Rozwinięcia talentów
Powietrzny Szept
Mistrz ŻywiołówBy Strands Dude Dave Przybyla
Talent: Mowa PowietrzaPoziom: 3
Koszt: 100Wyczerpanie: 2
Opis: Powietrzny Szept pozwala Mistrzowi Żywiołów rozszerzyć zasięg talentu Mowy Powietrza ze wszystkich Mistrzów Żywiołów w zasięgu talentu dojednego przez niego wybranego. Po udanym teście Mowy Powietrza kosztem 2 obrazeń z wyczerpania, Mistrz Żywiołów może użyć Powierznego Szeptu.
Alegoria
IluzjonistaBy Maynard and Rico
Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznychPoziom: 5
Koszt: 100Wyczerpanie: 1
Opis: Ten talent pozwala Iluzjoniście na umieszczenie ukrytego znaczenia w napisanej informacji. Żeby to zrobić Iluzjonisa poświęca 1 punkt wyczerpania i robi test talentu Czytanie i pisanie znaków magicznych. Stopniem trudności w tym teście jest stopień trudności znaczenia. Aby dostrzec alegorię, czytający musi wykonać test percepcji o stopniu trudności ukrytego znaczenia. Jakikolwiek talent użyty do czytania może posłużyć do testu wykrycia alegorii. Czasami, ten test zależy od aktualności wiadomości. Na przykład, jeżeli wiadomość posiada magiczną naturę, itd., zaklecie, test czytania i pisania znaków magicznych będzie odpowiedni do testowania. Lub jeśli wiadomość ma normalną naturę, test talentu Czytanie i pisanie będzie odpowiedni. Jeśli test wykrycia się nie powiedzie, to postać nie dostrzeże ukrytego znaczenia , i będzie musiała poczekać dzień aby spróbować ponownie.
Strzała Wysokości
ŁucznikBy Felargon Schiefzahn
Talent: Strzała KierukuPoziom: 5
Opis: Aby użyć Strzały Wysokości, postać musi posiadać odrobinę wody morskiej. Bierze kilka kropel wody, skrapia nimi grot strzały, i wystrzeliwuje ja prosto w powietrze jak zwykłą strzałę kierunkuAdept robi test strzały kierunku przeciw stopniowi trudności 8, i poświęca 1 punkt wyczerpania. Kiedy strzała uderzy w ziemię wbije się tak głęboko tak aby zobrazowć jak nisko się znajduje poniżej poziomu morza a jeśli znajduje się powyżej to strzała się nie wbije. Strzała zostanie wbita przez około 30 sekund i głębokość wbicia strzały określa jak głęboko jesteś pod poziomem morza (1 cal to 50 stóp).
Przewidzenie czaru
WojownikBy Strands Dude Jon Brode
Talent: Przewidzenie atakuPoziom: 6
Koszt 100Wyczerpanie: 1
Opis: Talent Przewidzenie czaru pozwala postaci na lepszą obrone przez czarem. Postać musi być w stanie wykryć żę rzucany czar będzie jejdotyczył. Na przykład, ruch rąk przy rzucaniu Umysłowego Sztyletu, natomiast zbierająca się energia astralna przy rzucaniu Pocisku zagładu nie będzie dostrzeżona.
Tak jak w przypadku Przewidzenia ataku , musi posiadać większą inicjatywe niż jej przeciwnikWtedy wykonuje test Przewidzenia czaru przeciw obronie magicznej maga. Jeśli test się powiedzie, to postać zwiększy swoją obronę magiczną przeciw rzucanym czarom na całą rundę walki. Obrona magiczna podnosi się o poziom talentu Przewidzenie ataku minus 5. Postać poświęca 1 punkt wyczerpania aby użyć tego talentu, ale nie odnosi obrażeń wynikających z użycia talentu Przewidzenie ataku.
Notka autora: Wietrzniaki używające widzenia astralnego lub inne postacie używające talentów o podobnym działaniu mają możliwość dostrzeżenia również energii astralnej zbieranej do rzucenia czaru.
Uniknięcie czaru
Talent: UnikPoziom: 9
Opis: Używając tego rozwinięcia, wojownik ma szansę uniknąć rzucanego w niego czaru. Czar musi mieć efekt wizualny, Wojownik musi mieć możliwość go dostrzec i czar musi być na niego skierowany (nie czar obrzarowy). Jeśli te warunki są spełnione, Wojownik może poświęcić 2 punkty wyczerpania i może wykonać test Uniknięcia czaru. Jeżeli test będzie równy lub wyższy od test rzucania czaru to wojownik uniknie czaru.
Korowa skóra
WarriorBy Strands Dude Jon Brode
Talent: Drewniana skóraPoziom: 7
Koszt: 100Wyczerpanie: 3
Opis: W dni w których wojownik używa talentu drewniana skóra, talent korowa skóra pozwala mu na zwiększenie jego pancerza fizycznego o poziom talentu drewnianej skóry na liczbę minut równą poziomowi drewnianej skóry. Uaktywnienie tego talentu nie wymaga akcji. Korowa skóra może być użyta tylko raz dziennie.
ranks.
Złamanie ostrza
ZbrojmistrzBy Karl Villanueva
Talent: Wykucie ostrzaPoziom: 5
Opis: Talent złamanie ostrza pozwala zbrojmistrzowi wypatrzeć szczeliny w fakturze broniTen mikroszczeliny nie obiżają skuteczności czy wytrzymałości broni. Jednakże za koszt 2 punktów wyczerpania, ostrze mieni się jaskrawym światłem wydobywającym się ze szczelin widocznym tylko dla zbrojmistrza. Blask pozostaje przez liczbę minut równą stopniowi talentu Wykucie ostrza. Po uderzeniu tą bronią w twardy obiekt dostaje ona uszkodzenia w stopniu równym jej skuteczności Nie można używać tego talentu na broni rzucanej.
Zamazane ostrze
Powierzny ŁupieżcaBy Strands Dude Jeff Sheen
Talent: Broń BiałaPoziom: 4
Opis: Talent zamazene ostrze zwiększ trudność obrony przez atakiem adepta. Każda próba przewidzenia lub uniknięcia ataku staje się trudniejsza, ponieważ ostrze ramazuje jakby było z cienia. Kiedy przeciwnik używa riposty lub uniku, muszą dodać 2 stopnie do testu trudności . Postać używająca zamazanego ostrza musi poświęcić 2 punkty wyczerpania przy każdym ataku w którym go używa.
Chwytliwe tony
TrubadurBy Karl Villanueva
Talent: Pieśń uczućPoziom: 3
Opis: Ten talent służy do wzmocnienia efektu ostatniej pieśni uczuć wykonywanej przez trubadura. Efekt utrzymuje się przez liczbę godzin równą poziomowi talentu pieś uczuć. W trakcie trwania tego talentu ofiara ma minus 2 stopnie do pozimów trudności wykonywanych czynności. Każdej godziny działania talentu ofiara może próbować się obronić wykonyjąc test Siły woli o stopniu trudności 7. Sukces oznacza przełamanie działania talentu. Użycie chwytliwych tonów wymaga poświęcenia 1 punktu wyczerpania.
Szyfr
CzarodziejBy Maynard and Rico
Talent: Czytanie i pisaniePoziom: 5
Opis: ten tallent pozwala czarodziejowi na tworzenie zakodowanych wiadomości i ich odszyfrowywanie. Aby użyć tego rozwinięcia czarodziej wykonuje test czytania i pisania i poświęca 1 punkt wyczerpania. Test czytania i pisania staje się stopniem trudności szyfru. Aby odszyfrować wiadomość czarodziej wykonuje test czytania i pisania o stopniu trudności szyfru. Jeśli test się powiedzie to czarodziej może przeczytać wiadomość. Po każdym nie udanym teście stopień trudności szyfru rośnie o 1. Postać również musi odczekać jeden dzień zaim ponownie spróbuje odszyfrować tekst.
Przystawienie
WojownikBy Karl Villanueva
Talent: Broń BiałaPoziom: 3
Opis: Przystawienie pozwala adeptowi na wstrzymanie ataku tuż przy kontakcie z przeciwnikiem. Jeśli jaki kolwiek test ataku się powiedzie to postać korzystająca z wyczekanego ciosu otrzymuje 1 punkt wyczerpania. Zatrzymanie broni następuje tuz po dotknięciu celu, który otrzymuje 1 punkt obrażeń. Ten talen służy do rozwiązywania honorowych konfliktów bez rozlewu krwi.
FechmistrzBy Karl Villanueva
Powietrzny ŁupieżcaBy Karl Villanueva
Odsyłacz
CzarodziejBy Karl Villanueva
Talent: Przyzwanie księgiPoziom: 3
Opis: Odsyłacz pozwala adeptowi używającemu Przyzywania księgi na automatyczne znalezienie poszukiwanej strony lub treści, z wcześniej zapamiętanej zawartości księgi.
Widzenie śmierci
KsenomantaBy Strands Dude Sean Kell
Talent: Widzenie życiaPoziom: 5
Koszt: 200Wyczerpanie: 2
Opis: Gdzie widzenie życia pozwala ksenomancie zobaczyć siły dżemiące w żywym cieleWidzenie śmierci pozwala dostrzeć siły tkwiące w martwym ciele. Ksenomanta może określić jak długo martwe ciało będzie mogło być animowane.
Dyktowanie
Talent: Czytanie i pisanie znaków magicznychPoziom: 7
Koszt: 100Wyczerpanie: 0
Opis: Ten talen pozwala magikowi aby jego słowa w magiczny sposób pojawiły się na jakiejść stałej powierzchni na której normalnie można by coś napisać(papier,drewno, gliniana tabliczka, kamienna tabliczka) Magik wykonuje test talentu czytanie i pisanie znaków magicznych i może użyć tego rozszeżenia.
KsenomantaBy Maynard and Rico
Mistrz ŻywiołówBy Maynard and Rico
Podwójne zaskoczenie
ZłodziejBy Strands Dude Dave Przybyla
Talent: Atak z zaskoczeniaPoziom: 5
Koszt: 100Wyczerpanie: 4
Opis: To rozwinięcie może być użyte tylko raz podczas ataku i pozwala na użycie dwa razy talentu atak z zaskoczenia na tym samym przeciwniku. Użycie tego talentu kosztuje 4 punkty wyczerpania.
Atak smoka
Talent: Walka wręczPoziom: 6
...
Keryn