Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia- KIPU
1. Imię( imiona) i nazwisko ucznia
………………………………………………………..
……………………………………………………….
2. Szkoła/ przedszkole ……………………………………………………..
…………………………………………………….. nr…………w……………………………………… klasa/grupa......................................................
3.a). Podstawa objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną :
opinia, orzeczenie, rozpoznanie.
Orzeczenie o potrzebie nauczania indywidualnego Nr….z dnia……………….. …………..wydane przez…………………….. …………………………………………………w …………………………………………………..
ze względu na:
Konieczność objęcia nauczaniem indywidualnym
3. b). Rozpoznanie potrzeb rozwojowych /edukacyjnych i możliwości psychofizycznych
-dokonane przez nauczyciela o których mowa w §18 ust 1
-dokonane na podstawie opinii /orzeczenia :
• Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii szkolnej, obserwacja
w kierunku zaburzeń schizotypowych .
• Z wywiadu – stan po próbie samobójczej.
• Niska motywacja do pracy.
• Trudności edukacyjne – język polski
( trudności w pisaniu ze słuchu)
i matematyka.
4. Zakres wymaganej pomocy psychologiczno- pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne;
• Symptomy wskazujące na chorobę przewlekłą
• Niepowodzenia edukacyjne
• Trudności adaptacyjne
5. Zalecane przez Zespół formy i sposoby udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Zespół-okresy udzielania pomocy
6. Ustalone przez dyrektora formy i sposoby udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Dyrektor - okresy wymiar godzin
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze
na czas trwania nauczania indywidualnego – 2 godz. tygodniowo
2 godz. tygodniowo
Zajęcia specjalistyczne :
- terapia psychologiczna
na czas trwania nauczania indywidualnego –
.
1 godz. tygodniowo
- terapia pedagogiczna
Porady i konsultacje dla ucznia
w zależności od potrzeb, rok szkolny
w zależności od potrzeb
Porady i konsultacje dla rodziny
Zajęcia z doradztwa zawodowego
3 godziny zajęć
Porada Doradcy zawodowego
Podpisy członków Zespołu
Podpis dyrektora
7. Ocena efektywności pomocy psychologiczno- pedagogicznej udzielanej uczniowi ( rezultaty z udzielonych form pomocy – zgodne z podstawą programową - trudnościami edukacyjnymi i adaptacyjnymi ,np. informacje zawarte w orzeczeniu, obserwacja, wywiad , rozmowy analiza wytworów ucznia)
Ustalona forma i sposób udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Ocena Zespołu
1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze
2. Zajęcia specjalistyczne :
3. Zajęcia specjalistyczne :
4. Porady i konsultacje dla ucznia
5. Porady i konsultacje dla rodziny
8.Terminy spotkań Zespołu (nie rzadziej niż dwa razy w roku)
9.Podpisy osób biorących udział w spotkaniu Zespołu.
dorotkar