Zawod - telemarketer.pdf
(
549 KB
)
Pobierz
20956401 UNPDF
© Copyright for Polish edition by Magdalena Myczko &
ZloteMysli.pl
Data: 05.03.2008
Tytuł: Zawód — telemarketer
Autor: Magdalena Myczko
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
..............................................................................................4
POTĘGA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON
.
..........................................9
CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ, ZAJMUJĄC
TELEMARKETINGIEM
..............................................16
Efektywnie zarządzaj swoim czasem
.
................................................................18
Ćwiczenie
.
......................................................................................................19
ZARABIAJ JAKO TELEMARKETER
.
................................................22
JAKA JEST TWOJA POSTAWA?
.
.....................................................25
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI
.
......................................................29
BONUS
.
............................................................................................45
Strategia 1: Ubieraj
informacji
.
......................................................45
Strategia 2: Planuj liczbę rozmów
.
....................................................................45
Strategia 3: Zarządzanie swoim czasem
.
..........................................................46
Strategia 4: Zbuduj
profesjonalista
.............................................47
Strategia 5: Postaw przed sobą lustro
.
..............................................................47
Strategia 6: Udoskonalaj scenariusz rozmowy
.
................................................47
Strategia 7: Nagroda
.
.........................................................................................48
Strategia 8: Nie bierz wszystkiego do serca
.
.....................................................48
Strategia 9: Naucz
klientów
...............................................48
Strategia 10: Finalizowanie transakcji
.
.............................................................49
Strategia 11: Nigdy nie zapominaj o klientach,
.
...............................................49
Strategia 12: Wyznacz
swoich
klientów
.......................................49
Strategia 13: Pisz czytelne notatki
.
...................................................................50
Strategia 14: Żywa przeszkoda
.
.........................................................................50
Strategia 15: Poczta głosowa
.
............................................................................50
Strategia 16: Internet i Ty
.
.................................................................................51
ZAKOŃCZENIE
.
...............................................................................52
JESZCZE JEDEN BONUS
.
................................................................54
czas
poświęcony
na
rozmowy
...13
Identyfikacja klientów
.
......................................................................................14
Bądź przekonujący w
SIĘ
przekazywaniu
się
jak
listę
potencjalnych
się
słuchać
ZAWÓD — TELEMARKETER —
Magdalena Myczko
Wstęp
●
str. 4
Wstęp
Piszę tę publikację w autobusie, jadąc na kolejne szkolenie dotyczące
poznania produktu, aby mieć świadomość i wiedzę, co będę sprzeda-
wała przez telefon. Swoją przygodę z telemarketingiem rozpoczęłam
w sierpniu 2006 roku, nie mając żadnego pojęcia o tym zajęciu. Fir-
ma nie zapewniała nam, telemarketerom, szkoleń. Rzuciła nas na
głębokie wody. Tak po prostu. I albo się utrzymasz, albo utoniesz.
Nie umiesz pływać — utoniesz. Umiesz pływać — dopłyniesz do celu.
Ale jest jeszcze jedno rozwiązanie. Co zrobić, jeśli nie umiesz pływać,
a jednak chcesz dopłynąć do celu?
Wsiadasz do łodzi i wiosłujesz :) Dokładnie tak zrobiłam. Moją łodzią
ratunkową okazał się Dariusz Skraskowski i jego książka „Hipnotycz-
ny telemarketing”. Zainwestowałam w wiedzę zawartą w owej publi-
kacji i po miesiącu zauważyłam i poczułam finansowo rezultat
sprzedaży zwiększonej o równe 73%. Niesamowita skuteczność w tak
krótkim czasie. Jako bonus otrzymałam kurs mailowy „Hipnotyczny
Telemarketing”, a także 5 mailowych podpowiedzi, jak jeszcze bar-
dziej udoskonalić się w tej branży.
Opłacało się. Naprawdę się opłacało.
O czym będzie ta publikacja? Jeżeli jesteś telemarketerem, to będzie
właśnie o Tobie, o tym, jak wspaniałą przyszłość kreuje dla Ciebie
ten zawód. Jeżeli jeszcze nie jesteś telemarketerem, jednak myślisz
o tym zajęciu, to odkryję przed Tobą potęgę tego zawodu, jak
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Magdalena Myczko
ZAWÓD — TELEMARKETER —
Magdalena Myczko
Wstęp
●
str. 5
również wskażę Ci niezbędne umiejętności potrzebne do zajmowania
się telemarketingiem.
Dlaczego tak bardzo chwalę sobie ten zawód, mimo że mam wykszta-
łcenie ekonomiczne? W telemarketing zaangażowała mnie i wprowa-
dziła w tajniki tego zawodu moja koleżanka z pracy, Iwona. Pokazała
mi, jak to fajnie jest siedzieć w domu przed komputerem, ze słu-
chawkami na uszach, mikrofonem przy ustach, i gadać. Bo telemar-
keter zarabia na gadaniu :) Skutecznym gadaniu.
Telemarketing pozwoli Ci na większą swobodę w komunikacji zawo-
dowej, jak też prywatnej. Będziesz potrafić porozmawiać z każdym,
kogo spotkasz, z każdym, do kogo zadzwonisz, z każdym, kto za-
dzwoni do Ciebie. W nawyk wejdzie Ci zadawanie odpowiednich py-
tań, aby za darmo uzyskać informacje, za które najczęściej się płaci.
I to jest fajne. Dlatego też zdecydowałam się otworzyć własną firmę,
której główną działalnością jest telemarketing.
Obecnie współpracuję z firmą Contexo ze Szczecina. Nadmieniam, że
mieszkam na Podkarpaciu i pomimo że województwo zachod-
niopomorskie jest na drugim końcu Polski — to właśnie telemarke-
ting połączył nas i sprawił, że możemy działać, będąc w każdym miej-
scu na kuli ziemskiej. Mam również świetny kontakt z Firmą Usłu-
gowo-Handlową „PRIM”, także z zachodniopomorskiego, dokładniej
z Darłowa. I to też jest fajne. Właściciel firmy — i jednocześnie mój
przyjaciel — przekonał mnie do inwestowania, zabezpieczenia siebie
i mojej rodziny na całe życie. Więcej o tym możesz przeczytać tutaj:
http://sukces-finansowy.blogspot.com/
.
Drogi przyszły i obecny telemarketerze, teraz pragnę wprowadzić Cię
w świat, który możliwe, że stanie się również Twoją pasją. Pasją roz-
mów, kontaktów z ludźmi, bo przecież komunikacja, która umożliwia
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Magdalena Myczko
Plik z chomika:
Run
Inne pliki z tego folderu:
8 najwazniejszych pytan by skutecznie promowac swoj biznes.pdf
(287 KB)
Zostan SuperPartnerem!.pdf
(1356 KB)
Zawod - telemarketer.pdf
(549 KB)
Wykorzystanie Internetu w dzialalnosci malych i srednich przedsiebiorstw w Polsce.pdf
(1062 KB)
Wykorzystaj potege artykulow.pdf
(228 KB)
Inne foldery tego chomika:
E-booki
Informatyka
zrób to sam
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin