09_sprzet.pdf

(977 KB) Pobierz
57216003 UNPDF
tworzenie postaci
Krok 10: Sprzêt
Witamy na etapie zakupów. W tym miejscu spróbujemy ci wcisn¹æ kilka zupe³nie
niepotrzebnych rzeczy i jedn¹ czy dwie, które ratuj¹ ty³ek z opresji. W prezencie od
firmy dostajesz 100 gambli i mo¿esz je wydaæ na dowolny z wymienionych przedmio-
tów. Je¿eli potrzebujesz gratów, których nie ma na licie, zapytaj swojego MG, czy
pozwoli ci je wybraæ i za jak¹ cenê.
Niektóre egzemplarze wymienionych tutaj przedmiotów s¹ w jaki sposób szcze-
gólne. Tak jak volkswagen Garbus jest pere³k¹ wród samochodów, tak karabin nale-
¿¹cy do s³awnego £owcy budzi respekt i szacunek (albo nienawiæ). Mo¿esz uznaæ, ¿e
wybrany przez ciebie przedmiot jest wyj¹tkowy. Posiada on wówczas Punkty Repu-
tacji, dodawane do twojej Reputacji. Okrel, z jakiego powodu przedmiot jest szczegól-
ny i przyznaj mu od 1 do 2 Punktów Reputacji. Za ka¿dy PR p³acisz dodatkowo 50
gambli.
Je¿eli po zakupach zosta³y ci jakie wolne gamble, zamieñ je na amunicjê lub leki,
czyli odpowiednik pieni¹dza.
U¿ywki
Amunicja granaty
Granat 20mm
50
10%
Granat 40mm
40
20%
Nazwa produktu Cena Dostêpnoæ
Alkohol (samogon, litr) 5
Pocisk rakietowy
100 10%
70%
Amunicja miotana
Strza³a
Alkohol (markowy, litr) 10
20%
1
80%
Papieros (1 sztuka)
1
60%
Be³t
2
40%
Tytoñ do ¿ucia (porcja) 2
80%
Amunicja (za sztukê)
Paliwo (za 1 litr)
Dobrej jakoci
Amunicja rewolwerowa
.38
15
10%
2
40%
Przeciêtnej jakoci
5
30%
.40-44
2
20%
S³abej jakoci
3
50%
.44
3
30%
Olej napêdowy
3
50%
Amunicja pistoletowa
5,7mm
3
10%
Lekarstwa (za 1 dawkê)
Decalcit 2 80%
na Zwapnienie p³uc; 24 w opakowaniu;
Calcidis
7,62mm TT
2
30%
9mm
3
40%
45ACP
2
40%
50.AE
2
10%
2
60%
Amunicja karabinowa
.22
2
50%
na Zwapnienie p³uc; 50 w s³oiczku;
Valapren 5 20%
na Gor¹czkê sob. nocy; 20 w s³oiczku;
Ebokiller 4 40%
na Przewlek³¹ gor. krwotocz; na sztuki;
Tubokuraryna 1 70%;
na Mount Rushmore; zastrzyk na sztuki;
5,56mm
3
40%
7,62mm
3
40%
7,62mm AK
2
30%
.50BMG
2
40%
.12
2
50%
Zestaw startowy
Ka¿dy z Bohaterów mo¿e rozpocz¹æ grê ze standardowym wyposa¿eniem, za które nie musi p³aciæ, a które
podane zosta³o poni¿ej. Oczywicie, to wersja dla leniwych - nie ka¿dy w Neuroshimie musi mieæ sweter i
ortalion. Podany ekwipunek mo¿na zmieniaæ w granicach przyzwoitoci.
Zesta
w star tt ttto wy Boha
wy Boha tera:
tera:
tera:
Koc, derka, plecak, aluminiowy kubek, aluminiowa lub drewniana miska, ³y¿ka, znoszone spodnie,
koszulka, we³niany sweter, kurtka ortalionowa lub p³aszcz, czapka lub kapelusz, nó¿, ig³a i nici. A tak¿e 7
porcji lekarstwa na wylosowan¹ chorobê przewklek³¹.
Zesta
Zesta w star
w star
wy Boha
Zesta
w star
wy Boha
tera:
57216003.010.png 57216003.011.png
sprzêt
Benzodiazepiny
2
50%;
Wapniak 1 25%
na Osteoporozê; proszek (10 gram = 1 dawka);
Actinix 2 50%
na Zawroty g³owy; pastylki 20 w opakowaniu;
Rephidal 3 25%
na Zawroty g³owy; pastylki 8 w opakowaniu;
Aspiryna K 1 80%
na Niewydolnoæ kr¹¿enia; tabletki 30 w opakowaniu;
Preparat krwiotwórczy T 3 60%
na Anemiê; tabletki 40 w opakowaniu;
Preparat krwiotwórczy K 4 60%
na Anemiê; krople 80 dawek w butelce;
Memoral 6 30%
na Morbus Dexteri; tabletki 50 w opakowaniu
Dracophen 3 60%
na Syndrom Draculi; 20 porcji w butelce w opakowaniu
AVTDS 2 40%
na VTDS; cukierki do ssania 30 w opakowaniu;
Witaminy
na Mount Rushmore; na sztuki;
Progabid
3
40%;
na Mount Rushmore; na sztuki;
Pinio
1
60%
na Syndrom Obcego; syrop 50 ³y¿ek;
Uregyt 2 80%
na Chore nery; proszek na wagê (1 gram = 1 dawka)
Kwas foliowy 1 80%
na Chore nery; proszek na wagê (1 gram = 1 dawka)
Preparaty ¿elaza 1 80%
na Chore nery; p³yn na wagê (1 gram = 1 dawka)
Leki przeciwhistaminowe 3 30%
na Alergie; tabletki 40 w opakowaniu;
Alef 2 50%
na Szaleñstwo bostoñskie; proszek (1 gram = 1 dawka)
Bet 2 40%
na Szaleñstwo bostoñskie; proszek (1 gram = 1 dawka)
Gimel 2 40%
na Szaleñstwo bostoñskie; proszek (1 gram = 1 dawka)
Reminex 5 30%
na Syndrom Thurmana; zastrzyk (10mg = 1 dawka)
Lek na drgawki 1 40%
na Drgawki; pigu³ki domowej roboty;
Krioprecypitat 10 20%
na Hemofiliê; 5 tabletek w opakowaniu;
Osocze wie¿e/mro¿one 5
1
80%
ogólnie; tabletki na sztuki;
rodki przeciwbólowe 1
70%
ogólnie; tabletki na sztuki;
Psychotropy 3 25%
na Paranojê; pastylki lub czopki na sztuki;
10%
Broñ bia³a i miotana
Bumerang
na Hemofiliê; 1 pojemnik;
Desmopresyna 7 30%
na Hemofiliê; 10 tabletek w opakowaniu;
Mallonix 2 50%
na Drêtwotê Hollywood; krople 10 w butelce
25 (10) 20%
EMP
nie do kupienia
Granat dymny
50
20%
Granat rozwietlaj¹cy 60
30%
Detektor ruchu
Rzadko spotykane urz¹dzenie - s³abo dostêpne, ³atwo siê psuje. To mieszcz¹ce siê w d³oni pude³ko pokazuje
na ciek³okrystalicznym ekranie wszystkie poruszaj¹ce siê obiekty w zasiêgu stu metrów, reprezentowane
przez pulsuj¹ce kropki. Wielkoæ kropki zale¿y zarówno od prêdkoci, jak i od wielkoci obiektu. Za pomo-
c¹ detektora ruchu mo¿na równie¿ oszacowaæ odleg³oæ od poruszaj¹cych siê obiektów.
cena:
DOSTÊPNOÆ: 10%
Miernik promieniowania
Istnieje kilka rodzajów mierników promieniowania - od prymitywnych samizdatów, przez liczniki Geige-
ra, koñcz¹c na elektronicznych multimetrach. Wszystkie pokazuj¹ poziom promieniowanie wskazanego
obiektu. W mechanice gry jest to wartoæ procentowa PP, z tolerancj¹ zale¿n¹ od jakoci miernika.
cena:
DOSTÊPNOÆ:
DOSTÊPNOÆ: 30%
Miernik ska¿enia chemicznego
Dzia³a jak miernik promieniowania, ale jest wiêkszym i bardziej skomplikowanym urz¹dzeniem (gabary-
ty ma³ego telewizora). Ten prymitywny komputer ma zapisane w pamiêci cechy charakterystyczne
tysiêcy ró¿nych rodków chemicznych, dziêki czemu wykrywa wiêkszoæ trucizn i jest w stanie oszaco-
waæ ich si³ê. Wskazuje natê¿enie promieniowania.
cena:
DOSTÊPNOÆ: 20%
Analizator chemiczny
Ulepszona wersja miernika ska¿enia. Urz¹dzenie nie ogranicza siê wy³¹cznie do substancji toksycznych -
analizuje próbki zwi¹zków chemicznych i wywietla ich sk³ad, jak równie¿ krótk¹ informacjê na temat
w³aciwoci i zastosowania substancji. Unikalne substancje chemiczne nie mog¹ zostaæ przeanalizowane.
cena:
DOSTÊPNOÆ: 5%
cena:
cena: 80 gambli; DOSTÊPNOÆ:
DOSTÊPNOÆ:
cena:
cena:
cena: 30 gambli; DOSTÊPNOÆ:
DOSTÊPNOÆ:
cena:
DOSTÊPNOÆ:
cena:
cena: 50 gambli; DOSTÊPNOÆ:
DOSTÊPNOÆ:
cena:
cena: 100 gambli; DOSTÊPNOÆ:
DOSTÊPNOÆ:
57216003.012.png 57216003.013.png 57216003.001.png
tworzenie postaci
Granat gazowy
80
20%
M16 A2 70 40%
M1 Grand 65 30%
M2HB 110 20%
M240 120 15%
M4 A1 75 30%
M40 A3 150 30%
M60 80 20%
M72 LAW 75 30%
M79 70 30%
Magnum 44 60 35%
MGL Mk-1S MGL 120 20%
Miotacz ognia 150 20%
Minimi 100 10%
Modzierz 160 15%
Obrzyn 50 70%
Pistolet-samopa³ 20 60%
PSG-1 190 40%
Pompka 60 35%
Ruger MP9 70 50%
Sig - Sauer P226 40 20%
SKS 65 10%
SPAS-12 70 20%
Springfield 45 20%
SU-16 70 40%
Trzydziestka ósemka (S&W) 35 30%
USAS-12
Granat obronny
90
30%
Granat zaczepny
70
30%
Kastet
5 (2) 80%
Kusza
40 (30) 30%
£añcuch
10 (3) 50%
£uk
30 (20) 40%
Maczuga
5 (2) 90%
Miecz
20
20%
M³ot
15 (10) 40%
Morgenstern
15 (10) 30%
Nó¿
10 (6) 100%
Pa³ka
5 (1)
100%
Pogromca
nie do kupienia
Proca
0
100%
Tarcza ciê¿ka
10 (6) 40%
Tarcza lekka
5 (3) 50%
Topór
20 (10) 80%
W³ócznia
10 (8) 70%
Ceny dotycz¹ broni bardzo dobrej jakoci (muzealna lub kuta
przez kowala-fachowca). Za alternatywne ceny w nawiasach
dotycz¹ wszelkich samoróbek, którym daleko do doskona³oci
- nierzadko taka samoróbka rozlatuje siê po kilku ciosach.
Broñ palna
AK (Ka³asz)
60
35%
UZI
60
50%
Walther P-99
50
30%
70
10%
Winchester
40
60%
Barrett M82 A1
230
5%
XM-8
75
50%
Bazooka
65
30%
Beretta 92
35
30%
Akcesoria do broni palnej
Beretta 93R
45
30%
Browning HP
45
25%
Colt 635
80
20%
Celownik laserowy
60
10%
Colt Peacemaker
40
40%
Celownik optyczny
40
20%
Colt M1911 A1
40
25%
Dwójnóg
10
80%
Desert Eagle
40
30%
Granatnik podwieszany 70
20%
Dwururka
50
60%
Podstawa trójno¿na
20
70%
FN-SCAR
70
30%
rutówka podlufowa
45
15%
Glock 17
55
30%
Elektronika
Glock 18
60
25%
H&K MP5
75
20%
H&K MP5SD, MP5K
85
20%
Analizator chemiczny 100
5%
H&K UMP
85
15%
Baterie (1 sztuka)
20
10%
Ingram MAC-10
70
10%
Czêci zapasowe (0.25 kg) 5
100%
Karabin-samopa³
30
70%
Detektor ruchu
80
10%
Kel-Tec
40
40%
Krótkofalówka
25
25%
M14
50
20%
EMP
To du¿a, nieporêczna broñ, wygl¹dem przypominaj¹ca wyrzutniê rakiet. EMP strzela impulsem elektro-
magnetycznym, zak³ócaj¹cym dzia³anie sprzêtu elektronicznego lub niszcz¹cym sprzêt. Jest to bardzo
rzadka broñ, dostêpna jedynie niektórym Zabójcom maszyn. Nie dzia³a na istoty ¿ywe i na nieskompliko-
wane maszyny (nie oparte na mikroprocesorach). Do jej wad nale¿y równie¿ du¿y ciê¿ar i niewielki
zasiêg. Zalet¹ s¹ ogromne spustoszenia czynione wszystkim zaawansowanym technicznie automatom,
nie koniecznie machinom bojowym Molocha. EMP ³aduje siê pr¹dem elektrycznym 230V. Akumulator
mieci w sobie dwanacie ³adunków.
Re
gu³y: Szybkostrzelnoæ: 1 strza³ na turê; Wymagana Budowa: 16;
gu³a specjalna: Ignoruje pancerz maszyny i zadaje jej Ciê¿kie obra¿enia; skuteczna do 10 metrów;
+2 Punkty Reputacji
cena:
gu³a specjalna:
cena: 100 gambli, tylko dla Zabójcy maszyn podczas tworzenia postaci
Re
Regu³y:
gu³y:
Regu³a specjalna:
Re
cena:
57216003.002.png 57216003.003.png
sprzêt
Ma³y Elektryk
20
50%
Miernik promieniowania 30
30%
Miernik ska¿enia
chemicznego
50
20%
Noktowizor
70
15%
Odtwarzacz CD
10
20%
Radio
15
70%
Wykrywacz metalu
30
20%
Wytrychy (elektroniczne) 50
5%
Komputer
Osobisty
30
80%
Najnowszej generacji 60
40%
Notebook
50
60%
Wojskowy
140
5%
Ze sztuczn¹ inteligencj¹ 80
10%
Mechanika
Pojazdy
Autobus miejski
180
20%
Dwustronny hamulec 15 70%
ESP 40 10%
Fotel katapultowy 160 5%
Gar³acz 30 60%
Ganik recyrkulacji paliwa 40 5%
Hamulce bêbnowe 5 80%
Hamulce lotnicze 65 10%
Hamulce tarczowe 10 80%
Intercooler 10 10%
Klatka rurowa 20-80 30%
Kolce 10 70%
Krajalnica 30 30%
Krucze stopy 15 100%
Lotniczy zbiornik paliwa 100 5%
Magnetyzery 15 10%
Mina wytykowa 30 15%
Miotacz ognia 20 30%
Mniejsze przeróbki 40 60%
Monta¿ karabinu masz. zewn. 10 80%
Monta¿ karabin masz. wew. 35 50%
Napêd na 4 ko³a 250 10%
Nitro 80/20 10%
Olejarka 20 40%
Os³ona przeciwwodna silnika 50 100%
Pancerna p³yta pod³ogowa 45
Autobus szkolny
170
15%
Autobus turystyczny 220
10%
Ciê¿arówka
200
15%
Coupe
40
40%
Furgonetka
150
20%
Hammer
180
10%
Hatchback
50
40%
Jeep
100
25%
Limuzyna
100
15%
£azik
80
20%
Kombi
40
60%
Pickup
100
25%
Minivan
110
20%
Motocykl
50
10%-40%
Sedan
60
30%
Wóz stra¿acki
300
15%
Akcesoria do samochodów
ABS 30 60%
Automatic TurboPak 20 10%
Balonówki 10 10%
Ch³odzenie ciecz¹ 40 20%
Ch³odzenie powietrzem 25 25%
Dodatkowe zbiorniki paliwa 5 80%
40%
P³yty pancerne
10
75%
P³yty pancerne na okna 40
20%
Powa¿ne przeróbki
40-150 30%
Pogromca
Specjalna strzelba, przeznaczona do walki z istotami o fizjologii odmiennej ni¿ ludzka. Ulubiona broñ
£owców mutantów - praktycznie tylko oni s¹ w posiadaniu jej egzemplarzy. Pogromca strzela nabojami
zawieraj¹cymi w sobie rodki chemiczne. Na pierwszy rzut oka nie ró¿ni siê od zwyk³ej strzelby, odmien-
ne s¹ tylko naboje - wiêksze, przypominaj¹ce strzykawki. Ka¿dy ³owca mutantów nosi przy sobie przy-
najmniej po kilka egzemplarzy ró¿nego rodzaju pocisków, przeznaczonych do walki z ró¿nymi gatunkami
mutantów.
Re
Regu³y:
gu³y: Szybkostrzelnoæ: 1 strza³ na turê; Wymagana Budowa: 12;
gu³a specjalna: Pocisk zadaje mutantom obra¿enia Krytyczne, pod warunkiem, ¿e zosta³ dobrany
do fizjologii celu i przebi³ siê przez ewentualny pancerz (traktuj jak pocisk z pistoletu); istniej¹ równie¿
naboje usypiaj¹ce, parali¿uj¹ce i neutralizuj¹ce dzia³anie niektórych mutacji (np. regeneracja); wykona-
nie naboju wi¹¿e siê z Bardzo trudnym testem Chemii; +2 Punkty Reputacji
cena:
Regu³a specjalna:
gu³a specjalna:
cena: 100 gambli, tylko dla £owcy mutantów podczas tworzenia postaci
Re
gu³y:
Re
cena:
57216003.004.png 57216003.005.png 57216003.006.png 57216003.007.png
tworzenie postaci
Prosto w ryj 10 60%
Przepustnica spalin 10 10%
Przeróbki wydechów 10-20 25%
Przyczepy 20 80%
Rama aluminiowa 80 10%
Reflektory 15/25/60 70%/40%
Rozwiercanie cylindrów 30 100%
Rzowiercanie zaworów 25 100%
Siatka metalowa 5 60%
Silnik benzynowy 20 60%
Silnik ceramiczny 15 65%
Silnik motocyklowy 5 20%
Silnik polimer-metal 5 45%
Silnik wysokoprê¿ny 5 70%
Silnik ma³y (I) +10 25%
Silnik redni (II) +10 40%
Silnik du¿y (III) +40 35%
Silnik ciê¿ki +50 35%
Skrzynia biegów manualna 15 30%
Skrzynia automatyczna 20 40%
Skrzynia od ci¹gnika kont. 30 20%
Sprzêg³o sterowane elektr. 30 20%
Spychacz 30 30%
Spychacz ruchomy 50 10%
Strumienica 30 25%
Szeroki wydech 40 30%
Szyby kuloodporne 60 30%
Teksañski ró¿aniec 40 20%
Turbosprê¿arki ma³e 30 15%
Turbosprê¿arki du¿e 50 15%
Uniwersalne spalanie 40 30%
Uszczelnienie kabiny 200 20%
Wielorybnik 25 50%
Wzmocnienie przewodów 50 40%
Wzmocnione zawieszenie 20/10% 15%
Wype³nione opony 5 70%
Wyrzutnie rakiet +20 40%
Zas³ona dymna 20 30%
Zderzaki wzmocnione 25 60%
Zdjêcie ogranicznika fabrycz. 15 15%
Zwiêkszenie przewitu 150
Folia aluminiowa (1m 2 ) 3 40%
Folia przezroczysta (1m 2 ) 5 30%
Koc 5 100%
Kompas 5 30%
Lornetka 30 20%
Ma³y Chemik 25 40%
Ma³y Mechanik 25 70%
Maska przeciwgazowa 20 30%
Naczynia ceramiczne 5 - 25 20% - 100%
Naczynia metalowe 3 - 20 30% - 100%
Naczynia plastikowe 1 - 10 70% - 100%
Namiot 10 - 80 10% - 70%
Narty 15 50%
Palnik acetylenowo-tlenowy 20 30%
Skafander ochronny 70 20%
Sprzêt do nurkowania 20 30%
Sprzêt do wspinaczki 25 50%
piwór 5 - 20 10% - 80%
rodki dezynfekuj¹ce (1l) 10
50%
rodki czyszcz¹ce (1l) 10
60%
Torba lekarska
10
80%
Uprz¹¿ dla konia
25
70%
Uprz¹¿ do wozu
35
50%
Wóz konny
55
30%
¯ywnoæ i istoty ¿ywe
¯ywe zwierzêta
Koñ (chory lub ska¿ony) 30
60%
Koñ (chabeta)
50
60%
Koñ (przeciêtny)
60
30%
Koñ (dobrze od¿ywiony) 80
20%
Koñ (Teksañczyk)
100
10%
Krowa
70
50%
Owca
30
60%
Wó³
50
30%
winia
40
60%
Koza
30
70%
Kura
20
80%
10%
¯ywnoæ
Herbata (1 kg) 25 50%
Jajko 2 70%
Kawa (1 kg) 30 30%
Kawa zbo¿owa (1 kg) 20 80%
Konserwa 5 20%
Liofilizowana ¿ywnoæ (1 kg) 45 10%
Miêso (1 kg)
Ró¿noci
Czêci zapasowe (0.5kg) 5
100%
(rubki, uszczelki itd.)
Czyste banda¿e (rolka) 5
40%
10
80%
Dwukó³ka (wózek)
10
70%
Mleko (1 litr)
10
50%
Samochód
Do obecnych czasów przetrwa³y tylko najmocniejsze samochody. Nie te najnowoczeniejsze, bo one dosto-
sowane by³y do porz¹dnych dróg i komunikacji miejskiej. Komputery pok³adowe i GPS po wojnie nie s¹
warte wiele. Ka¿dy, kto zna siê chocia¿ trochê na prowadzeniu wozów, wybierze raczej stary i sprawdzony
kr¹¿ownik szos, ni¿ wymuskany i aerodynamiczny wóz sportowy.
Po wybraniu rodzaju pojazdu, ustal jakoæ wozu:
- wrak, brakuje czêci, trzeba popracowaæ i ruszy - oszczêdzasz 30 gambli
- grat, mo¿e jeszcze poci¹gnie (+20% utrudnienia do wszystkich testów Prowadzenia i Mechaniki) - 20
gambli zostaje w kieszeni
- normalka, stary ale jary - nic nie dop³acasz, nic nie oszczêdzasz
- wow! (-10% do testów Prowadzenia i Mechaniki) - dop³acasz 30 gambli
57216003.008.png 57216003.009.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin