VW_Golf_MK2.pdf

(681 KB) Pobierz
421730670 UNPDF
Dane techniczne Volkswagena Golfa 2 (1983-1992):
Silniki diesla:
Silnik
1.6
D
1.6 TD 60KM
1.6
TD 70KM
1.6TDic
80KM
Lata produkcji
1983/92
1989/92
1983/92
1983/91
Pojemność
skokowa [cm 3 ]
1588
1588
1588
1588
Ilość
cylindrów / zaworów
4 / 8
4 / 8
4 / 8
4 / 8
Stopień
sprężania
23
23
23
23
Średnica
cylindra / skok tłoka (mm)
76,5/ 86,4
76,5/ 86,4
76,5/ 86,4
76,5/ 86,4
Moc kW/KM przy
obrotach
40/54 4800
44/60 4500
51/70 4500
59/80 4500
Maksymalny
moment obrotowy Nm/obr/min
100/ 2300
110/2400- 2600
133/ 2600
155/2500- 3000
Prędkość
maksymalna
148
151
160
169
Alternator
45, 380 (63)
45, 380 (63)
45, 380 (63)
45, 380 (63)
(A), Akumulator (A(Ah))
Skrzynia
biegów
4-bieg, 5-bieg
5-bieg
5-bieg
5-bieg
Przyspieszenie
0-80km/h, 0-100km/h
11,7/18,7
10,7/16,9
9,4/14,5
-/13,2
Zużycie paliwa
miasto
6,4
6,5
6,1
6,3
Zużycie paliwa
przy 90km/h
4,4
4,6
4,3
4,4
Zużycie paliwa
przy 120k/h
6,2
6,6
6,1
6,2
Zużycie
paliwa
miasto automat
6,9
Zużycie
paliwa przy 90km/h automat
5,3
Zużycie
paliwa przy 120km/h automat
7,5
Standardowy
rozmiar felg
5Jx13″
6Jx14″
5,5Jx13″
5,5Jx13″
Standardowy
rozmiar opon
155/70/13″
185/60/14″
175/70/13″
175/70/13″
Masa własna
pojazdu 3d/5d
900/920
960/985
920/940
920/940
Dopuszczalna
masa całkowita
1430
1465
1430
1430
Dopuszczalny
nacisk na oś przednią/tylną
780/690
790/710
780/690
780/690
Oznaczenia
literowe silników
JP, ME
1V
JR, MF
RA, SB
UWAGI: Dane techniczne dotyczą Golfa, rocznik modelowy 1988. dla silnika 1V dane z wersji Function
421730670.030.png 421730670.031.png 421730670.032.png 421730670.033.png 421730670.001.png 421730670.002.png
Silniki benzynowe:
Silnik
1.1
45KM
1.3 55KM
1.6
70KM
1.6
75KM
1.8
90KM
1.8
98KM Syncro
Lata produkcji
1983/84
1983/92
1987/92
1983/89
1983/92
1987/91
Pojemność
skokowa [cm 3 ]
1093
1272
1595
1588
1781
1781
Ilość
cylindrów / zaworów
4 / 8
4 / 8
4 / 8
4 / 8
4 / 8
4 / 8
Stopień
sprężania
9,5
9,5
9
9
10
10
Średnica
cylindra / skok tłoka (mm)
75/ 59
75/ 72
81/77,4
79,5/ 80
81/ 86,4
81/ 86,4
Moc kW/KM przy
obrotach
33/45
40/55/ 5200
51/70 5200
55/75 5000
66/90 3300
72/98 5400
Maksymalny
moment obrotowy Nm/obr/min
70/ 3200
97/ 3000
118/ 2700
125/ 2500
145/ 3300
143/ 3000
Prędkość
maksymalna
151
162
167
175
180
Alternator
55, 175 (36) 55, 175 (36)
65, 175 (36) 65, 175 (36)
55, 220 (45)
55, 220 (45)
(A), Akumulator (A(Ah))
Skrzynia
biegów
4-bieg
4-bieg, 5-bieg 4-bieg, 5-bieg 4-bieg, 5-bieg
5-bieg
5-bieg
Przyspieszenie
0-80km/h, 0-100km/h
10,3/16,7
9,2/14
8,4/13
7,5/11,5
7,4/11,3
Zużycie paliwa
miasto
7,9
8,6
8,7
10,9
11,7
Zużycie paliwa
przy 90km/h
5,5
5,6
5,8
6,1
6,8
Zużycie paliwa
przy 120k/h
7,3
7,7
7,8
7,5
9
Zużycie
paliwa
miasto automat
9,1
11,3
Zużycie
paliwa przy 90km/h automat
6,4
6,9
Zużycie
paliwa przy 120km/h automat
8,1
9
Standardowy
rozmiar felg
5Jx13″ 5Jx13″
5,5Jx13″ 5,5Jx13″ 5,5Jx13″
5,5J13″ (6Jx14″)
Standardowy
rozmiar opon
155/70/13″ 155/70/13″ 175/70/13″ 175/70/13″ 175/70/13″ 175/70/13″ / 185/60/14″
Masa własna
pojazdu 3d/5d
855/875
870/890
870/890
920/940
1085/ 1105
Dopuszczalna
masa całkowita
1360
1400
1400
1430
1570
Dopuszczalny
nacisk na oś przednią/tylną
690/690
750/690
750/690
750/690
790/820
Oznaczenia
literowe silników
GN, HZ HK, MH, NZ, 2G
PN
RF (72KM), EZ RH, GU, GX, RP
1P
UWAGI: Dane techniczne dotyczą Golfa, rocznik modelowy 1988, w przypadku silników 1,3/1,6/1,8 dane mogą się nieznacznie różnić w
zależności od typu zasilania silnika oraz faktu umieszczenia w nim katalizatora spalin, w przypadku wersji Syncro była ona produkowana
także z silnikiem 90KM (1986/87) o oznaczeniu GX
421730670.003.png 421730670.004.png 421730670.005.png 421730670.006.png 421730670.007.png 421730670.008.png 421730670.009.png 421730670.010.png 421730670.011.png
Silniki GTI:
Silnik
GTI
107KM
GTI 112KM
GTI
16V (kat)
GTI
16V
G60
Rallye
Limited
Lata produkcji
1985/92
1984/92
1987/92
1986/88
1990/92
1989/91
1989
Pojemność
skokowa [cm 3 ]
1781
1781
1781
1781
1781
1763/ 1781
1781
Ilość
cylindrów / zaworów
4 / 8
4 / 8
4 / 16
4 / 16
4 / 8
4 / 8
4 / 16
Stopień
sprężania
10
10
10
10
8
8
8,8
Średnica
cylindra / skok tłoka (mm)
81/ 86,4
81/ 86,4
81/ 86,4
81/ 86,4
81/ 86,4
81/ 86,4
81/ 86,4
Moc kW/KM przy
obrotach
79/107 5400 82/112 4000 95/129 5800 102/139 6100 118/160 5800 118/160 5800 155/210 6500
Maksymalny
moment obrotowy Nm/obr/min
157/ 3800
159/ 4000
161/ 4250
168/ 4600
225/ 3800
225/ 3800
247/ 5000
Prędkość
maksymalna
187
191
200
205
220
215
231
Alternator
55, 220 (45) 55, 220 (45) 65, 220 (45) 65, 220 (45) 65, 220 (45) 65, 220 (45) 65, 220 (45)
(A), Akumulator (A(Ah))
Skrzynia
biegów
5-bieg
5-bieg
5-bieg
5-bieg
5-bieg
5-bieg
5-bieg
Przyspieszenie
0-80km/h, 0-100km/h
6,9/10,3
6,5/9,7
6,3/9
6/8,5
5,7/8,3
5,6/8,6
5/7,4
Zużycie paliwa
miasto
11,3
10,9
11,3
10,9
12,1
12,5
14,6
Zużycie paliwa
przy 90km/h
6,1
5,7
6,9
6,1
6,9
7,1
Zużycie paliwa
przy 120k/h
8,1
7,5
8,8
7,5
9,2
9,5
12,1
Standardowy
rozmiar felg
5Jx13″ 5Jx13″ 6J14″
6J14″
6J15″
6J15″ 6,5J15″
Standardowy
rozmiar opon
175/70/ 13″ 175/70/ 13″ 185/60/ 14″ 185/60 14″ 195/50/ 15″ 205/50/ 15″ 195/50/ 15″
Masa własna
pojazdu 3d/5d
920/940
920/940
960/980
965/985
1080/ 1105
1195
1275
Dopuszczalna
masa całkowita
1430
1430
1430
1430
1530
1640
1640
Dopuszczalny
nacisk na oś przednią/tylną
750/690
750/690
760/690
760/690
870/810
870/810
Oznaczenia
literowe silników
RD, RV, PF PB, DX
PL
KR
PG
PG, 1H
3G
UWAGI: Dane techniczne dotyczą Golfa, rocznik modelowy 1988, dane mogą się nieznacznie różnić w zależności od typu zasilania silnika
oraz faktu umieszczenia w nim katalizatora spalin, modele GTI 107 i 112KM wychodziły na kołach 14″ od 1989 roku.
421730670.012.png 421730670.013.png 421730670.014.png 421730670.015.png 421730670.016.png 421730670.017.png 421730670.018.png 421730670.019.png 421730670.020.png 421730670.021.png
Golf 2 syncro
Długość: 3985mm, 4040mm (z szerokimi zderzakami)
Szerokość: 1665mm, 1680mm (z nakładkami GTI), 1700mm (z nakładkami G60)
Wysokość: 1415mm, 1405mm (GTI)
Rozstaw osi: 2475mm
Rozstaw kół przód/tył: 1413/1408mm
Średnica skrętu: 10,5m
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Zbiornik płynu do mycia szyb: 4,2l
Zbiornik płynu do mycia szyb tylnej szyby: 1,6l
Zbiornik płynu do mycia szyb z układem mycia reflektorów: 9,2l
Pojemność bagażnika: 336l (hatchback), 228l (syncro)
Układ chłodzenia: 6,3l
Olej silnikowy (1.1 i 1.3l): 3l
Olej silnikowy (1.6 i 1.8l): 4l
Olej silnikowy (diesel): 3,5l
Olej skrzyni biegów 084 4-biegowej: 2,2l
Olej skrzyni biegów 085 5-biegowej: 3,1l
Olej skrzyni biegów 020 4-biegowej: 1,5l
Olej skrzyni biegów 020 5-biegowej: 2,0l
Olej skrzyni automatycznej do napełniania za pierwszym razem: 6l
Olej skrzyni automatycznej do wymiany: 3l
Obciążenie dachu: 75kg
Współczynnik oporu aerodynamicznego: Cx=0,34
Lata produkcji i spis edycji specjalnych:
421730670.022.png 421730670.023.png
- 1985: Match
- 1986: Hit, Fun, Flair
- 1987: Bistro, Memphis, Sky, Special (do 1991 roku), Berlin Golf, Brigitte
- 1988: Tour, Manhattan, Champion, 10 Millionen
- 1989: Atlanta, Boston, City Stromer, Edition One (do 1991 roku), Limited, Rallye
- 1990: Black Line – Red Line, Country, Country Allround, Country Chrompaket, Country GTI, Fire and Ice (do 1991 roku), Madison, Moda,
Quadriga, G60 (do 1991 roku)
- 1991: Pasadena, Function, Edition Blue, Barcelona, Dynamite (Kamei Fire and Ice)
(Dane z Wikipedii)
Wersje wyposażenia Golfa MK2
UWAGA – wersje mogły się nieznacznie różnić w zależności od kraju sprzedaży auta!
C
(lata produkcji: 1983- 1987).
Podstawowa, a zarazem najbardziej uboga wersja Golfa produkowana we wczesnych latach produkcji, silniki HK (55PS), MH (54PS), NZ
(55ps), PN (70PS), RF (72PS), EZ (75PS), RU (85PS), oraz diesle: JP (54PS), JR (70PS), opcjonalnie automat, stalowe koła 13” z oponami
155/70/13, dodatkowo można było zamówić, prawe lusterko :), szyberdach, zielony pas na przedniej szybie, lakier metallic. Jako ciekawostka,
była to jedyna wersja golfa nie posiadająca trybu przerywanego wycieraczek.
CL
(lata produkcji: 1983- 1992).
Wersja ta oferowała dodatkowo w porównaniu z C lepszą kierownicę, lepiej wykończoną tapicerkę, kieszenie w drzwiach bocznych,
środkową konsolę (której nie było w wersji C, także nadmuchu środkowego), zegarek analogowy, jako wyposażenie dodatkowe można było
zamówić obrotomierz i cyfrowy zegarek, wspomaganie układu kierowniczego, szyby barwione na zielono, kieszenie w drzwiach bocznych z
miejscami na głośniki, centralny zamek (pneumatyczny, zamykany także wlew paliwa) .
GL
(lata produkcji: 1983- 1992).
GL oferował w standardzie miękką deskę rozdzielczą, welurową tapicerkę, fabryczną instalacje głośnikową wraz z okablokowaniem,
wspomaganie układu kierowniczego (z wyjatkiem 1.3), szyby barwione na zielono, centralny zamek (pneumatyczny, zamykany także wlew
paliwa), oświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym, dokładkę do zderzaka szerokiego (po 89roku), albo spoiler pod zderzakiem wąskim,
za dopłatą halogeny w atrapie, także w zderzaku szerokim po 89roku, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (także podgrzewane lustra, oraz
spryskiwacze), ABS, klimatyzacje, oraz komputer pokładowy.
Carat
(lata produkcji: 1984- 1987).
Luksusowa wersja GLa produkowana wyłącznie w wersji 5-drzwiowej z silnikiem 1.8 90PS GU/GX (na życzenie z automatyczną skrzynią
biegów), standardowym wyposażeniem tej wersji było wspomaganie, centralny zamek (pneumatyczny, zamykany także wlew paliwa),
elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby oraz podgrzewane i elektryczne lusterka, sporo skórzanych dodatków – mieszek, lewarek do
zmiany biegów i kierownica, tylna kanapa dzielona wraz z zagłówkami, komputer MFA, obrotomierz, radio Gamma, charakterystyczne były
także “chromowane” uszczelki we wszystkich szybach i paski na zderzakach
GLX
(lata produkcji: 1988- 1992).
Rozwinięcie wersji Carat po modernizacji (szerokie zderzaki w kolorze nadwozia, brak dzielonej szyby, etc…)
GT
421730670.024.png 421730670.025.png 421730670.026.png 421730670.027.png 421730670.028.png 421730670.029.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin