Pokaz na co Cie stac.pdf
(
443 KB
)
Pobierz
20957677 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Pokaż, na co Cię stać”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Twój E-biznes
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana
tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote
Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 28.02.2008
Tytuł: Pokaż, na co Cię stać (fragment utworu)
Autor: Mariusz Szuba
Wydanie I
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
..............................................................................................
5
ZNAJ SWÓJ CEL KLAROWNIE I ZOBACZ GO LEPSZYM NIŻ JEST
...........................
9
PUK, PUK! GDZIE
JESTEŚ?
.
....................................................................
11
6 POTRZEB LUDZKICH
..........................................................................
17
1.
Potrzeba pewności i komfortu (jedzenie,
schronienie)
..............................
18
2.
Potrzeba niepewności
.
...................................................................
18
3.
Potrzeba różnorodności
.
.................................................................
19
4.
Potrzeba bycia ważnym
.
.................................................................
19
5.
Potrzeba wzrostu
..........................................................................
22
6.
Potrzeba dzielenia się z innymi
.........................................................
22
ROZPOCZĘCIE PODRÓŻY
.......................................................................
23
Precyzyjne ustalenie celu
...................................................................
25
KROK 1:
KLAROWNOŚĆ I WIARA
.........................................................................
27
Kim musisz się stać, by to osiągnąć?
......................................................
30
Klarowność celu
..............................................................................
32
Emocje, serce bije mocniej!!!
..............................................................
33
Zapoznaj się ze swoją drogą do celu
......................................................
33
Nieświadome samolubstwo
..............................................................
35
Przeszkoda numer 2
......................................................................
36
KROK 2:
CEL MUSI BYĆ OSIĄGALNY!
....................................................................
40
Wyłącz odbiór
.................................................................................
44
Pozytywna intencja
..........................................................................
46
KROK 3:
FOCUS
.............................................................................................
48
Koncentracja na punkcie
....................................................................
49
KROK 4:
CZAS!
..............................................................................................
51
Technika DTI
..................................................................................
56
Modelowanie
..................................................................................
58
Scenariusz z nowej perspektywy
...........................................................
59
Time line
......................................................................................
67
Szybki skok ponad
pułapką
..................................................................
68
1.
Zaczyna działać przyciąganie do
strefy
komfortu
................................
68
2.
Być może na początku coś się nie udaje
...........................................
69
3.
Zmienia się znaczenie celu
...........................................................
71
KROK 5:
ROZMACH
.........................................................................................
73
Mentor
.........................................................................................
75
SMAK, ZAPACH I
TEMPERATURA ZMIANY
...................................................
76
Spójrz w błyskawicę i uśmiechnij się!
.....................................................
78
SUBMODALNOŚCI
................................................................................
81
Tajemna recepta na zmianę emocji (VAKOG)
............................................
82
Wizja
........................................................................................
83
Audio
.......................................................................................
83
Kinestetyka — odczucia
..................................................................
84
Smak
........................................................................................
84
Zapach
......................................................................................
84
Technika
.......................................................................................
85
Zasada 1
...................................................................................
86
Jak działają submodalności w praktyce?
..............................................
87
WARTOŚCI
........................................................................................
88
Fizjologia
......................................................................................
93
Wewnętrzna re-prezentacja
................................................................
93
EMOCJA NA ZAWOŁANIE
.......................................................................
95
Wywoływanie stanów emocjonalnych
.....................................................
97
Kotwiczenie na rękę — przestrzenne
..................................................
98
Rapport
.................................................................................
98
Prowadzenie
..........................................................................
102
POKAŻ, NA CO CIĘ STAĆ!
....................................................................
104
Wstęp
Wstęp
Plik z chomika:
cetelem.x
Inne pliki z tego folderu:
Odwaznie_o_seksie.pdf
(737 KB)
Zalewski Grzegorz (red) - Kontrowersje w psychologii.doc
(984 KB)
Warunkowanie sprawcze B.F. Skinnera.PDF
(37298 KB)
Tomaszewski Tadeusz - Psychologia Ogˇlna III tom (PamiŕŠ, uczenie siŕ, jŕzyk) III rozdzia│é (Kurcz Ida - Jŕzyk.pdf
(9919 KB)
Tomaszewski Tadeusz - Psychologia Ogólna III tom (Pamięć uczenie się język) III rozdział (Kurcz Ida - Język_.pdf
(9919 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin