1.Zorganizowanie grupy i sprawdzenie gotowoci do zajęć: -zbiórka -sprawdzenie obecnoci -spradzenie gotowoci do zajęć -powitanie,okrzyk sportowy 2.Nastawienie do aktywnego i wiadomego uczestnictwa w lekcji. -przedstawienie temat zajęć -demonstracja nauczanego elementu -przedstawienie korzyci z posiadania danej umiejętnoci -pokazać nowe przybory,którymi będziemy się posługiwać , aby zaciekawić dzieci 3.Rozgrzewka , psychomotoryka , profilaktyka -ćw.kształtujšce -cele: wszechstronnie przygotować dzień do cz.głównej -ukierunkowanie na danš dyscyplinę -doskonalenie operowanych umiejętnoci 4.Kształtowanie umiejętnoci i doskonalenie sprawnoci w różnych zakresach -realizacja celów głównych -rozwój zdolnoci motorycznych -przekaz wiadomoci -ćw.użytkowo sportowe,rozrywkowe 5.Uspokojenie organizmu -zabawy uspokajajšce -ma uspokoić nie tylko fizycznie ale i emocjonalnie -ćw.rozluniajšce -ćw.korekcyjne -techniki relaksacyjne 6.Czynnoci organizacyjno-wychowawcze -posprzštanie,odniesienie przyrzšdów i przyborów na miejsce -zbiórka -pochwały indywidualne lub dla calej klasy -zwrócenie uwagi na sytuacje , które nam się nie podobały -wspomnienie o realizacji celów 7.Nastawienie do samodzielnej pracy w czasie wolnym -zachęcenie do SKS'ów -praca nad gablotš -zachęta do prowadzenie samodzielnej rozgrzewki
spaidi91