Klaudia I.doc

(22 KB) Pobierz
Zachowanie: Anna jest pogodna, ambitna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi

Zachowanie: Klaudia jest pogodna, sympatyczna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Łatwo dochodzi do porozumienia i na ogół zgodnie z nimi współdziała. Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Zazwyczaj stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Punktualnie uczęszcza na zajęcia. Pracuje wolno, bywa nieuważna, łatwo się rozprasza. Na zajęciach jest mało aktywna.

             

Zajęcia edukacyjne: Uczennica rzadko wypowiada się samorzutnie, posługuje się pojedynczymi wyrazami i krótkimi zdaniami. Stara się dobierać słowa i wyrażenia adekwatne do danego rodzaju wypowiedzi. Czyta wolno sposobem mieszanym. Słabo rozumie czytany samodzielnie tekst.  Porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń. Przepisuje tekst z nielicznymi błędami. Nie zawsze stosuje poznane zasady ortograficzne. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo; o tyle mniej, o tyle więcej. Z pomocą nauczyciela rozwiązuje i układa zadania tekstowe. Myli się przy odczytywaniu godziny na zegarze i wykonywaniu  obliczeń kalendarzowych.  Zna dni tygodnia, nazwy miesięcy, pór roku. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Ma problem z określeniem jadalnych  części warzyw, ale  zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Podejmuje się działań plastyczno-technicznych, ale nie zawsze wykonuje je starannie i estetycznie. Prawidłowo odtwarza słowa i melodie poznanych piosenek Jest sprawna ruchowo, prawidłowo wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowana.          

 

Język angielski: Uczennica opanowała materiał w stopniu dobrym. Na zajęciach pracuje z niewielką pomocą nauczyciela.

 

Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, utrwalenie mnożenia i dzielenia w zakresie 30, wskazywanie rzeczowników i czasowników, odczytywanie wskazań zegara.

 

Religia: bardzo dobry

 

 

 

.........................................

                                                                                        Wychowawca

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin