metodyka.txt

(1 KB) Pobierz
1.Zorganizowanie grupy i sprawdzenie gotowoci do zajęć:
-zbiórka
-sprawdzenie obecnoci
-spradzenie gotowoci do zajęć
-powitanie,okrzyk sportowy
2.Nastawienie do aktywnego i wiadomego uczestnictwa w lekcji.
-przedstawienie temat zajęć
-demonstracja nauczanego elementu
-przedstawienie korzyci z posiadania danej umiejętnoci
-pokazać nowe przybory,którymi będziemy się posługiwać , aby zaciekawić dzieci
3.Rozgrzewka , psychomotoryka , profilaktyka
-ćw.kształtujšce
-cele: wszechstronnie przygotować dzień do cz.głównej
-ukierunkowanie na danš dyscyplinę
-doskonalenie operowanych umiejętnoci
4.Kształtowanie umiejętnoci i doskonalenie sprawnoci w różnych zakresach 
-realizacja celów głównych
-rozwój zdolnoci motorycznych
-przekaz wiadomoci
-ćw.użytkowo sportowe,rozrywkowe
5.Uspokojenie organizmu
-zabawy uspokajajšce
-ma uspokoić nie tylko fizycznie ale i emocjonalnie
-ćw.rozluniajšce
-ćw.korekcyjne
-techniki relaksacyjne
6.Czynnoci organizacyjno-wychowawcze
-posprzštanie,odniesienie przyrzšdów i przyborów na miejsce
-zbiórka
-pochwały indywidualne lub dla calej klasy
-zwrócenie uwagi na sytuacje , które nam się nie podobały
-wspomnienie o realizacji celów
7.Nastawienie do samodzielnej pracy w czasie wolnym
-zachęcenie do SKS'ów
-praca nad gablotš
-zachęta do prowadzenie samodzielnej rozgrzewki
Zgłoś jeśli naruszono regulamin