Vademecum doradcy ubezpieczeniowego.pdf

(1242 KB) Pobierz
13806212 UNPDF
13806212.003.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 6.09.2007
Tytuł: Vademecum doradcy ubezpieczeniowego (fragment utworu)
Autor: Waldemar Mielczarek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
13806212.004.png
SPIS TREŚCI
KILKA SŁÓW OD AUTORA . ..............................................................7
CZAS NA SUKCES . ..........................................................................10
MOJA DEFINICJA SUKCESU .........................................................................10
WPROWADŹ SIĘ W DOBRY NASTRÓJ . ..........................................16
ZMIEŃ TRYB ŻYCIA ........................................................................................19
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................21
MOTYWACJA . ..................................................................................................21
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................25
CZY MOŻNA UNIKNĄĆ TRUDNYCH DNI? ...................................................25
GDY CZUJESZ SIĘ JAK INTRUZ . ..................................................................30
ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM
DO SUKCESU
..........................34
PIERWSZY KROK: ROZMOWY
TELEFONICZNE
............................38
PRZYKŁAD I:
BEZ OFICJALNEGO POLECENIA ..................................................................43
PRZYKŁAD II:
Z JAWNEGO POLECENIA . .............................................................................45
PRZYKŁAD III .................................................................................................46
PRZYKŁAD IV . .................................................................................................50
PRZYKŁAD V ....................................................................................................51
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................52
ŚCIEŻKA SPRZEDAŻY . ...................................................................53
ROZMOWA TELEFONICZNA .........................................................................53
SPOTKANIE . ....................................................................................................54
JAK PRZEKONAĆ KLIENTA
DO
...........................................................80
OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA
...........85
POMOCNE ZWROTY I PYTANIA . ..................................................................87
„NIE” NIE MUSI OZNACZAĆ ODMOWY . ......................................................90
ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY ............................................................................94
PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY
DO
UBEZPIECZENIE”
...............................................................100
LUDZIE KUPUJĄ LUDZI! .............................................................................103
GODNE ZAPAMIĘTANIA .........................................................................108
ODMOWA PRZYJĘCIA POLISY UBEZPIECZENIOWEJ . ............................108
TWÓJ RYNEK . ...............................................................................115
SZUKASZ DALEKO, A KLIENT JEST BLISKO .............................................115
POLECENIA ....................................................................................................116
............................................62
ANALIZA FINANSOWA ..................................................................................66
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................68
SPOTKANIE POD TWOJĄ KONTROLĄ .........................................................72
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................77
GDY KLIENT MA OBIEKCJE ..........................................................................78
OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER
LUB
AGENT
UBEZPIECZENIOWY
ZACZNIJ DOUBEZPIECZAĆ KLIENTÓW ....................................................118
GODNE ZAPAMIĘTANIA ..........................................................................121
JESZCZE JEDEN PRZYKŁAD DOBREJ OBSŁUGI, .....................................130
GODNE ZAPAMIĘTANIA .........................................................................133
ZŁY MENTOR, CZYLI
OSOBA
TOKSYCZNA
...................................134
....................136
GODNE ZAPAMIĘTANIA .........................................................................138
CZY SZUKASZ NOWYCH ZNAJOMOŚCI? . ..........................................138
SWOJEGO
TEJ HISTORII?
TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,POTRAFISZ ZROBIĆ NA
NIM
. .......................................................139
ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM
PIERWSZE
WRAŻENIE?
SPOTKANIA? . ........................................................................................139
CZY KONTAKTUJESZ SIĘ OSOBIŚCIE? . ............................................140
CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO
JESTEŚ
I JAKI
JEST CEL
KLIENT
POTRZEBUJE?
.........140
. ..............................................................141
CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O
MU
JEGO
POLISA?
UBEZPIECZENIACH,
142
CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ
NA
MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z
TOBĄ?
. .............................................................143
CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE
KLIENTA?
OCHRONĘ? . ..........................................................................................144
CZY ZAWSZE JESTEŚ OBIEKTYWNY? . ..............................................145
CZY ZAWSZE POLECASZ
KONKRETNY RODZAJ UBEZPIECZENIA? . ........................................145
CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO
PODKREŚLASZ
ODPOWIADA MU? . ..............................................................................146
CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH
I ADEKWATNYCH
NABYŁ
KLIENT,
. .....................................................146
CZY CZASAMI OMAWIASZ SZCZEGÓŁY? . .........................................146
CZY ZAWSZE OMAWIASZ KOSZTY? . ..................................................146
CZY PODCZAS SPOTKANIA
MÓWISZ PO POLSKU, ZROZUMIALE? . ..............................................147
CZY KSZTAŁCISZ SWOICH KLIENTÓW? . ..........................................147
CZY JESTEŚ WYSTARCZAJĄCO CIERPLIWY? . ..................................147
INFORMACJI?
CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W
DOBRE
DAJE
CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ,
CO
OBOJE
POTRZEBACH
13806212.005.png 13806212.006.png 13806212.001.png 13806212.002.png
 
CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE
OTRZYMUJĄ
WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO
WARTOŚCI
ICH PIENIĘDZY?
...........147
. .......................................................148
CZY ZAWSZE BIERZESZ OD KLIENTA POLECENIA? . ......................148
CZY JESTEŚ SPRZEDAWCĄ WYSOKIEJ KLASY? . .............................149
GODNE ZAPAMIĘTANIA .........................................................................149
ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO
...........................150
CUDOWNY TEKST . .......................................................................152
ZAKOŃCZENIE . .............................................................................155
AGENTA
CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ
OBSŁUGĘ
WYSOKIEJ
JAKOŚCI?
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin