Wioska3.pdf

(229 KB) Pobierz
Wioska300.cdr:CorelDRAW
Wioska
arkusz 3/6
www.magiaimiecz2003.prv.pl
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
WID£Y
POTʯNY KIJ
ZIMA
STARUSZKA
PODKOWA
Znalaz³eœ porzucone, lecz sprawne
wid³y, które mo¿na u¿yæ w walce.
Ta dwurêczna broñ doda 1 do twej
Si³y w czasie ka¿dej walki.
Wid³y mo¿na ulepszyæ u Kowala na
Wid³y Bojowe za cenê 2 mz. Wymieñ
wtedy kartê Wid³y na Wid³y Bojowe.
Dodatkowo s¹ przydatne w “Pracy
na Roli“.
Ten masywny dr¹g jest doskona³ym narzêdziem
bitewnym dla poszukiwaczy posiadaj¹cych Si³ê
wiêksz¹ od 4. Dodaje im 2 punkty Si³y w walce.
Dodatkowo pozwala walczyæ z kilkoma
przeciwnikami na raz. Walka z grupkami
przeciwników toczy siê tak samo jak z pojedynczym
wrogiem jeœli przedtem poszukiwaæ zdo³a wyrzuciæ
5 lub 6. Poszukiwaczom, o mniejszej sile dr¹g
dodaje 1 punkt Si³y. Jest to broñ dwurêczna.
Bajkowy puch pokry³ ca³¹ Zewnêtrzn¹
i Œrodkow¹ Krainê (w tym oczywiœcie
Miasto i Wioskê). Niestety nikt oprócz
najm³odszych mieszkañców nie mo¿e
byæ z tego powodu zadowolony. Ruch
przez najbli¿sze trzy tury jest utrudniony.
Poszukiwacze i „ruchome karty” mog¹
przesuwaæ siê tylko o 1 obszar. Po trzech
turach œnieg topnieje i podró¿owanie
wraca do normy.
Polubi³a ciê blisko stuletnia staruszka.
Po krótkiej gawêdce stwierdzi³a, ¿e zna
siê na ludziach jak nikt inny i ofiarowa³a
ci kosz pe³en owoców - regenerujesz
punkt wytrzyma³oœci.
W pobliskich krzakach zauwa¿y³eœ pewien
przedmiot. Jest nim podkowa. Uzna³eœ j¹ za
dobry znak. Przy najbli¿szych trzech rzutach
kostk¹ mo¿esz ponawiaæ niekorzystny wynik,
drugi jednak musisz zaakceptowaæ. Potem
podkowa staje siê bezu¿ytecznym kawa³kiem
metalu.
NIEZNAJOMY
4
NIEZNAJOMY
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
MIEJSCE
6
MIEJSCE
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
£OTR
PRACA NA ROLI
PASIEKA
“DZIEÑ JAK CO DZIEÑ”
SIANOKOSY
Wieczorn¹ por¹ zaczepi³ ciê podejrzany typ
proponuj¹c swoje us³ugi. Za 2 mz ukradnie
dla ciebie dowolny przedmiot od innego
Poszukiwacza. Za 3 mz dokona zamachu na
wybranego Przyjaciela lub Nieznajomego
zarówno bêd¹cego na planszy (tylko w
Mieœcie, Wiosce, Krainach Zewnêtrznej i
Œrodkowej) jak i w posiadaniu innych graczy.
Po skorzystaniu z jego us³ug od³ó¿ tê kartê.
Poszukiwacz bêd¹cy Szeryfem lub Królewskim
Championem mo¿e próbowaæ go aresztowaæ -
£otr ma si³ê 5.
Gospodarz zaproponawa³ ci pracê.
P³aci 2 mz za 4 tury. Jest to ciê¿ka
robota, ale posiadaj¹c Wid³y mo¿na
wykonaæ j¹ szybciej - w zaledwie
dwie.
Wiedziony uczuciem g³odu ostro¿nie zbli¿y³eœ
siê do ula. Rzuæ kostk¹ aby zobaczyæ jak na tym
wyszed³eœ:
1-2 pszczo³y boleœnie ciê pok³u³y, tracisz 1 punkt wt.
3-4 Widz¹c podenerwowany rój pszczó³. Uzna³eœ, ¿e
w³aœciwie g³ód a¿ tak ci nie doskwiera.
5-6 Nabra³eœ du¿o po¿ywnego miodu regenerujesz
1 punkt wt.
Pasieka pozostanie na tym obszarze.
Spokojny dzionek na wsi.
Nie wydarzy³o siê nic istotnego.
Nasta³ czas sianokosów. Mieszkañcy wsi
t³umnie zbieraj¹ siê na polach, by zaj¹æ siê
prac¹. Proponuj¹ ci przy³¹czenie siê. Za trzy
“przepracowane” tury otrzymasz dwa mieszki
z³ota. Jeœli poszukiwacz posiada kosê, wykona
prace szybciej - w zaledwie jedn¹ turê.
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
2
STRACH NA WRÓBLE
DUCH
MIEJSCE
6
M£YN
MIEJSCE
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
ZDARZENIE
1
ZDARZENIE
WID£Y
KOSZ PE£EN OWOCÓW
“DZIEÑ JAK CO DZIEÑ”
Znalaz³eœ porzucone, lecz sprawne
wid³y, które mo¿na u¿yæ w walce.
Ta dwurêczna broñ doda 1 do twej
Si³y w czasie ka¿dej walki.
Wid³y mo¿na ulepszyæ u Kowala na
Wid³y Bojowe za cenê 2 mz. Wymieñ
wtedy kartê Wid³y na Wid³y Bojowe.
Dodatkowo s¹ przydatne w “Pracy
na Roli“.
Pokryty ³achmanami strach na wróble wydaje
siê byæ starszy ni¿ Wioska. Przygl¹daj¹c siê mu
odnosisz dziwne wra¿enie, ¿e i on patrzy na ciebie.
Rzuæ kostk¹
1-4 - Jedyn¹ oznak¹ ¿ycia by³y wrony na jego
ramionach. Nic siê nie dzieje.
5-6 - Znienacka ciê atakuje z Moc¹ równ¹ 6.
Nawet pokonany, Strach pozostanie tu do koñca gry.
Us³ysza³eœ opowieœæ o szalonym m³ynarzu,
który osiedli³ siê gdzieœ w okolicach wioski.
Rzuæ kostk¹, aby ustaliæ gdzie dok³adnie
znajduje siê m³yn:
1-2 pola pomiêdzy wiosk¹ i cmentarzem
3-4 pola miêdzy wiosk¹ a lasem
5-6 równiny miêdzy ruinami, a lasem.
Tam te¿ umieœæ kartê Opuszczony m³yn.
Jeœli znajdziesz siê na obszarze na którym
znajduje siê m³yn patrz Karta M³yna.
Znalaz³eœ kosz pe³en œwie¿ych owoców.
Jedz¹c je mo¿esz odzyskaæ utracony punkt
Wytrzyma³oœci.
Deszczowy dzieñ na wsi.
Przeczeka³eœ ulewê w pobliskiej
oborze. Nie wydarzy³o siê nic
istotnego.
:
-
5
WINO
PRZEDMIOT
PRZEDMIOT
5
WINO
PRZEDMIOT
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
PRZEDMIOT
5
PRZEDMIOT
PRZYJACIEL
5
PRZYJACIEL
WID£Y BOJOWE
WID£Y BOJOWE
PIES WAROWNY
Butelka ciê¿kiego wina mo¿e byæ
u¿yta do regeneracji 1 wt. Ponadto:
dziêki niej mo¿esz przekupiæ wszelkich
Stró¿ów Prawa (z wyj¹tkiem Uczciwego
Sier¿anta) a tak¿e wymkn¹æ siê z Ciemnicy
w Mieœcie. Winem mo¿na wyleczyæ tylko
1 punkt wytrzyma³oœci. Po wypiciu rzuæ
kostk¹ - 1,2 - upi³eœ siê, oprócz regeneracji
tracisz nastêpn¹ turê.
Wino mo¿na kupiæ w Gospodzie i w
Karczmie na terenie Miasta za cene 1 mz.
Butelka ciê¿kiego wina mo¿e byæ
u¿yta do regeneracji 1 wt. Ponadto:
dziêki niej mo¿esz przekupiæ wszelkich
Stró¿ów Prawa (z wyj¹tkiem Uczciwego
Sier¿anta) a tak¿e wymkn¹æ siê z Ciemnicy
w Mieœcie. Winem mo¿na wyleczyæ tylko
1 punkt wytrzyma³oœci. Po wypiciu rzuæ
kostk¹ - 1,2 - upi³eœ siê, oprócz regeneracji
tracisz nastêpn¹ turê.
Wino mo¿na kupiæ w Gospodzie i w
Karczmie na terenie Miasta za cene 1 mz.
Potê¿ne wid³y bojowe dodadz¹
2 punkty do twej Si³y podczas walki.
Jest to broñ dwurêczna.
Mo¿e byæ u¿yta podczas Pracy na roli.
Potê¿ne wid³y bojowe dodadz¹
2 punkty do twej Si³y podczas walki.
Jest to broñ dwurêczna.
Mo¿e byæ u¿yta podczas Pracy na roli.
SI£A 3
Pies Warowny mo¿e za ciebie walczyæ.
Dodatkowo bêdzie pilnowa³ pozostawionych
przez ciebie przedmiotów. Jako stró¿ wykazuje
siê szczególn¹ determinacj¹ i broni ich z Si³¹
równ¹ 6
Nie na sprzeda¿
WRÓG
PRZEDMIOT
46619116.009.png 46619116.010.png 46619116.011.png 46619116.012.png 46619116.001.png 46619116.002.png 46619116.003.png 46619116.004.png 46619116.005.png 46619116.006.png 46619116.007.png 46619116.008.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin