Pokaż na co Cię stać - Mariusz Szuba.pdf

(588 KB) Pobierz
108258716 UNPDF
108258716.004.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania
się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 28.02.2008
Tytuł: Pokaż, na co Cię stać
Autor: Mariusz Szuba
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-111-6
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
108258716.005.png 108258716.006.png
SPIS TREŚCI
..............................................................................................5
ZNAJ SWÓJ CEL KLAROWNIE I ZOBACZ GO LEPSZYM NIŻ JEST
.........................9
PUK, PUK! GDZIE
JESTEŚ?
....................................................................11
6 POTRZEB LUDZKICH
.........................................................................17
Potrzeba pewności i komfortu (jedzenie,
schronienie)
............................18
Potrzeba niepewności
....................................................................18
Potrzeba różnorodności
..................................................................19
Potrzeba bycia ważnym
.................................................................19
Potrzeba wzrostu
.........................................................................22
Potrzeba dzielenia się z innymi
........................................................22
......................................................................23
Precyzyjne ustalenie celu
..................................................................25
KLAROWNOŚĆ I WIARA
........................................................................27
Kim musisz się stać, by to osiągnąć?
......................................................30
..............................................................................32
Emocje, serce bije mocniej!!!
.............................................................33
Zapoznaj się ze swoją drogą do celu
.....................................................33
Nieświadome samolubstwo
.............................................................35
Przeszkoda numer 2
......................................................................36
CEL MUSI BYĆ OSIĄGALNY!
...................................................................40
................................................................................44
Pozytywna intencja
..........................................................................46
FOCUS
............................................................................................48
Koncentracja na punkcie
...................................................................49
CZAS!
..............................................................................................51
Technika DTI
..................................................................................56
..................................................................................58
Scenariusz z nowej perspektywy
..........................................................59
.....................................................................................67
Szybki skok ponad
pułapką
.................................................................68
Zaczyna działać przyciąganie do
strefy
komfortu
...............................68
Być może na początku coś się nie udaje
..........................................69
Zmienia się znaczenie celu
..........................................................71
ROZMACH
........................................................................................73
.........................................................................................75
SMAK, ZAPACH I
TEMPERATURA ZMIANY
..................................................76
Spójrz w błyskawicę i uśmiechnij się!
....................................................78
...............................................................................81
Tajemna recepta na zmianę emocji (VAKOG)
...........................................82
.......................................................................................83
Audio
.......................................................................................83
WSTĘP
1.
2.
3.
4.
5.
6.
ROZPOCZĘCIE PODRÓŻY
KROK 1:
Klarowność celu
KROK 2:
Wyłącz odbiór
KROK 3:
KROK 4:
Modelowanie
Time line
1.
2.
3.
KROK 5:
Mentor
SUBMODALNOŚCI
Wizja
108258716.007.png 108258716.001.png 108258716.002.png
Kinestetyka — odczucia
.................................................................84
........................................................................................84
Zapach
.....................................................................................84
Technika
.......................................................................................85
Zasada 1
...................................................................................86
Jak działają submodalności w praktyce?
.............................................87
........................................................................................88
Fizjologia
......................................................................................93
Wewnętrzna re-prezentacja
...............................................................93
......................................................................95
Wywoływanie stanów emocjonalnych
....................................................97
Kotwiczenie na rękę — przestrzenne
..................................................98
.................................................................................98
Prowadzenie
..........................................................................102
POKAŻ, NA CO CIĘ STAĆ!
...................................................................104
Smak
WARTOŚCI
EMOCJA NA ZAWOŁANIE
Rapport
108258716.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin