38_39_407-pol-ed02-2005.pdf

(180 KB) Pobierz
407-pol-ed02-2005
38 -
Komfort
AUTOMATYCZNA
REGULACJA
KLIMATYZACJI
Zaleca się używać automatycznej re-
gulacji klimatyzacji. Umożliwia to auto-
matyczne dostosowywanie, w sposób
optymalny, następujących funkcji: natę-
żenie nawiewu powietrza, temperaturę
w kabinie, rozdział nawiewu, tryb eko-
nomiczny lub cyrkulację wewnątrz ka-
biny, dzięki poszczególnym czujnikom
(temperatura na zewnątrz, temperatura
wewnątrz, nasłonecznienie) zapewnia-
jąc komfort bez konieczności wyko-
nywania ustawień poza wyświetlaną
wartością. Ponadto, czujnik, mierzący
wilgotność, zapobiega powstawaniu
zaparowania podczas jazdy.
W celu uzyskania jednorodnego roz-
prowadzenia powietrza, należy zwró-
cić uwagę, by kratka wlotu powietrza
z zewnątrz, umieszczona u podstawy
przedniej szyby, nawiewy oraz wyloty
powietrza pod przednimi siedzeniami
oraz nawiew powietrza, umieszczony
w bagażniku, nie były zasłonięte.
Woda powstająca w wyniku konden-
sacji klimatyzatora wypływa poprzez
odpowiedni do tego celu otwór. Z tego
powodu, po zatrzymaniu, pod samo-
chodem może powstać kałuża wody.
Jeżeli system nie produkuje zimna,
należy go wyłączyć i skontaktować
się z ASO PEUGEOT.
W pewnych wyjątkowo wymagających
warunkach użytkowania (jazda przy
maksymalnym obciążeniu, na wznie-
sieniu, przy wysokiej temperaturze),
wyłączenie klimatyzacji spowoduje
zwiększenie wydajności silnika, a w
konsekwencji zwiększenie możliwości
holowania.Należy zaciągnąć żaluzje
na drzwiach tylnych i tylnej szybie.
Zamknąć szyby aby klimatyzacja
była w pełni skuteczna.
Sprawdzić stan iltra kabiny. Wymie-
nić okresowo elementy iltrujące. Ze
względu na środowisko naturalne,
należy je wymieniać dwa razy czę-
ściej.
System klimatyzacji nie zawiera
chloru i nie wywołuje zagrożenia na
powłokę ozonową.
Aby system klimatyzacji mógł maksy-
malnie spełniać swoje zadanie, należy
uruchamiać go na 5 do 10 min, raz lub
dwa razy w miesiącu.
1 . Nawiewy fasady środkowej.
2 . Czujnik temperatury i
wilgotności.
3 . Regulacja natężenia nadmuchu
powietrza w schowku przednim
(patrz rozdział "Wyposażenie
wnętrza").
4 . Wyloty powietrza w stronę nóg
pasażerów.
5 . Dwie dysze nawiewów
umieszczone z tyłu przy
podstawie konsoli centralnej
między pasażerami.
6 . Nawiewy boczne.
7 . Nawiewy odmrażania lub
osuszania szyb przednich drzwi.
8 . Nawiewy odmrażania lub
osuszania przedniej szyby.
9 . Czujnik nasłonecznienia.
10 . Kratka delikatnego nawiewu.
Nie zakrywać czujnika tem-
peratury i wilgotności 2 oraz
czujnika jasności 9 .
Służą one do ustawienia kli-
matyzacji.
Zalecenia dotyczące
użytkowania
W celu uzyskania odpowiedniej wentylacji,
nie należy zamykać kratki delikatnego na-
wiewu 10 .
W wysokiej temperaturze, aby uzyskać
silny nawiew, należy zamknąć kratkę de-
likatnego nawiewu 10 i wykorzystać tylko
nawiewy 1 i 6 .
Jeżeli, po dłuższym postoju na słońcu, tem-
peratura wewnątrz jest podwyższona, moż-
na włączyć przez pewien czas nawiew.
Delikatny nawiew powietrza
Kratka delikatnego nawiewu, umiesz-
czona w górnej części konsoli cen-
tralnej, wyraźnie usprawnia rozkład
i przepływ powietrza, ograniczając
przeciągi oraz utrzymując optymalną
temperaturę wewnątrz kabiny.
01-07-2005
632167765.001.png
Komfort -
39
01-07-2005
632167765.002.png 632167765.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin