Formy współpracy.pdf
(
126 KB
)
Pobierz
(Microsoft Word - formy wsp\363\263pracy szk\363\263.doc)
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
Oprac. GraŇyna Kowalczyk, Dorota ņyro
ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ
ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕ
FORMY WSPìýPRACY
szkþ specjalnych ze szkoþami oglnodostħpnymi,
w ktrych uczĢ siħ dzieci niepeþnosprawne
szsccszzzzcz
sczzzszszc
zzzcszzzsczczs
ssssczczcczz
zsczzszszs
czcszscczsz
zssss s
szscscz
szczsczscz
szcczsczzczsczcz
cc
zzsszs
cczszczszcszczczc
cc sz s czc s
zzszsczzcc
zcz s c szc s cz
zcsczsczszcczc
cc z s s s czc s z
z cz s cz z szs
szcscczcs
zzzzcsscz
zzczsczccszcsc
s szcz zcz z zz sc
zzczcszsc
1
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
Oprac. GraŇyna Kowalczyk, Dorota ņyro
ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ
zzzcczczcscszcc
sczcszzczzcz
z szc sc cz s szc c czs
z cz czc c z zs
szc scc c c s zs cz sz
c
sc z cz c sc czc
szsczczcszscc
z sc s z szc c zc
sc s zcz cz
czcczcs scscz
z zc s ssc c cz
sccz c cz cc s
zzzzzszczc
szsc
czc sz scc sc z cz
z czc sz sc c sc
zszcczsc
ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕ
scszscczszscczs
s cz z sz sc
cz c z zc cz z
szczzscc
sz scc s c scc c czc c
zs
Û
zcsczccscs
Û
zzszcczc
Û
sszsczc
Û
s cz czs zc
2
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
Oprac. GraŇyna Kowalczyk, Dorota ņyro
ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ
Û
szssc
cczszszcscs
zsczszs
ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕ
Warunki niezbħdne do nawiĢzania wspþpracy:
Û
Pozytywny stosunek nauczycieli i pozostaþych pracownikw szkoþy
oglnodostħpnej do ucznia niepeþnosprawnego, do jego edukacji,
moŇliwoĻci i potrzeb
Û
GotowoĻę dyrektorw szkþ oglnodostħpnej i specjalnej do wzajemnego
wsparcia merytorycznego i metodycznego
Û
Chħę nawiĢzania wspþpracy przez nauczycieli obu szkþ, ktrej charakter
powinien byę staþy (nie sporadyczny) i powinien dotyczyę wszystkich
obszarw (pþaszczyzn) pracy dydaktyczno-wychowawczej, opiekuıczej
i profilaktycznej szkoþy
Û
Zapis o wspþpracy w statutach szkþ oglnodostħpnej i specjalnej
ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕ
Formy wspþpracy
(propozycje):
s cz
sz sz sz
sszcczccc
czcs
z szc zs
czccz
zscczss
zczczzszcsc
cz
3
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
Oprac. GraŇyna Kowalczyk, Dorota ņyro
ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ
z ss z c s
c cz z cz z
cc
csscsz
zcscczcz
s sc c z scsczc
czc sz
s czscz zcc cc sz sc ss
zccczss
sc zc c czc
zcc sc z cz s sc
cz sc czs c sz s zz
czc sz scc ssz ss s s
szczcz
sc
czc sz sc z
zz czc scs sz scc c zz
c z cz sz
czccz
sczscc
sccszczcsz
z zs c z c cz s
cczs
s
cz zz sz sc cz c
czccczcsz
cc
zszszsc
cz scs
z z z c
sz c czc z c scs szc
sczzzcsz
4
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
Oprac. GraŇyna Kowalczyk, Dorota ņyro
ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ
sc zc sz
z sc zc
zszzcczccz
sczzzczsczc
cczsczccczzczcsz
z sc zc czc sz s
sc z z sc czc
ccscczcz
ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕ
sz zc cz szsc c zs sc
szsczszsc
ÕÕÕ
czzzszsszzs
zszszczszcszcczc
ÕÕÕ
z c zc s s c s
czzzsszc
ÕÕÕ
s sz s sc szcz
cz
Kontakt:
gkowalczyk@cmppp.edu.pl
5
Plik z chomika:
Kaaroollcia
Inne pliki z tego folderu:
oblicza edukacji integracyjnej.pdf
(110 KB)
senco_102007.pdf
(324 KB)
Równość w edukacji rzeczywistość czy utopia.doc
(41 KB)
Planowanie pracy z uczniem o SPE.pdf
(152 KB)
W_kierunku_Europy_bez_barier_dla_osob_z_niepelnosprawnoscia_12.05.2000.doc
(151 KB)
Inne foldery tego chomika:
4. EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
4. rodzice
5 LATKI
ADHD
Agresja w szkole
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin