Wioska2.pdf

(267 KB) Pobierz
Wioska200.cdr:CorelDRAW
Wioska
arkusz 2/6
www.magiaimiecz2003.prv.pl
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
5
MIECZ UPAD£EGO KRÓLA
PRZEDMIOT
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
1
PATROL STRA¯Y
STRÓ¯ PRAWA
ZAMIESZKI
NOC ŒWIÊTOJAÑSKA
GOŒCINA
Od dawna niespokojne nastroje
znalaz³y ujœcie w postaci
rasistowskich zamieszek.
Wszyscy Poszukiwacze nie
bêd¹cy ludŸmi trac¹ 1punkt wt i
zostaj¹ wyrzuceni poza obszar
wioski. Szalej¹cy t³um dokonuje
tak¿e samos¹dów na wszelkich
odkrytych kartach “Wioski”.
Rzuæ kostk¹: 1,2,3 - karta nale¿y
usun¹æ.
Ten prastary artefakt swojemu
w³aœcicielowi dodaje 2 punkty
Si³y i 2 punkty Mocy. Dodatkowo
umo¿liwia jednorazowe u¿ycie
czaru “Cios Psioniczny”.
Broñ jednorêczna.
Tej nocy mieszkañcy wioski zadoœæ czyni¹
dawnym rytua³om, sk³adaj¹c ofiary swoim
bóstwom.Mo¿esz wi¹œæ w nich udzia³:
Wrzuæ do rzeki coœ wartoœciowego
i rzuæ kostk¹ by zobaczyæ co siê stanie:
1-4 - zabawa trwa³a do rana ale
nic nadzwyczajnego siê nie sta³o.
5 - zyskujesz 1 Czar
6 - spotykasz kobietê swego ¿ycia
- do³¹cza siê do ciebie Cyganka - mo¿esz
korzystaæ z umiejêtnoœci podanych na jej
karcie Poszukiwacza (nie dotyczy Si³y i Mocy)
Poszukiwacze-kobiety - postêpuj¹ analogicznie
z postaci¹ Minstrel.
Poczu³eœ siê zmêczony wêdrówk¹. ¯yczliwi
ludzie zaoferowali ci kolacje i nocleg w ich
chacie. Rzuæ kostk¹:
1,2,3 - jesteœ najedzony i wyspany,
4,5 - nie wyspa³eœ siê na twardym ³o¿u i
jedzenie by³o zepsute tracisz 1 wt.
6 - czujesz siê bardzo wypoczêty, a wyœmienita
kolacja doda³a ci si³. Zyskujesz 1 wt i 1 Si³y.
SI£A 7
Przechodzi obok ciebie patrol stra¿y
pilnuj¹cy porz¹dku we wsi. Je¿eli
jesteœ poszukiwany Listem Goñczym
lub przed chwil¹ naruszy³eœ prawo
bêd¹ starali siê cie aresztowaæ. Jeœli
nie - mo¿esz od³o¿yæ t¹ kartê.
1
OTWARCIE RAN
ZDARZENIE
PRZEDMIOT
1
KRUK
5
ZDARZENIE
PRZEDMIOT
NIEZNAJOMY
4
NIEZNAJOMY
1
PATROL STRA¯Y
STRÓ¯ PRAWA
1
PATROL STRA¯Y
STRÓ¯ PRAWA
MIESZEK Z£OTA
RYBACY
Jeœli w trakcie pobytu w wiosce
skorzysta³eœ z us³ug Medyka,
leczenie okaza³o siê nieskuteczne.
Wszystkie rany ponownie siê otwieraj¹
- tracisz uleczone punkty wt.
Nie odzyskujesz zap³aconego z³ota.
Od jakiegoœ czasu nie mo¿esz oprzeæ siê
wra¿eniu, i¿ ponury kruk pod¹¿a wszêdzie
twoim œladem. Bierzesz to za z³y omen.
Podczas wszelkich swoich rzutów kostk¹
(nie ruch) rzucaj dwukrotnie, przyjmuj¹c
ni¿szy wynik. Kruk opuœci ciê jeœli po swoim
ruchu wyrzucisz jedno oczko.
Rybacy przycumowali przy Przystani
(po³ó¿ tam ich kartê).
Oferuj¹ ci przewóz za cenê 1 mz lecz
musisz siê dogadaæ. Zainteresowany?
Rzuæ kostk¹ mniej ni¿ swoj¹ Moc i
p³yñ do dowolnego obszaru w Krainie.
Ponadto oferuj¹ pracê przy po³owach.
Za 3 “przepracowane” tury otrzymasz
3 mz. Jeœli siê nie zdecydujesz rybacy
odp³ywaj¹ po 3 turach spêdzonych na
l¹dzie.
SI£A 11
Przechodzi obok ciebie patrol stra¿y
pilnuj¹cy porz¹dku we wsi. Je¿eli
jesteœ poszukiwany Listem Goñczym
lub przed chwil¹ naruszy³eœ prawo
bêd¹ starali siê cie aresztowaæ. Jeœli
nie - mo¿esz od³o¿yæ t¹ kartê.
SI£A 9
Przechodzi obok ciebie patrol stra¿y
pilnuj¹cy porz¹dku we wsi. Je¿eli
jesteœ poszukiwany Listem Goñczym
lub przed chwil¹ naruszy³eœ prawo
bêd¹ starali siê cie aresztowaæ. Jeœli
nie - mo¿esz od³o¿yæ t¹ kartê.
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
MIEJSCE
6
MIEJSCE
WRÓG
2
WRÓG
PRZYJACIEL
5
PRZYJACIEL
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
KOSA
STUDNIA
PRZEROŒNIÊTY SZCZUR
WÓJT
ZBIORY
Mo¿esz tu uzyskaæ Butelkê wody -
we¿ tê kartê z ekwipunku.Jeœli jej
nie ma to znaczy ¿e studnia
wysch³a. Dodatkowo rzuæ kostk¹:
1-woda by³a stêch³a - tracisz 1 wt.
2-5-nic siê nie dzieje
6-woda mia³a lecznicze w³aœciwoœci,
zyskujesz 1 wt.
Studnia zostanie tu do koñca gry.
Brak Butelek w Ekwipunku oznacza,
ze Studnia wysch³a - weŸ now¹ kartê
Wioska
SI£A 3
Znudzony monotoni¹ wiejskiego ¿ycia,
poczciwy Wójt postanowia przy³¹czyæ siê do
ciebie. Bêdzie dodawa³ 1 punkt Si³y i 2 do
wyniku rzutu kostk¹ w Gospodzie. Nie zaczepi
ciê Patrol Stra¿y na terenie Wioski. Mo¿esz
ponadto ignorowaæ kartê Dekret. Wójt nie
wyruszy jednak z tob¹ do Kosmicznej Otch³ani.
Miêdzy beczkami znalaz³eœ kosê.
Mo¿esz jej u¿ywaæ w walce -
dodaje 2 punkty Si³y.
Broñ dwurêczna.
Dodatkowo pomo¿e ci w Sianokosach
- wykonasz je w 1 turê.
Zaatakowa³ ciê przeroœniêty szczur.
Jeœli zwyciê¿y przesuñ jego karte
o 1K6 zgodnie z ruchem wskazówek
zegara. Jeœli w wyniku tej wêdrówki
szczur trafi na obszar zajêty przez
Poszukiwacza lub kartê Wioski
zawieraj¹c¹ si³ê - szczur toczy z nim
walkê. “Przegran¹” kartê nale¿y
od³o¿yæ. Jeœli ponownie zwyciê¿y
szczur proces nale¿y powtórzyæ.
Nasta³ czas zbiorów. Wieœniacy proponuj¹ ci
prace przy zbiorach. Za przepracowane 3 tury
otrzymasz 2 mz.
5
WINO
PRZEDMIOT
PRZYJACIEL
5
PRZYJACIEL
NIEZNAJOMY
4
NIEZNAJOMY
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
PLEBAN
SYN NACZELNIKA
POJEDYNEK NA RÊKE
¯ONA WÓJTA
Butelka ciê¿kiego wina mo¿e byæ
u¿yta do regeneracji 1 wt. Ponadto:
dziêki niej mo¿esz przekupiæ wszelkich
Stró¿ów Prawa (z wyj¹tkiem Uczciwego
Sier¿anta) a tak¿e wymkn¹æ siê z Ciemnicy
w Mieœcie. Winem mo¿na wyleczyæ tylko
1 punkt wytrzyma³oœci.
Wioskowy pleban chêtnie wspomo¿e
ciê w poszukiwaniach za symboliczne
“co ³aska” (1mz, lub Wino).Jako
przyjaciel doda on punkt do twojej
Mocyi2dorzutu kostk¹ przy
jakiejkolwiek modlitwie.
Pleban jest otwarty na wspó³pracê
z Poszukiwaczami o z³ym charakterze
za cenê 2 mz (lub Wino).
Pleban bêdzie czeka³ na tym polu
a¿ ktoœ zechce skorzystaæ z jego us³ug.
Przyczepi³ siê do ciebie krn¹brny syn
Naczelnika Wioski. Koniecznie chce
byœ nauczy³ go pos³ugiwania siê broni¹.
Nie doœæ ¿e jest bardzo niezdarny to
jeszcze ma bardzo wygórowane
mniemanie o sobie. Jeœli nie spêdzisz
(czytaj “zmarnujesz”) z nim dwóch
kolejnych tur, ch³opak namówi ojca, aby
wys³a³ za tob¹ list goñczy.
Zosta³eœ wyzwany na pojedynek przez
miejscowego osi³ka. Rzuæ kostk¹ za
siebie i za niego. Wygrany pojedynek
doda ci si³ zyskuje 1 S. Pora¿ka tak ciê
os³abi ze tracisz 1 S.
Zaczepia ciê rozhisteryzowana kobieta.
Jest to ¿ona Wójta, poszukuj¹ca swego mê¿a.
Wypytuje ciê o niego. Jeœli wœród twoich
przyjació³ znajduje siê karta Wójta, odchodzi
on wyraŸnie zawiedziony, razem z ¿on¹ na
stos kart zu¿ytych. Jeœli takiej karty nie posiadasz
kobieta oddala siê tragizuj¹c pod nosem.
Wino mo¿na kupiæ w Gospodzie i w
Karczmie na terenie Miasta za cene 1 mz.
Nie na sprzeda¿
MAGICZNY
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
Zyskujesz 1 mieszek z³ota.
PRZEDMIOT
46619099.015.png 46619099.016.png 46619099.017.png 46619099.018.png 46619099.001.png 46619099.002.png 46619099.003.png 46619099.004.png 46619099.005.png 46619099.006.png 46619099.007.png 46619099.008.png 46619099.009.png 46619099.010.png 46619099.011.png 46619099.012.png 46619099.013.png 46619099.014.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin