Nikotynowe_Dziewczyny.pdf
(
1746 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - Nikotynowe Dziewczyny.doc
dziewczyny
trzymaj sie swoich marzen
Autor:
PaulCzege
RozdziałNikotynoweDziewczynyokiemMistrzaGry:
JeffZahari
Przekładiskład:
Marek„Mar_cusSzumny
Grafiki:
AnaLabate
–okładka
RossCampbell
–strona3i6
Całośćchronionaprawamiautorskimi.
Zabronionejestrozpowszechnianiezarównocałości
jakifragmentówwcelachzarobkowych.
NicotineGirlsiscopyright©2002byPaulCzege.
Allrightsreserved.
2,
NikotynoweDziewczyny:trzymajsięswoichmarzeń
Najlepsze darmowe Indie rpg
nikotynowe
Gra potrzebuje miejsca, w którym ma się dziać akcja. MoŜe to być małe
miasteczko,fabryka,szkołaczyuczelnia.WtensposóbNadziejaiStrachkaŜdej
z postaci będą mieszanką moŜliwości i ryzyka specyficznych dla tego miejsca.
Pozatymwszystkiedziewczynybędąmiałycośwspólnego–nietylkowsensie
pracyczystatususpołecznego,aletakŜewkwestiitematycznej.
Tworzeniepostaci
Motywacje
Zacznij od rozdzielenia sześciu punktów pomiędzy dwoma Motywa
cjamiswojejpostaci.Asąto:NadziejaiStrach.WjednązMotywacjinie
moŜnadaćwszystkichpunktów.
Metody
KaŜda postać ma cztery Metody działania: Seks, Pieniądze, Płacz
iPalenie.Zdecyduj,któraznichnastarciebędziemiećwielkość2.Inne
dwiezaczynajązwartością1.
NaleŜypamiętać,ŜeSekstonietylkoseks.Metodatazawieratakierzeczyjak
flirtczywzbudzaniewkimśzazdrości.TotakŜesprawy,któredasiępoprostu
zrobićdlatego,ŜepostaćjestpłciŜeńskiej.Gdydziewczynapoprosiotyłegosprze
dawcęoplakatzszybywystawowej,mawiększąszansęodniesieniasukcesuniŜ
chłopakwtejsamejsytuacji.PodobniejestzPieniędzmi–towięcejniŜzapłataza
obiad,chociaŜdotegozazwyczajsiętaMetodasprowadza.Pieniądzetoposiada
nie jointa w portfelu, gdy tylko go potrzeba. To takŜe uŜycie „majątku” w celu
zaproszenia kogoś na obejrzenie sportu na płatnym kanale w kablówce lub
posłuchaniaduŜejkolekcjipirackichpłytmuzycznych.PłacztozkoleiuŜywaniedo
własnych celów słabości emocjonalnej. Co bardziej nie wzbudza litości jak nie
smutnairozpłakanadziewczyna?
NikotynoweDziewczyny:trzymajsięswoichmarzeń,
3
Marzenia
Napiszwjednymzdaniu,ojakimŜyciupragnieimarzytwojapostać.
Na początku gry Mistrz Gry powinien kaŜdemu Graczowi przedstawić krótką
scenę, której głównym przekazem powinno być coraz bardziej oddalające się
marzeniepostaci.TopowinnostworzyćelementdramaturgiiprawdziwegoŜycia.
Rozwiązywaniekonfliktów
WNikotynowychDziewczynachdowszelkichtestówuŜywasiękości
dziesięciościennej(k10).Gdypostaćchcecośzrobić(np.wygraćkłótnię,
poderwać o wiele starszego faceta), Gracz decyduje, której Motywacji
i której Metody zamierza uŜyć (moŜna wybrać tylko spośród Seksu,
PieniędzyiPłaczu),anastępnierzucatakąilościąk10,jakąwartośćma
wybrana Motywacja. KaŜdy wynik „na styk” lub mniejszy od wartości
Metody liczy się jako sukces. Wynik konfliktu jestodgrywany zarówno
przezMistrzaGry,jakiprzezGracza.JeŜelipodczasrzutubyłprzynajm
niejjedensukces,zamierzeniapostacisąrealizowane.JeŜelinie,intencje
postacikończąsiębolesnąporaŜką.
PowyŜszazasadaniejeststosowanawkonfliktachmiędzypostaciami.
Palenie
Gracz,którychcemiećwiększąszansęwprzewidywanymkonflikcie,
moŜeuŜyćscenyzPaleniemzpostaciąinnegoGraczalubzBohaterem
NiezaleŜnym,którajestprośbąopomoc.JeŜelipostaćpostanowiuŜyć
zaproponowanejpodczasPaleniaporadywnadchodzącymkonflikcie,do
rzutu na jego rozwiązanie dodaje taką ilość kości, jaką ma wartość
Palenia.JeŜelijednakniebędziechciaławykorzystaćtejporady,będzie
musiałaodtestuKonfliktuodjąćilośćkościrównąPaleniu.
JeŜeli odjęcie kości Palenia spowoduje, Ŝe ich ilość w teście będzie
równazerolubnawetspadnieponiŜej,postaćautomatycznieprzegrywa
Konflikt.MoŜesiętowydaćniecoostre,alejesttozłagodzonefaktem
moŜliwościuŜyciawkaŜdymmomenciedodatkowychpunktówStrachu.
KonsekwencjątegoczynupowinnabyćzmiananarracjiGracza–wskazu
jącanawprowadzenienowegochaosudoŜyciaipokazująca,Ŝepostać
jestjedenKonfliktbliŜejkońcagry,gdzieniebędziemiećzaduŜoszans
naspełnienieswoichmarzeń.
Nadzieja
JeŜelipostaćuŜyjewkonflikcieNadzieijakoswojejMotywacjiitest
się nie uda, Nadzieja juŜ do końca gry nie moŜe być wykorzystana
ponownie jako Motywacja. Za kaŜdy udany Konflikt z uŜyciem Nadziei
wartośćStrachupostacizmniejszasięo1.Dziewczyna,którejudasię
dotrwać do końca gry bez utraty Nadziei, w nagrodę na koniec sesji
otrzymujedodatkowypunktdotejMotywacji.
JeŜeliNikotynoweDziewczynymająbyćgrątylkonajednąsesję,Nadziejapod
koniecgrymoŜewzrosnąćotylepunktów,ilerazytestzjejudziałemzakończył
4,
NikotynoweDziewczyny:trzymajsięswoichmarzeń
się sukcesem. To powinno bardziej zachęcić Graczy do uŜywania Nadziei jako
Motywacji.AlternatywąmoŜebyćpodzieleniesesjinakilkaminisesji,gdziepod
koniec kaŜdej z tych części, w zaleŜności od przebiegu gry, Nadzieja jest
zwiększanalub„resetowana”.
Walka
FizycznezranienieinnejosobytotestopartyoStrach,liczącjedynki
jako sukces. Jeśli dziewczyna walczy z chłopakiem, potrzebuje dwóch
sukcesówdozwycięstwa.JeŜelizaśzinnądziewczyną,wystarczytylko
jedensukces.
Strach
W kaŜdym momencie Gracz moŜe zwiększyć Strach swojej postaci,
zakładając, Ŝe w Ŝyciu dziewczyny pojawiła się przeciwność losu.
PrzeciwnościrozpatrujesięwedługponiŜszegozestawienia,aletoMistrz
Gryokreślaszczegółyzdarzenia:
●Śmierćchłopaka/męŜa
10 ●Problemzteściami
●Rozwód/separacja
7 ●Osiągnięciewybitnegocelu
●Wyrokwięzienny
6
●Rozpoczęcielubskończenieszkoły
●Chłopak/maŜprzestajepracować
3
●Śmierćbliskiegoczłonkarodziny
●PowaŜnyurazlubchoroba
●ZmianawarunkówŜycia
●MałŜeństwo
5
●Problemyzszefem
●Zwolnieniezpracy
●Zmianagodzinlubwarunkówpracy
●Zmianamiejscazamieszkania2
●Zmianawzdrowiuczłonkarodziny
●Zmianaszkoły
●CiąŜa
●Zmiananawykówwodpoczynku
2
●Problemyzseksem
●Zmianaaktywnościreligijnej
●Powiększenierodziny
4
●Zmianaaktywnościspołecznej
●Zmianastanufinansowego
●PoŜyczkakasyponiŜej10,000zł
●Śmierćbliskiegoznajomego
●Spotkanierodzinne
●Zmianapracy
●Zmiananawykówjedzenia
1
●PoŜyczkakasyponad10,000zł
●Wakacje
●Zastawhipotecznylubdług
3
●Drobnezłamanieprawa
●Zmianaodpowiedzialnościwpracy
PowybraniuprzezGraczaczegośzlistyprzeciwności,MistrzGryjestzobowią
zanydojaknajszybszegowłączeniaproblemudogryiprzedstawieniaszczegółów
wnajbliŜszejscenieztąpostacią.Graczzkoleijestzobowiązanydoodpowiedniej
reakcjiswojąpostaciąnatowydarzenie.
Koniecgry
Gdy juŜ gra się zakończy, Gracze wykonują testy Nadziei, licząc
jedynkijakosukcesy.Abypostaćspełniłaswojemarzenie,potrzebnesą
przynajmniejdwasukcesy.Bezwzględunato,czytestNadzieisięudał,
czyteŜnie,Gracztworzyepilog–cosiędziejezjegopostacią.
NikotynoweDziewczyny:trzymajsięswoichmarzeń,
5
●Pogodzeniezchłopakiem/męŜem
Plik z chomika:
FatumTech
Inne pliki z tego folderu:
Gońcy (gra fabularna).pdf
(2333 KB)
Rolnik sam w dolinie.pdf
(822 KB)
Kolor East Endu - final.pdf
(9871 KB)
Nikotynowe_Dziewczyny.pdf
(1746 KB)
Inne foldery tego chomika:
13th Age
Agonia
Battlestar Galactica
Cyberpunk 2020
Dungeons and Dragons
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin