telemarketing.pdf
(
608 KB
)
Pobierz
9487000 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Hipnotyczny telemarketing
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
.
Darmowa publikacja
, dostarczona przez
Strefe Ebookow
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 24.02.2006
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing (fragment utworu)
Autor: Dariusz Skraskowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Plebiscytowa 1
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA
.
.....................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE
.............................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
...................................................................22
3.1. Umawianie spotkań
...............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna
............................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży
.........................................................................................62
3.4. Windykacja należności
.
.........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji
...........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami
.
.......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami
.
....................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne
........................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
.........................................................................112
4.1. Wybór celów
.
.........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów
.
.........................................................................................114
4.3. Trening mentalny
.................................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów
.
.............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów
.
.............................................................................................117
4.6. Ocena postępów
.
..................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
.
..........................................................................120
5.1. Budowanie bazy
....................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy
.....................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu
..........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja
...........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta
.............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania
.........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby
.
.........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań
.........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy
.
......................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości
.
.................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy
............................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji
.
............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności
..........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji
..................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji
.
.....................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa
.
...................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
....................................................................157
6.1. Stan emocjonalny
.
................................................................................................157
6.2. Głos
.......................................................................................................................159
6.3. Słowa
....................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania
........................................................................................161
6.5. Uzasadnienie
........................................................................................................162
6.6. Założenia
..............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja
.
........................................................................................................163
6.8. Pytania
.................................................................................................................163
6.9. Style myślenia
......................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW
..........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań
.
.............................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna
.
..........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży
........................................................................................181
7.4. Windykacja należności
.........................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji
.........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami
.......................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami
...................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne
........................................................................................196
8. PODSUMOWANIE
.
........................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA
.
............................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str.
4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom,
których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
darek@cvtelemark.pl
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
gft1
Inne pliki z tego folderu:
poradnik_telemarketera.pdf
(1178 KB)
Skuteczne techniki telemarketingu.pdf
(261 KB)
Zastosowanie technik werbalnych w wywieraniu wpływu przez telefon.docx
(15 KB)
Obsluga_klientow_schemat_rozmowy_telefonicznej_F29.doc
(190 KB)
Czym_wyroznia_sie_rozmowa_telefoniczna[1].docx
(15 KB)
Inne foldery tego chomika:
►Microsoft Office 2010 PL FULL
◘ MLM bez fikcji [Natalia Ryńska]
1. Wprowadzenie
101 Rzeczy lepszych od diety Mimi Spencer, audiobook
2. Część I
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin