Plan pracy Indywidualnej dla XXXX
Październik
Ćwiczenia rozwijające percepcje wzrokowa i koordynacje wzrokowo ruchowa
* Układanie dowolnej kompozycji materiału przyrodniczego
* Oglądanie obrazków i wypowiadanie się na ich temat
* Rozpoznawanie przedmiotów na obrazkach
* Nazywanie i różnicowanie względem koloru
Ćwiczenia rozwijające percepcje słuchowa i koordynacje słuchowa ruchowa (Ćwiczenia rozwijające mowę, myślenie i wzbogacające słownik)
* Dzielenie wyrazów na sylaby
* Liczenie sylab w wyrazach
* Rozwiązywanie zagadek słownych –odbieranych słuchowo
* Zabawy ruchowe pedagogika zabawy
* Słuchanie opowiadań, bajek z prostym morałem
* Ćwiczenia oddechowe
* Ćwiczenia wymowy
Ćwiczenie motoryki małej i dużej
* Układanki
* Przewlekanki
* Ćwiczenia kształtujące postawę ciała
* Ćwiczenia rąk
Ćwiczenia umiejętności matematycznych
* Przeliczanie liczb porządkowych
* Przeliczanie i różnicowanie kolorów
* Segregowanie darów jesieni
Sfera społeczno emocjonalna
* Kształtowanie umiejętności samoobsługowych
* Rozwijanie umiejętności zabawy oraz współdziałania z dziećmi i nauczycielami ( rozwijanie umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów społecznych z dziećmi, poprzez udział w zabawach integracyjnych, zabawach pedagogiki zabawy oraz w zabawach dowolnych i kierowanych
* Wdrażanie do przestrzegania reguł, panujących w grupie przez stosowanie metod modyfikacji zachowania – wzmocnienia pozytywne ( wzmocnienia
thorba