00:00:01:/Zbierz swoje �zy i rzu� je z powrotem do nieba/ 00:00:06:/Dopiero teraz rozci�gnie si� niezachwiany kurz gwiezdnej mi�o�ci/ 00:00:12:T�umaczenie: Meroko e-mail:miaka2@op.pl |Get Backers 00:00:18:/W nocy nie mog� opowiada� gdzie �y�o moje �ycie/ 00:00:26:/Czuj� si� tak jakbym zosta� poch�oni�ty przez ciemno nocy/ 00:00:35:/Moje zmartwione serce pyta o �wiat�o, kt�re jest w niebie/ 00:00:44:/Chc� tylko spotka� si� z tob�/ 00:00:49:/Iluzje, fantazje, sny. Przebiegam przez nie wszystkie./ 00:00:54:/Cuda w moim ciele zaczynaj� si� rusza�/ 00:00:58:/Nie zapomnij, �e nie jeste� sam/ 00:01:04:/Wci�� jeste�my tylko marzycielami/ 00:01:07:/We� mi�o��, Dosta� ca�� mi�o��, Wr�� z mi�o�ci� w swoich r�kach/ 00:01:11:/Dopiero teraz rozci�gnie si� niezachwiany kurz gwiezdnej mi�o�ci/ 00:01:22:/O czym powinienem �ni� dzisiejszego wieczora/ 00:01:32:Chc� by�cie odzyskali 13 S�onecznik. 00:01:38:Z�odziejem jest SX-28, znany te� jako Clayman. 00:01:44:Minato |Weso�e Miasteczko 00:01:49:Co to jest? Ban-chan, nasze cienie... 00:01:55:Wi�c, chcesz zobaczy� go na w�asne oczy? 00:01:59:Czy to mo�e by�... prawda? 00:02:04:To nie mo�e by�. 00:02:07:Teraz, chod�my 00:02:10:gdzie odpoczywa �wietny artysta pokole�. 00:02:16:Naprawd�? Rozumiem. 00:02:19:Mamy przyjecha� za jakie� 30 minut 00:02:21:do tego czasu Clayman i Odzyskiwacze wejd� do opuszczonego budynku. 00:02:23:Mamy nie wykonywa� �adnych ruch�w. 00:02:27:Je�li by�my mogli co� zrobi�, ju� by�my sko�czyli z tym obrazem i tymi lud�mi, 00:02:31:chcia�bym si� tylko upewni� czy nie ma �adnych warto�ciowych prac w swoim zbiorze. 00:02:36:Ty jako, Osadnik, mo�esz to zrobi�? 00:02:40:Je�li tego w�a�nie sobie �yczysz. 00:02:52:/Zwr�� Tajemniczy S�onecznik! |Cz�� 2/ 00:03:04:To jest... 00:03:06:A co my�lisz o tym? Nie mog� przynie�� tu s�o�ca, ale to wystarczy, chyba rozumiesz, prawda? 00:03:13:Bez �wiat�a, nie mo�na cieszy� si� z mojego zbioru. 00:03:18:Oni s� ca�kiem inni, czy� nie? 00:03:21:Nie ma ich tu tak du�o �aluzji jak w Muzeum, ale 00:03:23:Ban-chan, musia�a narysowa� to jaka� s�awna osoba, prawda? 00:03:27:To jest Renoir. 00:03:29:W�a�nie tak. 00:03:30:Ten kawa�ek pokazuje zainteresowanie Renoir kobiecym pi�knem w p�niejszych latach. 00:03:35:"Takie ma�e obrazy wisz� wsz�dzie, 00:03:39:chc� by ludzie si� na nie patrzyli" 00:03:43:Czy mo�esz poczu� to co czu� Renoir gdy przelewa� swoje my�li? 00:03:48:Nast�pny to przyjaciel Gogh'a, Gauguin. 00:03:51:P�niej jest Cezanne, Picasso. 00:03:53:To jest Matisse. 00:03:55:Wszystkie s� takie �adne. 00:03:57:Clayman-san. 00:03:59:Czego? 00:04:00:Ten 13 S�onecznik, jest w tej kolekcji, 00:04:04:on nie jest g�upim falsyfikatem, prawda? 00:04:06:Tego si� w�a�nie po tobie spodziewa�em. 00:04:08:Wiedzia�em, �e zrozumiesz. 00:04:10:Nie zrozum mnie �le. 00:04:12:Jeste�my Agentami odzyskiwania, 00:04:13:i dostali�my zlecenie by odzyska� S�onecznik. 00:04:17:Wiem. 00:04:18:Wi�c, dlaczego nas tu zaprowadzi�e�? 00:04:20:I co to za obrazy? 00:04:22:Pytasz si� o to jako Agent odzyskiwania? 00:04:25:Czy to jest twoje w�asne pytanie? 00:04:30:Przepraszam. Nie mog� ci odpowiedzie� na pytanie dotycz�ce tych obraz�w. 00:04:35:Mog� waszej dw�jce zaoferowa� wycieczk� o jakiej rozmawiali�my z Himiko-san. 00:04:40:Dzi�ki temu, chcia�bym przetestowa� wasze umiej�tno�ci i wasz� artystyczn� intuicj�. 00:04:48:A poza tym, mo�e by�cie zrozumieli moj� kolekcj�, 00:04:55:B�d� waszym lepszym klientem ni� ten �ajdak. 00:04:59:By�cie wiecznie odzyskiwali takie obrazy. 00:05:03:Wieczne odzyskiwanie? 00:05:05:Wbrew temu jak wygl�damy, my jeste�my profesjonalistami. 00:05:07:Przy zdradzeniu naszych klient�w, gdy trzymamy si� kontraktu... 00:05:12:Czy� to nie jest pi�kne? 00:05:24:Nasi ulubie�cy s� ju� wsz�dzie... 00:05:26:Wygl�da na to, �e Abu i Hachi przyjechali nasz szuka�, Ban-chan. 00:05:30:Moja kolekcja zosta�a skradziona przez tego faceta Hachisu. 00:05:36:On dostaje takie obrazy taniej, ma wysokie od nich ubezpieczenia, 00:05:41:planuje dosta� pieni�dze z ubezpieczenia tylko dla siebie. 00:05:45:My�lisz, �e mu to wybacz�? 00:05:47:Te obrazy s� dzie�ami, zosta�y narysowane przez s�awnych artyst�w, 00:05:51:dos�ownie to s� ich najlepsze i ko�cowe prace. 00:05:54:Tylko facet, kt�ry mo�e my�le� o sztuce jak o towarze... 00:05:59:Obrazy nie zosta�y stworzone dla takiego celu. 00:06:02:One nie narodzi�y si� z takim przeznaczeniem. 00:06:05:W�a�nie dlatego sta�em si� z�odziejem obraz�w, 00:06:08:z powodu tego faceta. 00:06:10:Chc� ochroni� te obrazy. 00:06:14:Wygl�da na to, �e jeste� wart tego by ci� wys�ucha�. 00:06:19:W takim razie, wszystko zostawiam wam, Get Backers. 00:06:23:Himiko! 00:06:24:Himiko-chan, odchodzisz? 00:06:27:Himiko, ty! Uciekasz i zostawiasz nam t� ci�sz� cz�� pracy... 00:06:30:O czym ty w og�le gadasz? 00:06:32:Jestem kurierem. Moja robota ju� si� tu ko�czy 00:06:35:od kiedy dostarczy�am tego faceta do tego miejsca. 00:06:39:Nara. 00:06:41:Nie uciekaj! 00:06:42:Wracaj! Himiko! 00:06:46:Himiko-chan... 00:06:49:czuj�, �e jej zachowanie si� zmieni�o. 00:06:59:Ona tylko wr�ci�a na drog�, na kt�rej by�a wcze�niej. 00:07:05:W takim razie. 00:07:07:I? Co chcesz teraz zrobi�, Clayman-san? 00:07:21:Dobra robota, Agenci Odzyskiwania. 00:07:24:Prosz�, prosz�, Hachisu-sensei. 00:07:27:Jeste� bardzo zdesperowany, �e przyszed�e� spotka� si� z nim sam. 00:07:30:Pr�bujesz si� pozby� S�onecznika i nas? 00:07:33:Nie �adnie, a poza tym naruszasz kontrakt. 00:07:37:U�y�em was, by zlokalizowa� to miejsce. 00:07:41:Jestem wam bardzo wdzi�czny, �e go znale�li�cie. 00:07:43:On tak powiedzia�, Ban-chan. 00:07:45:Ty te� dobrze wykona�e� swoj� robot�. 00:07:47:To ty jeste� Clayman-kun, prawda? 00:07:52:Jestem ci taki wdzi�czny. Dzi�ki tobie skorzysta�em, tak du�o. 00:07:57:Jednak, to jest najwy�szy czas by to zako�czy�. 00:08:00:�le zrobisz dla �wiata, by dawa� do ogl�dania obrazy kt�re ukrad�e�, 00:08:02:zawieraj�cy 13 S�onecznik, kt�ry jest aktualnie fa�szywy. 00:08:10:Fa�szywy? Czyli to jest fa�sz? 00:08:13:Wed�ug laboratoryjnych bada�. 00:08:15:W ka�dym razie, narz�dzia wok� obrazu s� zbyt nowe. 00:08:20:Je�li nie potrafisz zrozumie� tych obraz�w, 00:08:23:niezakwalifikowujesz si� po tym wszystkim jako handlarz obrazu. 00:08:27:Zabi� ich! 00:08:29:Je�li tak to w porz�dku! 00:08:31:B�d� dla was spokojny! 00:08:48:Idioto, przesta�! 00:08:52:Co ty wyprawiasz? 00:09:06:Co to s� za ludzie? 00:09:07:My jeste�my... my jeste�my niepokonanymi agentami odzyskiwania, Get Backers. 00:09:12:Snake Bite! |(Snake Bite- Uk�szenie W�a) 00:09:20:Zapami�taj to! 00:09:25:A teraz, by�y kliencie Hachisu... 00:09:28:Czas na dodatkow� us�ug�. 00:09:31:Zosta�cie tam! Zosta�cie tam! 00:09:37:Zosta�cie tam! 00:09:43:Nie, olej! 00:09:49:Ban-chan, obrazy! 00:09:50:Co? 00:09:57:Obrazy... Ju� mnie nie obchodz�, nigdy wi�cej. 00:10:00:Je�li nie mog� wymieni� je na pieni�dze to nie ma znaczenia czy, s� prawdziwe lub fa�szywe... 00:10:04:Sp�o�! Sp�o�! 00:10:06:Spal wszystko! 00:10:36:Szybko! Odpal samoch�d! 00:10:38:Szybko! 00:10:40:Tak. 00:10:49:Zrobi�em to! Zrobi�em to! 00:10:51:Spali�em wszystko! 00:10:53:Wygra�em! 00:11:06:Zgodnie z oczekiwaniem, 300 milion�w dolar�w z powodu wypadku. 00:11:10:Prosz� to sprawdzi�. 00:11:12:Nie, nie. Przepraszam za to pytanie, o cz�ci pieni�dzy z ubezpieczenia, czy mo�e zosta� sp�acona w got�wce. 00:11:17:Je�li katastrofy b�d� si� powtarza�, nasza organizacja b�dzie musia�a zerwa� kontrakt. 00:11:24:Nigdy by�my si� czego� takiego nie spodziewali. 00:11:29:Dla materia��w ilustracyjnych, kt�re powierzy�y Domy Towarowe Takaoka , 00:11:33:Naprawd� �a�uj� za to co si� sta�o. 00:11:36:To naprawd� wielka strata dla �wiata. 00:11:42:Prawda, Abukawa-kun? 00:11:43:Tak, jest tak jak m�wisz. 00:11:46:Jest �le. Naprawd� �le. 00:11:50:To naprawd� by�o takie wa�ne? 00:11:53:Ta dw�jka! 00:11:55:Jeste�my agentami odzyskiwania! 00:11:57:Przepraszamy za sp�nienie, Panie Klient. 00:12:00:Jednak�e, mamy 13 S�onecznik, i wszystko z nim w porz�dku. 00:12:05:To niemo�liwe! 00:12:07:Z moim miotaczem p�omienia... 00:12:11:Miotaczem p�omienia? 00:12:13:O czym on m�wi, Ginji? 00:12:16:Zastanawiam si�. 00:12:17:Dodatkowa us�uga, odzyskali�my wszystkie obrazy kt�re zabra� Clayman. 00:12:24:K�amiesz! K�amiesz! 00:12:26:Widzia�em to na w�asne oczy! 00:12:28:Renoir, Gauguin, i ten S�onecznik... wszystko, z moimi r�kami... 00:12:36:Mia�e� z�y sen? 00:12:43:Reszta jest na parkingu. 00:12:47:P�jdz i je we�. 00:12:49:W takim razie... 00:12:50:Dzi�kujemy ci za twoj� opiek�. 00:12:55:Co to mia�o znaczy�, Hachisu-san? 00:12:58:Nie wiem! Ja nic nie wiem! 00:13:02:Nie wiem! Nie wiem! Nie wiem... 00:13:06:Nie wiem! Nie wiem! 00:13:13:Nie wiem. Nie wiem! 00:13:29:To by�o tylko 50,000 wolt�w. To nie jest taki znacz�cy szok. 00:13:36:Jednak�e, kiedy elektryczno�� jest w cz�owieku to ma po��czenie z twoimi mi�niami twarzy, 00:13:40:to wystarczy, by usun�� t� mask�. 00:13:43:Poka� swoj� prawdziw� twarz, 00:13:45:Clayman. 00:13:56:Dziewczyna? 00:13:58:Nie pami�tam, �ebym wam m�wi�a, �e jestem facetem. 00:14:01:Te� co�. 00:14:03:I? Gdzie jest prawdziwy Abukawa? 00:14:05:B�dzie �y�, ale nigdy ju� nie wr�ci do Japonii. 00:14:09:Po nawrzucaniu mu i daniu mu jakich� tam pieni�dzy, 00:14:11:ucieka� z kraju, a� si� za nim kurzy�o. 00:14:13:Aby by� facet w tym Jeppie, w kt�rym jecha�a Himiko, 00:14:18:u�y�a� gliny i jakich� sztuczek. 00:14:21:U�y�a� gliny, by zdawa�o si� nam, �e to Himiko, 00:14:24:a Himiko u�y�a swojej Marionetkowej Trucizny, by go kontrolowa�. 00:14:26:P�niej, uderzenie spowodowa�o, �e glina spad�a i facet wr�ci� z powrotem do siebie. 00:14:29:Zupe�anie zosta�em zrobiony w g�upka. 00:14:31:To samo by�o w weso�ym miasteczku, prawda? 00:14:35:Kiedy walczy�em z Ban-chan, zanim straci�em �wiadomo��, 00:14:39:Poczu�em jak�� glin� kt�ra spad�a mi na moj� g�ow�. 00:14:42:I wtedy w�a�nie ...
kabaino