Earthdawn - Rozwinięcia Talentów.doc

(107 KB) Pobierz
Talent Knack Search Results

Rozwinięcia talentów

 

Powietrzny Szept

Mistrz Żywiołów
By Strands Dude Dave Przybyla

Talent: Mowa Powietrza
Poziom: 3

Koszt: 100
Wyczerpanie: 2

Opis: Powietrzny Szept pozwala Mistrzowi Żywiołów rozszerzyć zasięg talentu Mowy Powietrza ze wszystkich Mistrzów Żywiołów w zasięgu talentu dojednego przez niego wybranego. Po udanym teście Mowy Powietrza kosztem 2 obrazeń z wyczerpania, Mistrz Żywiołów może użyć Powierznego Szeptu.

Alegoria

Iluzjonista
By Maynard and Rico

Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznych
Poziom: 5

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Ten talent pozwala Iluzjoniście na umieszczenie ukrytego znaczenia w napisanej informacji. Żeby to zrobić Iluzjonisa poświęca 1 punkt wyczerpania i robi test talentu Czytanie i pisanie znaków magicznych. Stopniem trudności w tym teście jest stopień trudności znaczenia. Aby dostrzec alegorię, czytający musi wykonać test percepcji o stopniu trudności ukrytego znaczenia. Jakikolwiek talent użyty do czytania może posłużyć do testu wykrycia alegorii. Czasami, ten test zależy od aktualności wiadomości. Na przykład, jeżeli wiadomość posiada magiczną naturę, itd., zaklecie, test czytania i pisania znaków magicznych będzie odpowiedni do testowania. Lub jeśli wiadomość ma normalną naturę, test talentu Czytanie i pisanie będzie odpowiedni. Jeśli test wykrycia  się nie powiedzie, to postać nie dostrzeże ukrytego znaczenia , i będzie musiała poczekać dzień aby spróbować ponownie.

Strzała Wysokości

Łucznik
By Felargon Schiefzahn

Talent: Strzała Kieruku
Poziom: 5

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Aby użyć Strzały Wysokości, postać musi posiadać odrobinę wody morskiej. Bierze kilka kropel wody, skrapia nimi grot strzały, i wystrzeliwuje ja prosto w powietrze jak zwykłą strzałę kierunkuAdept robi test strzały kierunku przeciw stopniowi trudności 8, i poświęca 1 punkt wyczerpania. Kiedy strzała uderzy w ziemię wbije się tak głęboko tak aby zobrazowć jak nisko się znajduje poniżej poziomu morza a jeśli znajduje się powyżej to strzała  się nie wbije. Strzała zostanie wbita przez około 30 sekund i głębokość wbicia strzały określa jak głęboko jesteś pod poziomem morza (1 cal to 50 stóp).

 

Przewidzenie czaru

Wojownik
By Strands Dude Jon Brode

Talent: Przewidzenie ataku
Poziom: 6

Koszt 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Talent Przewidzenie czaru pozwala postaci na lepszą obrone przez czarem. Postać musi być w stanie wykryć żę rzucany czar będzie jejdotyczył. Na przykład, ruch rąk przy rzucaniu Umysłowego Sztyletu, natomiast zbierająca się energia astralna przy rzucaniu Pocisku zagładu nie będzie dostrzeżona.

Tak jak w przypadku Przewidzenia ataku , musi posiadać większą inicjatywe niż jej przeciwnikWtedy wykonuje test Przewidzenia czaru przeciw obronie magicznej maga. Jeśli test się powiedzie, to postać zwiększy swoją obronę magiczną przeciw rzucanym czarom na całą rundę walki. Obrona magiczna podnosi się o poziom  talentu Przewidzenie ataku minus 5. Postać poświęca 1 punkt wyczerpania aby użyć tego talentu, ale nie odnosi obrażeń wynikających z użycia talentu Przewidzenie ataku.

Notka autora: Wietrzniaki używające widzenia astralnego lub inne postacie używające talentów o podobnym działaniu mają możliwość dostrzeżenia również energii astralnej zbieranej do rzucenia czaru.

Uniknięcie czaru

Wojownik
By Strands Dude Jon Brode

Talent: Unik
Poziom: 9

Koszt: 100
Wyczerpanie: 2

Opis: Używając tego rozwinięcia, wojownik ma szansę uniknąć rzucanego w niego czaru. Czar musi mieć efekt wizualny, Wojownik musi mieć możliwość go dostrzec i czar musi być na niego skierowany (nie czar obrzarowy). Jeśli te warunki są spełnione, Wojownik może poświęcić 2 punkty wyczerpania i może wykonać test Uniknięcia czaru. Jeżeli test będzie równy lub wyższy od test rzucania czaru to wojownik uniknie czaru.

Korowa skóra

Warrior
By Strands Dude Jon Brode

Talent: Drewniana skóra
Poziom: 7

Koszt: 100
Wyczerpanie: 3

Opis: W dni w których wojownik używa talentu drewniana skóra, talent korowa skóra pozwala mu na zwiększenie jego pancerza fizycznego o poziom talentu drewnianej skóry  na liczbę minut równą poziomowi drewnianej skóry. Uaktywnienie tego talentu nie wymaga akcji. Korowa skóra może być użyta tylko raz dziennie.

ranks.

Złamanie ostrza

Zbrojmistrz
By Karl Villanueva

Talent: Wykucie ostrza
Poziom: 5

Koszt: 100
Wyczerpanie: 2

Opis: Talent złamanie ostrza pozwala zbrojmistrzowi wypatrzeć szczeliny w fakturze broniTen mikroszczeliny nie obiżają skuteczności czy wytrzymałości broni. Jednakże za koszt 2 punktów wyczerpania, ostrze mieni się jaskrawym światłem wydobywającym się ze szczelin widocznym tylko dla zbrojmistrza. Blask pozostaje przez liczbę minut równą stopniowi talentu Wykucie ostrza. Po uderzeniu tą bronią w twardy obiekt dostaje ona uszkodzenia w stopniu równym jej skuteczności Nie można używać tego talentu na broni rzucanej.

Zamazane ostrze

Powierzny Łupieżca
By Strands Dude Jeff Sheen

Talent: Broń Biała
Poziom: 4

Koszt: 100
Wyczerpanie: 2

Opis: Talent  zamazene ostrze zwiększ trudność obrony przez atakiem adepta. Każda próba przewidzenia lub uniknięcia ataku staje się trudniejsza, ponieważ ostrze ramazuje jakby było z cienia. Kiedy przeciwnik używa riposty lub uniku, muszą dodać 2 stopnie do testu trudności . Postać używająca zamazanego ostrza musi poświęcić 2 punkty wyczerpania przy każdym ataku w którym go używa.

 

Chwytliwe tony

Trubadur
By Karl Villanueva

Talent: Pieśń uczuć
Poziom: 3

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Ten talent służy do wzmocnienia efektu ostatniej pieśni uczuć wykonywanej przez trubadura. Efekt utrzymuje się przez liczbę godzin równą poziomowi talentu pieś uczuć. W trakcie trwania tego talentu ofiara ma minus 2 stopnie do pozimów trudności wykonywanych czynności. Każdej godziny działania talentu ofiara może próbować się obronić wykonyjąc test Siły woli o stopniu trudności 7. Sukces oznacza przełamanie działania talentu. Użycie chwytliwych tonów wymaga poświęcenia 1 punktu wyczerpania.

Szyfr

Czarodziej
By Maynard and Rico

Talent: Czytanie i pisanie
Poziom: 5

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: ten tallent pozwala czarodziejowi na tworzenie zakodowanych wiadomości i ich odszyfrowywanie. Aby użyć tego rozwinięcia czarodziej wykonuje test czytania i pisania i poświęca 1 punkt wyczerpania. Test czytania i pisania staje się stopniem trudności szyfru. Aby odszyfrować wiadomość czarodziej wykonuje test czytania i pisania o stopniu trudności szyfru. Jeśli test się powiedzie to czarodziej może przeczytać wiadomość. Po każdym nie udanym teście stopień trudności szyfru rośnie o 1. Postać również musi odczekać jeden dzień zaim ponownie spróbuje odszyfrować tekst.

Przystawienie

Wojownik
By Karl Villanueva

Talent: Broń Biała
Poziom: 3

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Przystawienie pozwala adeptowi na wstrzymanie ataku tuż przy kontakcie z przeciwnikiem. Jeśli jaki kolwiek test ataku się powiedzie to postać korzystająca z wyczekanego ciosu otrzymuje 1 punkt wyczerpania. Zatrzymanie broni następuje tuz po dotknięciu celu, który otrzymuje 1 punkt obrażeń. Ten talen służy do rozwiązywania honorowych konfliktów bez rozlewu krwi.

Przystawienie

Fechmistrz
By Karl Villanueva

Talent: Broń Biała
Poziom: 3

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Przystawienie pozwala adeptowi na wstrzymanie ataku tuż przy kontakcie z przeciwnikiem. Jeśli jaki kolwiek test ataku się powiedzie to postać korzystająca z wyczekanego ciosu otrzymuje 1 punkt wyczerpania. Zatrzymanie broni następuje tuz po dotknięciu celu, który otrzymuje 1 punkt obrażeń. Ten talen służy do rozwiązywania honorowych konfliktów bez rozlewu krwi.

Przystawienie

Powietrzny Łupieżca
By Karl Villanueva

Talent: Broń Biała
Poziom: 3

Koszt: 100
Wyczerpanie: 1

Opis: Przystawienie pozwala adeptowi na wstrzymanie ataku tuż przy kontakcie z przeciwnikiem. Jeśli jaki kolwiek test ataku się powiedzie to postać korzystająca z wyczekanego ciosu otrzymuje 1 punkt wyczerpania. Zatrzymanie broni następuje tuz po dotknięciu celu, który otrzymuje 1 punkt obrażeń. Ten talen służy do rozwiązywania honorowych konfliktów bez rozlewu krwi.

Odsyłacz

Czarodziej
By Karl Villanueva

Talent: Przyzwanie księgi
Poziom: 3

Koszt: 100
Wyczerpanie: 2

Opis: Odsyłacz pozwala adeptowi używającemu Przyzywania księgi  na automatyczne znalezienie poszukiwanej strony lub treści, z wcześniej zapamiętanej zawartości księgi.

Widzenie śmierci

Ksenomanta
By Strands Dude Sean Kell

Talent: Widzenie życia
Poziom: 5

Koszt: 200
Wyczerpanie: 2

Opis: Gdzie widzenie życia pozwala ksenomancie zobaczyć siły dżemiące w żywym cieleWidzenie śmierci pozwala dostrzeć siły tkwiące w martwym ciele. Ksenomanta może określić jak długo martwe ciało będzie mogło być animowane.

Dyktowanie

Czarodziej
By Maynard and Rico

Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznych
Poziom: 7

Koszt: 100
Wyczerpanie: 0

Opis: Ten talen pozwala magikowi aby jego słowa w magiczny sposób pojawiły się na jakiejść stałej powierzchni na której normalnie można by coś napisać(papier,drewno, gliniana tabliczka, kamienna tabliczka) Magik wykonuje test talentu czytanie i pisanie znaków magicznych i może użyć tego rozszeżenia.

Dyktowanie

Iluzjonista
By Maynard and Rico

Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznych
Poziom: 7

Koszt: 100
Wyczerpanie: 0

Opis: Ten talen pozwala magikowi aby jego słowa w magiczny sposób pojawiły się na jakiejść stałej powierzchni na której normalnie można by coś napisać(papier,drewno, gliniana tabliczka, kamienna tabliczka) Magik wykonuje test talentu czytanie i pisanie znaków magicznych i może użyć tego rozszeżenia.

 

Dyktowanie

Ksenomanta
By Maynard and Rico

Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznych
Poziom: 7

Koszt: 100
Wyczerpanie: 0

Opis: Ten talen pozwala magikowi aby jego słowa w magiczny sposób pojawiły się na jakiejść stałej powierzchni na której normalnie można by coś napisać(papier,drewno, gliniana tabliczka, kamienna tabliczka) Magik wykonuje test talentu czytanie i pisanie znaków magicznych i może użyć tego rozszeżenia.

 

 

Dyktowanie

Mistrz Żywiołów
By Maynard and Rico

Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznych
Poziom: 7

Koszt: 100
Wyczerpanie: 0

Opis: Ten talen pozwala magikowi aby jego słowa w magiczny sposób pojawiły się na jakiejść stałej powierzchni na której normalnie można by coś napisać(papier,drewno, gliniana tabliczka, kamienna tabliczka) Magik wykonuje test talentu czytanie i pisanie znaków magicznych i może użyć tego rozszeżenia.

 

Podwójne zaskoczenie

Złodziej
By Strands Dude Dave Przybyla

Talent: Atak z zaskoczenia
Poziom: 5

Koszt: 100
Wyczerpanie: 4

Opis: To rozwinięcie może być użyte tylko raz podczas ataku i pozwala na użycie dwa razy talentu atak z zaskoczenia na tym samym przeciwniku. Użycie tego talentu kosztuje 4 punkty wyczerpania.

Atak smoka

Wojownik
By Karl Villanueva

Talent: Walka wręcz
Poziom: 6

Koszt: 100
Wyczerpanie: 3

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin