1.1. Rekrutacja odpowiedniej osoby.
1.2. Zebranie oraz przygotowanie potrzebnych informacji.
Cele operacyjne 1:
1.1.1. Wystarczająca liczba osób potencjalnie chętnych podjęcia się tej funkcji jest poinformowana o rekrutacji.
Jest ustalona konkretna forma procesu rekrutacyjnego.
Osoby zainteresowane wypełniły formularz, na podstawie wyników wyłoniony jest najlepszy kandydat
Zadania 1:
1.2.1 Rozreklamowanie informacji o potrzebie przyjęcia osoby do funkcji mentora poprzez plakaty i informowania w sieci.
Znalezienie najlepszego i najdogodniejszego z punktu widzenia zainteresowanych tą funkcją sposobu przeprowadzenia rekrutacji.
Wypełnienie formularza w sposób ustalony w poprzednim punkcie przez chętnych oraz wyłonienie osoby najlepiej spełniającej wymagania.
Cele operacyjne 2:
1.2.1 Są rozpoznane wszystkie (a przynajmniej najważniejsze) problemy, z którymi styka się społeczność koreańskich studentów.
Jest zrobiona ustrukturyzowana lista wszystkich znanych problemów.
Przygotowanie profilu kompetencji osoby do funkcji mentora.
Zadania 2:
Zebranie potrzebnych informacji poprzez ankiety przeprowadzone wśród studentów oraz osób, które się z nimi stykają.
Opracowanie i podsumowanie zebranych ankiet.
Stworzenie profilu idealnego mentora składającego się z listy cech osoby, która najlepiej radziłaby sobie z problemami przedstawionymi w poprzednim punkcie.
KwazarX