zestaw 101. równoważność między połówkami testu2. historia psychometrii i teorii testów- odwołał mnie do Hornowskiej i do Chińczyków:p3. skala pomiarowa narzędzia a zmienna ilościowa- podobno Brzeziński i bardzo podobnie brzmi rozdział w nim
1. Pomiar i jego funkcje
2. co to jest błąd skorelowany z wynikiem prawdziwym i do czego służy
3. jakie są negatywne konsekwencje społeczne testowania
1 sposoby estymacji rzetelności - wymienić jakie są, więcej opowiedzieć o konsystencji.
2. miejsce modelu psychometrycznego w diagnozie
3.czym charakteryzuje się rzetelność testów szybkości i testów kryterium.
Zestaw 24:1 Kryteria klasyfikacji i rodzaje testów.2 Estymacja równoważności międzytestowej.3 "Standardy dla..." <jakiś wyraz> testowania przyszłych pracowników i otrzymywania uprawnień
Zestaw 23.
1. estymacja konsystencji (lub konsensyjności)
2. moc dyskryminacyjna pozycji testu a dyskryminacyjnosc narzedzia badawczego
3. IRT
Zestaw 151. Przedmiot pomiaru psychologiczne według teorii testów2. Składniki wariancji wg Magnussona3. Kontesksty adaptacji testów psychologicznych
1. pojęcie i rodzaje norm
2. proces wnioskowania psychometrycznego
3. prawa osób badanych testem psychologicznym
zestaw 131. aksjomaty gulliksena i lorda i novicka, reakcjomatyzacja przyczyny i skutki.2. standardy dla procedury badania, obliczania i przedstawiania wyników.3. EFA.
uspsychologia07