................................38
A co dalej? .....................................................................................................39
3.3.
Dzielę się wiedzą...
.....................................................................................39
Moje blogowanie a czas
.............................................................................42
...........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło... ..............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł? ............................................................................45
3.6.
Żyła złota...
.................................................................................................49
Chwilowy zastój
..........................................................................................51
Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
...................................................52
Kto inny też na to wpadnie...
....................................................................53
1.
1.2.
Co więc jest w tej książce?
2.
2.1.
2.2.
Nie umiem robić stron WWW...
2.4.
2.5.
Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
STOP
Będą Cię oceniać
3.
3.1.
Dopiero jak zasieję, to będę miał plony
Tajemnica Programów Partnerskich
3.4.
3.5.
Wykorzystaj ją
3.7.
3.8.
3.9.
118786110.006.png
INSPIRACJE
................................................................................55
......56
Przykładowe dodatkowe czynności ..............................................................56
Dlaczego to takie ważne? ..............................................................................58
4.2.
Nie czytaj, jeśli nie masz zamiaru tego przedsiębiorczo wykorzystać
.................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza... .........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo... ..................................................................60
Kto wie więcej? ..............................................................................................61
4.3.
Inspiracje z zewnątrz
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
............................................65
.......................................................................................68
Po co tego słuchałem? ...................................................................................69
4.5.
Po co to robiłem?
Macham skrzydełkami – Efekt Motyla
.....................................................70
.........................72
Co to ta nisza? ................................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy... ......................................73
Jak wykorzystać cechy niszy do każdego produktu w Internecie? ..............74
Jak to działa? .................................................................................................75
Niezbędne zasoby! .........................................................................................76
4.7.
Jak wykreować z każdego produktu ni
szę
w Internecie?
Spadły mi dochody z reklam...
..................................................................76
4.8.
..............................................77
Efekty są za to gdzie indziej ..........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami ...............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
............................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę? ......................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę ..........................................85
Tania domena – jaką wybrać? ......................................................................85
5.2.
Tania domena
...............................................................................86
Jaki CMS wybrać? .........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając? ......................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku) ......................................................................89
Na koniec mała uwaga... ...............................................................................92
5.3.
O CMS-ach słów kilka
.....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie? .................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania ..........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie? .......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie .....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania ........................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu? ...............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi ..............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów .......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
Pozycjonowanie a konstrukcja strony
......................................................99
5.5.
Jak zdobywać linki?
.................................................................................104
5.6.
Jak zdobywać maile?
................................................................................114
4.
4.1.
4.4.
4.6.
Teraz czas na stres –
5.
5.1.
Pozycjonowanie – całkowite podstawy
118786110.001.png 118786110.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin