ReadMe.pdf

(931 KB) Pobierz
D:\DTP\KURKA\BOOK_PDF\book_page
Otwieramy sezon myliwski na wirtualne
kurki wodne !!
Na piêciu ró¿nych poziomach trzeba odeprzeæ inwazjê
wodnych kurek.
Do dyspozycji masz trzy rodzaje broni: pistolet,
srutówkê i bomby. W wyznaczonym limicie czasu mu-
sisz zestrzeliæ jak najwiecej kurek. W czasie polowania
bêd¹ Ci towarzyszyæ ciekawe animacje i ca³a gama
zabawnych odg³osów. Jeli chcesz zabawiæ siê w myli-
wego, poszukaj w Internecie towarzyszy do
gry i zapro ich na polowanie.
W³aciwoci:
-5 poziomów, ró¿ne krainy
-3 rodzaje broni
-Sterowanie przy pomocy myszy
-Pomys³owe animacje kurek (kurka na spadochronie, kurka-skoczek narciarski,
kurka-pilot itd.)
-Opcja gry w sieci - do 4 graczy - przez Internet, IPX, po³¹czenie szeregowe lub modem
-Mo¿liwoæ tworzenia w³asnych poziomów gry
-Ranking najlepszych graczy na stronach internetowych
-Mozliwoæ bezp³atnego ci¹gniecia t³a gry
Minimalne wymagania systemowe:
-PC z procesorem Pentium 166 MHz
-32 MB pamiêci RAM
-100 MB wolnej przestrzeni na twardym dysku
-Karta graficzna SVGA
-Naped CD-Rom, mysz
-Windows 95 / 98 / Me / 2000
Zalecane wymagania systemowe:
-PC z procesorem Pentium 200 MHz lub wy¿szym
-64 MB pamiêci RAM
- 100 MB wolnej przestrzeni na twardym dysku
- Karta graficzana SVGA
- Naped CD-Rom, mysz
- Windows 95 / 98 / Me / 2000
179026497.026.png 179026497.027.png 179026497.028.png 179026497.029.png 179026497.001.png 179026497.002.png 179026497.003.png
Instalacja:
W³ó¿ p³ytê z gr¹ do napêdu CD-Rom i poczekaj, a¿ pojawi siê menu autostartu.
Jeli funkcja autostartu w Twoim systemie jest wy³¹czona, kliknij dwukrotnie na ikonê Mój
komputer. Nastêpnie kliknij prawym klawiszem myszy na ikonê napêdu CD-Rom, w menu wybierz
polecenie Otwórz. Potem dwukrotnie kliknij na plik AUTORUN.EXE. Dalej postêpuj zgodnie
ze wskazówkami na ekranie.
Wskazówka: Gra Kurka wodna wymaga sterownika DirectX, którego ró¿ne wersje znajdziesz
w katalogu DirectX umieszczonym na p³ycie.
PRZEBIEG GRY
Celem gry jest zdobycie mo¿liwie jak najwiêkszej liczby punktów, które przyznawane s¹ po zestrzele-
niu kurek i ró¿nych przedmiotów. Na ka¿dym poziomie, aby przejæ do kolejnego etapu gry, nale¿y
zdobyæ 1000 punktów w okrelonym limicie czasu. Pozosta³y, nie wykorzystany czas, jest doliczany do
limitu czasowego, jaki jest do dyspozycji gracza na nastêpnym poziomie. Gra dla pojedynczego gracza
zawsze zaczyna siê od poziomu 1.
-Poziom 1: W ciagu 2 min. nale¿y zdobyæ minimum 1000 punktów. Wtedy gracz przechodzi na
poziom 2.
-Poziom 2: Jeli na pierwszym poziomie nie wykorzystano ca³ego limitu czasu, zaoszczêdzony
czas przechodzi na poziom 2. Tu dodatkowo gracz otrzymuje 1 min. i 30 sekund. Równie¿ na
tym poziomie trzeba zgromadziæ minimum 1000 punktów (w sumie 2000 punktów), aby przejæ
do nastêpnego poziomu.
- Poziom 3: Nie wykorzystany czas z poziomu 2 przechodzi na ten poziom. Gracz dodatkowo
otrzymuje 1 minutê czasu. Równie¿ tutaj nale¿y zdobyæ 1000 punktów (w sumie 3000).
- Poziom 4: Nie wykorzystany czas z poziomu 3 przechodzi na poziom 4. Tym razem gracz
otrzymuje tylko 30 dodatkowych sekund. Aby przejæ do poziomu 5, nale¿y zdobyæ minimum
1000 punktów (w sumie 4000).
-Poziom 5: Na ostatnim poziomie gracz otrzymuje dodatkowo jedn¹ minutê czasu.
STEROWANIE
Lewy przycisk myszy: strza³
Prawy przycisk myszy: ³adowanie (magazynku)
Klawisze kursora w lewo / w prawo: przewijanie w lewo / w prawo
Klawisze kursora góra / dó³: nastêpna / poprzednia broñ
Mo¿esz zmieniæ broñ poprzez klikniêcie mysz¹ na jej ikonie.
F3 lub Enter:
pauza
B
zmy³ka (szef;)
Esc
wyjcie z gry
179026497.004.png 179026497.005.png
Broñ
Pistolet: jest standardow¹ broni¹. Na wyposa¿eniu ma 8 naboi. W celu za³adowania
pistoletu wystarczy jedno klikniêcie prawym klawiszem myszy. Strzelanie z tej broni
wymaga precyzji.
rutówka: otrzymujesz ta broñ po zestrzeleniu kury, która leci ze rutówk¹ w szpo-
nach. Za zestrzelenie tak uzbrojonej kury gracz otrzymuje 6 naboi. W magazynku ru-
tówki mieci siê maksymalnie 10 naboi. rutówka ma wiêkszy rozrzut i zdolnoæ przeni-
kania ni¿ pistolet - wystarczy strzelaæ w kierunku kury, aby zestrzeliæ j¹ i inne znajduj¹-
ce siê w jej pobli¿u.
Bomba: aby mieæ do niej dostêp, nale¿y zestrzeliæ kurê, która leci z bomb¹ w szponach.
Jednorazowo gracz otrzymuje 3 bomby. Maksymalnie mo¿na mieæ 6 bomb. Bomby pod-
k³ada siê w dowolnym miejscu klikaj¹c prawym klawiszem myszy. Po odliczeniu czasu
pozosta³ego do wybuchu (3,2,1) bomba eksploduje i niszczy wszystko, co znajdowa³o siê
w jej pobli¿u.
GRA SIECIOWA
S¹ nastêpuj¹ce mo¿liwoci gry w sieci:
Tryb gry dla wielu graczy w LAN (Local Area Network sieæ lokalna)
By uruchomiæ grê sieciow¹, wymagane jest zainstalowanie sieci oraz protoko³u TCP / IP lub IPX. Te
sk³adniki sieci s¹ dostêpne w menu "Panel sterowania / Sieæ / Dodaj / Karta sieciowa / Protokó³".
Wskazówki dotycz¹ce instalacji znajdziesz w Pomocy dla Windows, któr¹ wywo³asz klawiszem F1.
Ustawienia dla protoko³u IPX/SPX
-Kliknij prawym klawiszem myszy na "Otoczenie sieciowe" i wybierz opcje "W³aciwoci".
W zak³adce Identyfikacja w polu "grupa robocza" musi byæ wpisana taka sama nazwa na
wszystkich komputerach.
-Teraz kliknij na protokó³ kompatybilny z IPX/SPX, a nastêpnie na "W³aciwoci".
-Uaktywnij opcjê "Chcê w³¹czyæ NetBios przez IPX/SPX".
-Potwierd zmiany klikaj¹c na OK.
- Ponownie uruchom komputer.
179026497.006.png 179026497.007.png 179026497.008.png 179026497.009.png 179026497.010.png
Instalacja protoko³u TCP/IP
Konfiguracja komputera gracza rozpoczynaj¹cego grê
-Kliknij prawym klawiszem myszy na "Otoczenie sieciowe".
-Wybierz "W³aciwoci".
-Zainstaluj protokó³ TCP/IP dla Twojej karty sieciowej.
- Ponownie uruchom komputer.
-Kliknij prawym klawiszem myszy na "Otoczenie sieciowe", a nastêpnie na "W³asciwoci".
-Wybierz Protokó³ TCP/IP Twojej karty sieciowej i kliknij na "W³aciwoci".
-W polu Adres IP wpisz dla swojego komputera nastêpuj¹ce wartoci:
ADRES IP: 192.168.0.1
MASKA PODSIECI: 255.255.255.0
- Ponownie uruchom komputer.
Konfiguracja komputerów pozosta³ych uczestników gry
-Kliknij prawym klawiszem myszy na "Otoczenie sieciowe".
-Zaznacz "W³aciwoci".
-Zainstaluj protokó³ TCP/IP dla swojej karty sieciowej.
- Ponownie uruchom komputer.
-Ponownie kliknij prawym klawiszem myszy na "Otoczenie sieciowe", a nastêpnie na "W³aci-
woci".
-Wybierz protokó³ TCP/IP swojej karty sieciowej i kliknij na "W³aciwoci".
-W polu Adres IP wpisz nastêpuj¹ce wartoci:
ADRES IP: 192.168.0.2
MASKA PODSIECI: 255.255.255.0
Przy ka¿dym nastêpnym komputerze, który przy³¹cza siê do gry sieciowej wzrasta numer (w adresie
IP) o jeden. Ustawienia MASKI PODSIECI dla wszystkich komputerów pozostaj¹ bez zmian.
Jeli w grze sieciowej bierze udzia³ wiêcej ni¿ dwa komputery, adres IP przy trzecim komputerze
zmienia siê nastêpuj¹co: 192.168.0.3, przy czwartym 192.168.0.4 itd.
Teraz uruchom grê i kliknij na opcjê "Gra w sieci". Zaznacz zadany protokó³. Kliknij na "Dalej".
Host (gracz-serwer) musi wybraæ opcjê "Nowa sesja". Pozostali gracze (klienci) musz¹ klikn¹æ na
opcje "Aktywna sesja". Nastêpnie klient mo¿e wybraæ odpowiadaj¹c¹ mu grê klikaj¹c na "Udzia³ w
grze".
179026497.011.png 179026497.012.png
Host (gracz-serwer) mo¿e okreliæ parametry gry (liczbê kurek, szybkoæ, czas, poziom, broñ). W
okienku "czat" gracz ma mo¿liwoæ komunikowania siê z innymi graczami. Kiedy pozostali gracze
zaznacz¹ opcjê "Gotowy", Host (gracz-serwer) mo¿e rozpocz¹æ grê klikaj¹c na Start.
Tu mo¿na ustaliæ z innymi
graczami opcje gry.
Aby rozpocz¹æ grê, wszyscy
uczestnicy musz¹ uaktywniæ
opcjê "Gotów".
W grze sieciowej widoczna jest punktacja poszczególnych graczy. Jeli który z graczy wczeniej
wyjdzie z gry, jego imiê zostanie przekrelone.
179026497.013.png 179026497.014.png 179026497.015.png 179026497.016.png 179026497.017.png 179026497.018.png 179026497.019.png 179026497.020.png 179026497.021.png 179026497.022.png 179026497.023.png 179026497.024.png 179026497.025.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin