Ocena opisowa ucznia
uczęszczającego do klasy edukacyjno - terapeutycznej
za II semestr roku szkolnego 2001/2002
..............................................
IMIĘ I NAZWISKO
I Charakterystyka ucznia
- pogodny,
- ufny,
- koleżeński,
- nieufny,
- niekoleżeński,
- smutny,
- nieśmiały,
- pilny,
- dokładny,
- lubiany,
- nielubiany,
- nadpobudliwy,
- wrażliwy .
II Zachowanie ucznia w szkole i jego stosunek do obowiązku szkolnego
1. Stosunek do obowiązków szkolnych:
- przygotowany (zawsze, na ogół, zwykle nieprzygotowany),
- spóźnia się (tak , nie, sporadycznie),
- przynosi niezbędne pomoce (tak, nie, sporadycznie),
- uczestniczy w zajęciach szkolnych (aktywnie, raczej aktywnie , biernie),
- odrabia zadania domowe (tak, nie, czasami),
- wypełnia powierzone mu zadania (tak, nie, czasami),
- prowadzi zeszyt (starannie, niestarannie),
- chętnie uczestniczy w życiu klasy i szkoły (tak, nie, czasami).
2. Relacje z rówieśnikami:
- współdziała w grupie (tak, nie, czasami),
- unika kontaktów z rówieśnikami (tak, nie, czasami),
- łatwo nawiązuje kontakty (tak, raczej tak , nie),
- wykazuje opiekuńczość w stosunku do słabszych kolegów (tak, raczej tak , nie).
3. Relacja z nauczycielem:
- unika kontaktów z nauczycielem (tak, nie, czasami),
- odpowiada tylko zapytany przez nauczyciela (tak, nie, czasami),
- zadaje pytania (tak, nie, czasami),
- opowiada o swoich doświadczeniach, przeżyciach (tak, nie, czasami).
4. Zachowanie na lekcjach i przerwach i lekcjach:
- budzi zastrzeżenia (tak, raczej tak, nie, czasami),
- zachowuje się i wyraża kulturalnie (tak, raczej tak, nie, czasami),
- popada w konflikty (tak, raczej tak, nie, czasami),
- wyrządza krzywdę (tak, raczej tak , nie, czasami),
- udziela pomocy koleżeńskiej tak, raczej tak , nie, czasami).
III Przyswajanie treści programowych
1. Funkcjonowanie w środowisku
A. Samoobsługa:
- wykonuje czynności samoobsługowe (tak, nie, z pomocą),
- porusza się (siedzenie, chodzenie, wchodzenie i schodzenie po schodach),
- ...
ewusia76