PRACA PRZEJŚCIOWA.pdf

(7426 KB) Pobierz
Microsoft PowerPoint - PRACA PRZEJŚCIOWA
PRACA PRZEJŚ CIOWA
CIOWA
ZAŁOŻ ENIA
ENIA
ciowa dotyczy opracowania planu
uruchomienia produkcji dowolnie wybranego
uruchomienia produkcji dowolnie wybranego
wyrobu.
wyrobu.
Za ł łoż enia og
enia ogó lne:
lne:
projekt realizowany jest w grupie 4 osobowej,
grupa to osoby zainteresowane pozyskaniem
inwestora do rozpocz
inwestora do rozpoczę cia nowej dzia
cia nowej dzia ł ł alno
alnoś ci
ci
gospodarczej.
PRACA PRZEJ
ZA
Praca przejś ciowa dotyczy opracowania planu
Praca przej
Za
grupa to osoby zainteresowane pozyskaniem
453536460.418.png 453536460.429.png 453536460.440.png 453536460.451.png 453536460.001.png 453536460.012.png 453536460.023.png 453536460.034.png 453536460.045.png 453536460.056.png 453536460.067.png 453536460.078.png 453536460.089.png 453536460.100.png 453536460.111.png 453536460.122.png 453536460.133.png 453536460.144.png 453536460.155.png 453536460.166.png 453536460.177.png 453536460.188.png 453536460.199.png 453536460.210.png 453536460.221.png 453536460.232.png 453536460.243.png 453536460.254.png 453536460.265.png 453536460.276.png 453536460.287.png 453536460.298.png 453536460.309.png 453536460.320.png 453536460.331.png 453536460.342.png 453536460.353.png 453536460.364.png 453536460.375.png 453536460.386.png 453536460.397.png 453536460.405.png 453536460.406.png 453536460.407.png 453536460.408.png 453536460.409.png 453536460.410.png 453536460.411.png 453536460.412.png 453536460.413.png 453536460.414.png 453536460.415.png 453536460.416.png 453536460.417.png 453536460.419.png 453536460.420.png 453536460.421.png 453536460.422.png 453536460.423.png 453536460.424.png 453536460.425.png 453536460.426.png 453536460.427.png 453536460.428.png 453536460.430.png 453536460.431.png 453536460.432.png 453536460.433.png 453536460.434.png 453536460.435.png 453536460.436.png 453536460.437.png 453536460.438.png 453536460.439.png 453536460.441.png 453536460.442.png 453536460.443.png 453536460.444.png 453536460.445.png 453536460.446.png 453536460.447.png 453536460.448.png 453536460.449.png 453536460.450.png 453536460.452.png 453536460.453.png 453536460.454.png 453536460.455.png 453536460.456.png 453536460.457.png 453536460.458.png 453536460.459.png 453536460.460.png
ZAWARTO ŚĆ
ŚĆ PRACY
PRACY
PRZEJŚ CIOWEJ
CIOWEJ
A. Streszczenie
1.
1. Cel sporz
dzania planu i opis
spodziewanych korzy
ci.
2. Wysoko
w finansowych
potrzebnych do osi
śćś rodk
rodkó w finansowych
gnię cia celu.
cia celu.
3. Kr
Kró tki opis wyrobu i rynku.
tki opis wyrobu i rynku.
4. Zestawienie najwa
Zestawienie najważ niejszych element
w finansowych (sprzedaż , zysk w
niejszych elementó w
, zysk w
w
plan
okresie 3 – 5 lat).
5 lat).
ZAWARTO
PRZEJ
A. Streszczenie
Cel sporzą dzania planu i opis
spodziewanych korzyś ci.
Wysoko ść
2.
potrzebnych do osią gni
3.
4.
planó w finansowych (sprzeda
okresie 3
453536460.461.png 453536460.002.png 453536460.003.png 453536460.004.png 453536460.005.png 453536460.006.png 453536460.007.png 453536460.008.png 453536460.009.png 453536460.010.png 453536460.011.png 453536460.013.png 453536460.014.png 453536460.015.png 453536460.016.png 453536460.017.png 453536460.018.png 453536460.019.png 453536460.020.png 453536460.021.png 453536460.022.png 453536460.024.png 453536460.025.png 453536460.026.png 453536460.027.png 453536460.028.png 453536460.029.png 453536460.030.png 453536460.031.png 453536460.032.png 453536460.033.png 453536460.035.png 453536460.036.png 453536460.037.png 453536460.038.png 453536460.039.png 453536460.040.png 453536460.041.png 453536460.042.png 453536460.043.png 453536460.044.png 453536460.046.png 453536460.047.png 453536460.048.png 453536460.049.png 453536460.050.png 453536460.051.png 453536460.052.png 453536460.053.png 453536460.054.png 453536460.055.png 453536460.057.png 453536460.058.png 453536460.059.png 453536460.060.png 453536460.061.png 453536460.062.png 453536460.063.png 453536460.064.png 453536460.065.png 453536460.066.png 453536460.068.png 453536460.069.png 453536460.070.png 453536460.071.png 453536460.072.png 453536460.073.png 453536460.074.png 453536460.075.png 453536460.076.png 453536460.077.png 453536460.079.png 453536460.080.png 453536460.081.png 453536460.082.png 453536460.083.png 453536460.084.png 453536460.085.png 453536460.086.png 453536460.087.png 453536460.088.png 453536460.090.png 453536460.091.png 453536460.092.png 453536460.093.png 453536460.094.png 453536460.095.png 453536460.096.png 453536460.097.png 453536460.098.png 453536460.099.png 453536460.101.png
ZAWARTO ŚĆ
ŚĆ PRACY
PRACY
PRZEJŚ CIOWEJ
CIOWEJ
B. Profil i zakres dzia ł ł ania firmy
ania firmy
1. Forma prawna firmy: sp
Forma prawna firmy: spó ł ł ka cywilna,
ka cywilna,
spó ł ł ka prawa handlowego, ..,
ka prawa handlowego, ..,
2. Rodzaj dzia
Rodzaj dzia ł ł alno
alnoś ci: handel, produkcja,
ci: handel, produkcja,
us ł ł ugi,
ugi,
3. Charakterystyka kadry zarz
Charakterystyka kadry zarzą dzaj
dzają cej,
cej,
4. Misja i cele firmy.
Misja i cele firmy.
5. Struktura organizacyjna firmy.
Struktura organizacyjna firmy.
ZAWARTO
PRZEJ
B. Profil i zakres dzia
1.
sp
2.
us
3.
4.
5.
453536460.102.png 453536460.103.png 453536460.104.png 453536460.105.png 453536460.106.png 453536460.107.png 453536460.108.png 453536460.109.png 453536460.110.png 453536460.112.png 453536460.113.png 453536460.114.png 453536460.115.png 453536460.116.png 453536460.117.png 453536460.118.png 453536460.119.png 453536460.120.png 453536460.121.png 453536460.123.png 453536460.124.png 453536460.125.png 453536460.126.png 453536460.127.png 453536460.128.png 453536460.129.png 453536460.130.png 453536460.131.png 453536460.132.png 453536460.134.png 453536460.135.png 453536460.136.png 453536460.137.png 453536460.138.png 453536460.139.png 453536460.140.png 453536460.141.png 453536460.142.png 453536460.143.png 453536460.145.png 453536460.146.png 453536460.147.png 453536460.148.png 453536460.149.png 453536460.150.png 453536460.151.png 453536460.152.png 453536460.153.png 453536460.154.png 453536460.156.png 453536460.157.png 453536460.158.png 453536460.159.png 453536460.160.png 453536460.161.png 453536460.162.png 453536460.163.png 453536460.164.png 453536460.165.png 453536460.167.png 453536460.168.png 453536460.169.png 453536460.170.png 453536460.171.png 453536460.172.png 453536460.173.png 453536460.174.png 453536460.175.png 453536460.176.png 453536460.178.png 453536460.179.png 453536460.180.png 453536460.181.png 453536460.182.png 453536460.183.png 453536460.184.png 453536460.185.png 453536460.186.png 453536460.187.png 453536460.189.png 453536460.190.png 453536460.191.png 453536460.192.png 453536460.193.png 453536460.194.png 453536460.195.png 453536460.196.png 453536460.197.png 453536460.198.png 453536460.200.png 453536460.201.png 453536460.202.png
ZAWARTO ŚĆ
ŚĆ PRACY
PRACY
PRZEJŚ CIOWEJ
CIOWEJ
C. Plan
Plan marketingowy
marketingowy
1. Opis
Opis wyrobu
wyrobu : : przeznaczenie
przeznaczenie ,
, cechy
cechy
decydują ce
ce o
o konkurencyjno
konkurencyjnoś ci
ci np
np . . unikalne
decyduj
asnoś ci
ciuż ytkowe
ytkowe ,
, nowoczesno
nowoczesno ść
ść ,
, jako
jako ść
ść . .
unikalne
2. Rynek
Rynek , , na
ść ) )
na kt
któ rym
rym dzia
dzia ł ła firma (
firma ( lokalizacja
lokalizacja ,
,
3. Konkurenci
Konkurenci ( ( bezpo
bezpoś redni
redni ,
, potencjalni
potencjalni ) )
asortyment , ,
wielko
wielko ść
ść produkcji
produkcji , ,
udzia
w rozpatrywanym
rozpatrywanym rynku
rynku , ,
mocne
i s ł ł abe
abe strony
strony konkurent
konkurentów . .
ZAWARTO
PRZEJ
C.
1.
w ł ł asno
2.
wielko ść
wielko
3.
asortyment
udzia ł ł w
mocne i
453536460.203.png 453536460.204.png 453536460.205.png 453536460.206.png 453536460.207.png 453536460.208.png 453536460.209.png 453536460.211.png 453536460.212.png 453536460.213.png 453536460.214.png 453536460.215.png 453536460.216.png 453536460.217.png 453536460.218.png 453536460.219.png 453536460.220.png 453536460.222.png 453536460.223.png 453536460.224.png 453536460.225.png 453536460.226.png 453536460.227.png 453536460.228.png 453536460.229.png 453536460.230.png 453536460.231.png 453536460.233.png 453536460.234.png 453536460.235.png 453536460.236.png 453536460.237.png 453536460.238.png 453536460.239.png 453536460.240.png 453536460.241.png 453536460.242.png 453536460.244.png 453536460.245.png 453536460.246.png 453536460.247.png 453536460.248.png 453536460.249.png 453536460.250.png 453536460.251.png 453536460.252.png 453536460.253.png 453536460.255.png 453536460.256.png 453536460.257.png 453536460.258.png 453536460.259.png 453536460.260.png 453536460.261.png 453536460.262.png 453536460.263.png 453536460.264.png 453536460.266.png 453536460.267.png 453536460.268.png 453536460.269.png 453536460.270.png 453536460.271.png 453536460.272.png 453536460.273.png 453536460.274.png 453536460.275.png 453536460.277.png 453536460.278.png 453536460.279.png 453536460.280.png 453536460.281.png 453536460.282.png 453536460.283.png 453536460.284.png 453536460.285.png 453536460.286.png 453536460.288.png 453536460.289.png 453536460.290.png 453536460.291.png 453536460.292.png 453536460.293.png 453536460.294.png 453536460.295.png 453536460.296.png 453536460.297.png 453536460.299.png 453536460.300.png 453536460.301.png 453536460.302.png 453536460.303.png
ZAWARTO ŚĆ
ŚĆ PRACY
PRACY
PRZEJŚ CIOWEJ
CIOWEJ
C. Plan marketingowy c.d.
4. Potencjalni klienci
charakterystyka potencjalnych klientó w: hurtowi, detaliczni,
w: hurtowi, detaliczni,
prognoza popytu d ł ł ugoterminowego,
ugoterminowego,
tendencje zmian.
5. Plan sprzedaż y na okres jednego roku
y na okres jednego roku
prognoza popytu,
plan sprzeda
plan sprzedaż y,
y,
y produktu,
przychody ze sprzeda
przychody ze sprzedaż y.
y.
ZAWARTO
PRZEJ
charakterystyka potencjalnych klient
prognoza popytu d
5. Plan sprzeda
prognoza popytu,
cena sprzedaż y produktu,
cena sprzeda
453536460.304.png 453536460.305.png 453536460.306.png 453536460.307.png 453536460.308.png 453536460.310.png 453536460.311.png 453536460.312.png 453536460.313.png 453536460.314.png 453536460.315.png 453536460.316.png 453536460.317.png 453536460.318.png 453536460.319.png 453536460.321.png 453536460.322.png 453536460.323.png 453536460.324.png 453536460.325.png 453536460.326.png 453536460.327.png 453536460.328.png 453536460.329.png 453536460.330.png 453536460.332.png 453536460.333.png 453536460.334.png 453536460.335.png 453536460.336.png 453536460.337.png 453536460.338.png 453536460.339.png 453536460.340.png 453536460.341.png 453536460.343.png 453536460.344.png 453536460.345.png 453536460.346.png 453536460.347.png 453536460.348.png 453536460.349.png 453536460.350.png 453536460.351.png 453536460.352.png 453536460.354.png 453536460.355.png 453536460.356.png 453536460.357.png 453536460.358.png 453536460.359.png 453536460.360.png 453536460.361.png 453536460.362.png 453536460.363.png 453536460.365.png 453536460.366.png 453536460.367.png 453536460.368.png 453536460.369.png 453536460.370.png 453536460.371.png 453536460.372.png 453536460.373.png 453536460.374.png 453536460.376.png 453536460.377.png 453536460.378.png 453536460.379.png 453536460.380.png 453536460.381.png 453536460.382.png 453536460.383.png 453536460.384.png 453536460.385.png 453536460.387.png 453536460.388.png 453536460.389.png 453536460.390.png 453536460.391.png 453536460.392.png 453536460.393.png 453536460.394.png 453536460.395.png 453536460.396.png 453536460.398.png 453536460.399.png 453536460.400.png 453536460.401.png 453536460.402.png 453536460.403.png 453536460.404.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin