Arkham Herold Koszmar Z Dunwich - arkusz syna Yog-Sothotha.pdf

(679 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Przepowiednia Whateleya
„Powiem wam jeszcze, że któregoś dnia usłyszycie, jak dziecko
Lavinii zawoła imię swojego ojca ze szczytu Wzgórza Strażnika”
– Czarownik Whateley.
Efekty przepowiedni Whateleya są następujące:
Nienaturalny przyrost: Gra rozpoczyna się z jednym
żetonem na torze Koszmaru z Dunwich. Poza normalny-
mi zasadami, na torze należy umieścić dodatkowo jeden
żeton, kiedy poziom paniki osiągnie 3, 6 oraz 9.
Dziecko Yog-Sothotha: Koszmar z Dunwich należy traktować
tak, jakby posiadał symbol wymiaru księżyca i koła. Symbole
wymiaru odnoszą się jedynie do ruchu, Koszmar z Dunwich
nie może zostać wygnany ani wciągnięty przez bramę.
Imię ojca: Kiedy Koszmar z Dunwich się porusza,
na torze zagłady należy umieścić żeton zagłady jeśli
wypadnie 3-6 (zamiast 4-6).
Ojciec i syn: Jeśli Yog-Sothoth jest Przedwiecznym i się
przebudzi kiedy Koszmar z Dunwich znajduje się na planszy,
wartość walki Yog-Sothotha wzrasta o 3 (do -8), a na jego
torze należy umieścić 5 dodatkowych żetonów zagłady
(łącznie 17 żetonów).
Koszmar z Dunwich
Syn Yog-Sothotha
Kiedy Koszmar z Dunwich jest Heroldem, na
początku gry umieść jeden żeton Koszmaru
z Dunwich na jego torze. Do gry z tym Heroldem
wymagana jest plansza Dunwich.
878218604.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin