KIPU przkład 2.doc

(105 KB) Pobierz
Karta indywidualnych potrzeb ucznia

Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia-  KIPU     

 

1. Imię( imiona) i nazwisko ucznia

………………………………………………………..

……………………………………………………….

2Szkoła/ przedszkole ……………………………………………………..

…………………………………………………….. nr…………w……………………………………… klasa/grupa......................................................

3.a). Podstawa objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną :

opinia, orzeczenie, rozpoznanie.

Orzeczenie o potrzebie nauczania indywidualnego Nr….z dnia………………..………..wydane przez…………………….. …………………………………………………w …………………………………………………..

ze względu na:

 

Konieczność objęcia nauczaniem indywidualnym

3. b).       Rozpoznanie potrzeb rozwojowych /edukacyjnych i możliwości psychofizycznych

-dokonane przez nauczyciela o których mowa w §18 ust 1

-dokonane  na podstawie opinii /orzeczenia :

 

Zaburzenia  depresyjno-lękowe z    elementami fobii szkolnej, obserwacja

w kierunku zaburzeń schizotypowych .

Z wywiadu – stan po próbie samobójczej.

Niska motywacja do pracy.

Trudności edukacyjne – język polski

  ( trudności w pisaniu ze słuchu)

   i matematyka.

 

4.   Zakres  wymaganej pomocy psychologiczno- pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne;

 

Symptomy wskazujące na chorobę przewlekłą

Niepowodzenia edukacyjne

Trudności adaptacyjne

 

 

5Zalecane przez Zespół formy i sposoby udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

 

Zespół-okresy udzielania pomocy

6.    Ustalone przez dyrektora  formy  i sposoby udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Dyrektor - okresy wymiar godzin

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

na czas trwania nauczania indywidualnego – 2 godz. tygodniowo

 

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

2 godz. tygodniowo

 

Zajęcia specjalistyczne :

- terapia psychologiczna

 

na czas trwania nauczania indywidualnego –

.

Zajęcia specjalistyczne :

- terapia psychologiczna

 

na czas trwania nauczania indywidualnego –

1 godz. tygodniowo

 

Zajęcia specjalistyczne :

- terapia pedagogiczna 

na czas trwania nauczania indywidualnego –

1 godz. tygodniowo

 

Zajęcia specjalistyczne :

- terapia pedagogiczna 

1 godz. tygodniowo

Porady i konsultacje  dla ucznia

w zależności od potrzeb, rok szkolny

Porady i konsultacje  dla ucznia

w zależności od potrzeb

Porady i konsultacje  dla rodziny

w zależności od potrzeb, rok szkolny

Porady i konsultacje  dla rodziny

w zależności od potrzeb

Zajęcia z doradztwa zawodowego

3 godziny zajęć

Porada Doradcy zawodowego

3 godziny zajęć

Podpisy członków Zespołu

 

 

 

 

Podpis dyrektora

 

 

7. Ocena efektywności pomocy psychologiczno- pedagogicznej udzielanej uczniowi ( rezultaty z udzielonych form  pomocy – zgodne z podstawą programową - trudnościami edukacyjnymi  i adaptacyjnymi ,np. informacje zawarte w orzeczeniu, obserwacja, wywiad , rozmowy analiza wytworów ucznia)        

 

Ustalona  forma  i sposób udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Ocena Zespołu

1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

 

 

 

2. Zajęcia specjalistyczne :

- terapia psychologiczna

 

 

3. Zajęcia specjalistyczne :

- terapia pedagogiczna 

 

 

 

4. Porady i konsultacje  dla ucznia

 

 

 

5. Porady i konsultacje  dla rodziny

 

 

 

 

 

 

8.Terminy spotkań Zespołu (nie rzadziej niż dwa razy w roku)

9.Podpisy osób biorących udział w  spotkaniu Zespołu.

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin