SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA Z OKAZJI DNIA EDUKACJI NARODOWEJ 14.doc

(30 KB) Pobierz
SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA Z OKAZJI DNIA EDUKACJI NARODOWEJ 14

SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA Z OKAZJI DNIA EDUKACJI NARODOWEJ 14. 10. 2003

 

WSTĘP

 

Recytacja wiersza dla nauczycieli-

 

Zaproszenie do wysłuchania wywiadu z uczniami na temat szkoły i przedmiotów wykładanych przez nauczycieli

 

Serdecznie zapraszam do obejrzenia krótkiego programu pt. „ Z życia pewnej szkoły”-

 

DZIENNIKARKA( UCZENNICA) : WITAM SERDECZNIE, JESTEM REPORTERKĄ CZASOPISMA „ WESOŁA SZKOŁA”. PRZEPROWADZAM WYWIAD Z UCZNIAMI NA TEMAT ICH ŻYCIA SZKOLNEGO I PRZEDMIOTÓW NAUCZANYCH W ICH SZKOLE. JESTEM W W SZKOLE NR …. W …………….. PRZEDE MNĄ STOI GRUPA UCZNIÓW, SĄ ROZBAWIENI I WESELI, MAM NADZIEJĘ, ŻE ZDOŁAM Z NIMI POROZMAWIAĆ. NA MOJE PYTANIA, BYĆ MOŻE, ZECHCĄ ODPOWIADAĆ ŚPIEWAJĄCO... TAK, WIĘC ZACZYNAM-

 

NA POCZĄTEK KRÓTKO- JAKA JEST WASZA SZKOŁA?

 

UCZNIOWIE: „ BO TUTAJ JEST JAK JEST, PO PROSTU

                       I TY O TYM DOBRZE WIESZ”

 

DZ.: NIE WIEM, ALE JAK NA PIERWSZE PYTANIE CAŁKIEM NIEŹLE...

       TO MOŻE TERAZ WSKAŻCIE NAJPOPULARNIEJSZE MIEJSCE W

       SZKOLE 

 

U:    TO CHYBA STOŁÓWKA, BO „ZAWSZE PÓJDĘ W TWOJĄ STRONĘ,

       WIĘC NIE UCIEKAJ MI ZA CHWILĘ CIĘ DOGONIĘ”    I ZJEM.

 

DZ: A TO NAJSTRASZNIEJSZE MIEJSCE TO...

 

U: GABINET DYREKTORA OCZYWIŚCIE, BO„ ŻYWY STĄD NIE WYJDZIE NIKT...”

 

DZ: NIE MA WĄTPLIWOŚCI RZECZYWIŚCIE TRAFIŁAM NA WESOŁĄ

      SZKOŁĘ! W TAKIM RAZIE PRZEJDŹMY DO SEDNA, CZYLI DO WASZYCH DROGICH NAUCZYCIELI I PRZEDMIOTÓW, KTÓRYCH NAUCZAJĄ. ZACZNIJMY OD POCZĄTKU, OD JESZCZE BEZTROSKICH CHWIL SPĘDZONYCH NA NAUCE W KLASACH MŁODSZYCH. CO WY NA TO?

 

U: „NIC NIE MOŻE PRZECIEŻ WIECZNIE TRWAĆ”

1

 

DZ: NA DRUGI OGIEŃ PROPONUJĘ NASZ JĘZYK OJCZYSTY.

 

U: „ TAK BARDZO, BARDZO KOCHAM GO, ŻE W NOCY, KIEDY

       WSZYSCY ŚPIĄ JA WCIĄŻ ODMIENIAM

       JA, TY, ON

 

DZ: ACHA MAM JUŻ JASNOŚĆ! NO TO MOŻE... JĘZYK ANGIELSKI.

 

U: „ AND WHEN THE TEACHER GOES TO CLASS

       HE SEEMS BE  RAINBOW IN THE SKY”

 

DZ: PRZYZNAM, ŻE TĘCZOWY NAUCZYCIEL- TO BRZMI NIEŹLE!

      A TERAZ MATEMATYKA- UFF!

 

U: „ IM WIĘCEJ CIEBIE TYM MNIEJ, BARDZIEJ WYLICZAM NIŻ WIEM”

 

DZ: TEGO PYTANIA BAŁAM SIĘ NAJBARDZIEJ. A JAK WIDZICIE SIEBIE       NA LEKCJACH PRZYRODY?

 

U: „ FABRYKA MAŁP, FABRYKA PSÓW, REZERWAT DZIKICH STWORZEŃ, ZAJADŁYCH TAK, ŻE NAWET BÓG I BÓG IM NIE POMOŻE”

 

DZ: TO SZALENIE WESOŁY PRZEDMIOT TA WASZA PRZYRODA. A JAK U WAS Z HISTORIĄ, KTÓRA NIGDY NIE BYŁA MOJĄ MOCNĄ STRONĄ ?

 

U: „ ALE TO JUŻ BYŁO I NIE WRÓCI WIĘCEJ, CHOĆ TAK WIELE SIĘ ZDARZYŁO TO DO PRZODU WCIĄŻ WYRYWA MOJE SERCE...”

 

DZ: CIEKAWE SPOJRZENIE NA ZAMIERZCHŁE DZIEJE. PRZEJDŹMY WIĘC DO TZW. PRZEDMIOTÓW ARTYSTYCZNYCH. OTO TECHNIKA!!!

 

U: „ PODAJ CEGŁĘ, PODAJ CEGŁĘ ZBUDUJEMY SOBIE COŚ...

       NA MIARĘ NASZYCH MARZEŃ COŚ”

 

DZ: POWAŻNE ZAMIARY! A CO Z PLASTYKĄ?

 

U: „ WIĘC CHODŹ POMALUJ MÓJ ŚWIAT NA ŻÓŁTO I NA NIEBIESKO

       NIECH W TEJ SZKOLE STANIE TĘCZA MALOWANA TWOJĄ KREDKĄ”

 

DZ: TO MOŻE BYĆ PIĘKNE. AŻ BOJĘ SIĘ ZAPYTAĆ O MUZYKĘ, PRZY TAK ŚPIEWAJĄCYCH ODPOWIEDZIACH, ALE..

 

U: „ ŚPIEWAĆ KAŻDY MOŻE, TROCHĘ LEPIEJ LUB TROCHĘ GORZEJ”

 

 

 

2

DZ: SPODZIEWAŁAM SIĘ TAKIEJ ODPOWIEDZI. PO WYSIŁKACH UMYSŁOWYCH CZAS NA WYSIŁEK FIZYCZNY- W-F

 

U: „MOTYLEM JESTEM UUU X 2

    JAK MOTYLE, JAK MOTYLE

    CHCIAŁBYM LATAĆ CHOĆ PRZEZ CHWILĘ

    NA WUEFIE, NA WUEFIE”

 

DZ: MOTYL WZNOSI SIĘ KU NIEBU, A JAK NA RELIGII?

 

U: „ ZABIORĘ CIĘ NA DRUGI BRZEG, ZA TOBĄ BĘDĘ DO NIEBA BIEGŁ”

 

DZ: CHĘTNIE SIĘ Z WAMI WYBIORĘ, ALE MOŻE NIE DZIŚ. DZIŚ MOJA PRACA DOBIEGŁA KOŃCA. DZIĘKUJĘ WAM. JESTEM PEWNA, ŻE WASZA SZKOŁA JEST WESOŁA. ŻYCZĘ WAM W NIEJ WIELU SUKCESÓW, A WASZYM NAUCZYCIELOM DUŻO POCZUCIA HUMORU I SAMYCH WESOŁYCH UCZNIÓW. A TERAZ, CHOĆ TO POŻEGNANIE, TO PROPONUJĘ: „ ZOSTAŃMY RAZEM, ZOSTAŃMY RAZEM JA I TY”

 

 

ZAKOŃCZENIE: DEDYKACJA DLA NAUCZYCIELI – PIOSENKA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

       

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin