Kody do gry Baldurs Gate 2: Shadows of Amn Otw�rz plik Baldur.ini w edytorze tekstowym, znajd� w nim linijk�[Program Options]. Pod t� linij� dodaj: Debug Mode=1, nast�pnie zapisz plik i wyjd� z programu. Uruchom gr� jak zwykle i naci�nij klawisze [CTRL] + [SPACJA] aby przywo�a� konsol�. Wpisz kody w konsoli takie jakie tutaj widzisz, nawiasy cudzys�owy, du�e ma�e litery, IDENTYCZNIE! Punkty do�wiadczenia dla Twojej grupy: Wpisz w konsoli: CLUAConsole:SetCurrentXP("ilo�� punkt�w XP") naci�nij klawisz [ENTER] aby aktywowa�. Notka: Punkty do�wiadczenia w Baldurs Gate 2 s� do 2,950,000 nie u�ywaj cudzys�ow�w!!! Z�oto: Wpisz w konsoli: CLUAConsole:AddGold("ilo�� z�ota") i naci�nij klawisz [ENTER] aby aktywowa� kod. Notka: Nie u�ywaj cudzys�ow�w!!! Notka: Punkty do�wiadczenia mo�esz da� wszystkim, albo wybranje postaci. Kliknij na dan� posta�, kt�ej chcesz da� wi�cej punkt�w do�wiadczenia (XP) i wpisz kod na punkty do�wiadczenia - dana posta� b�dzie pod�wietlona. Aby da� wszystkim dodatkowe punkty do�wiadczenia, kliknij na ma�e pude�ko w prawej stronie ekranu a zaznaczysz wszystkie postacie (b�d� pod�wietlone). Otw�rz konsol� i wpisz kod na punkty do�wiadczenia. Maksymalne statystyki: Gdy postacie zostana wygenerowane i doda�� linijk� debug mode=1 lub cheats=1, naci�nij klawisze [CTRL] + [SHIFT]+ [8] a da Ci to maksymalne staty. Tworzenie przedmiot�w: Wpisz w konsoli: CLUAConsole:CreateItem("nazwa przedmiotu",ilo��) i naci�nij klawisz [ENTER]. Nie u�ywaj cudzys�owu!! Tutaj masz przyk�ad, jak poprawnie wpisywa� kod: CLUAConsole:CreateItem("scrl75",100) Wszystkie magiczne przedmioty, jakie w ten spos�b stworzysz musz� zosta� identyfikowane zanim je u�yjesz. Lista przedmiot�w: chan06 - Drizzt's +4 Chainmail leat08 - Studded Leather +3:Shadow Armor plat05 - Full Plate +1 helm04 - Helm of Defense shld04 - Medium Shield +1 shld06 - Large Shield +1 shld17 - Buckler +1 ring07 - Ring of Protection +2 ring08 - Ring of Wizardry brac14 - Bracers of Defense AC 4 clck02 - Cloak of Protection +2 belt06 - Girdle of Hill Giant Strength boot01 - Boots of Speed staf08 - Martial Staff +3 hamm08 - War Hammer +2 sw1h09 - Short Sword +2 sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha) sw1h49 - Ninja-To +1 sw2h09 - Warblade(2-H sword +4) bow18 - Shortbow +2 bow17 - Longbow +2 slng03 - Sling +3 ax1h03 - Battle Axe +2 halb03 - Halberd +2 Czary izakl�cia magiczne: SCRL02 - Zw�j z czarem SCRL03 - Ochrona przed kwasem SCRL04 - Ochrona przed zimnem SCRL05 - Ochrona przed elektryczno�ci� SCRL06 - Ochrona przed ogniem SCRL07 - Ochrona przed magi� SCRL08 - Ochrona przed trucizn� SCRL09 - Ochrona przed martwiakami SCRL10 - Przekl�ty zw�j s�abo�ci SCRL11 - Przekl�ty zw�j niezdarno�ci SCRL12 - Przekl�ty zw�j otumanienia SCRL13 - Przekl�ty zw�j brzydoty SCRL14 - Przekl�ty zw�j przyzywania potwora SCRL15 - Ochrona przed petryfikacj� SCRL16 - Przekl�ty zw�j petryfikacji SCRL17 - Przekl�ty zw�j niemocy SCRL18 - Przekl�ty zw�j g�upoty SCRL1B - P�omienie Agnnazara SCRL1C - Dotyk ghula SCRL1D - Jasnowidzenie SCRL1E - Rozproszenie magii SCRL1F - Ognista strza�a SCRL1G - Kula ognia SCRL1H - Przyspieszenie SCRL1I - Unieruchomienie osoby SCRL1K - B�yskawica SCRL1L - Przywo�anie potwora I SCRL1M - Niewykrywalno�� SCRL1N - Ochrona przed pociskami SCRL1O - Spowolnienie ruch�w SCRL1P - Eksploduj�ca czaszka SCRL1Q - Wampiryczne dotkni�cie SCRL1R - P�materialno�� SCRL1S - Okropne zauroczenie SCRL1T - Duchowy pancerz SCRL1U - Zam�t SCRL1V - Drzwi przez wymiary SCRL1Y - Ulepszona niewidzialno�� SCRL1Z - Klosz niewra�liwo�ci mniejszej SCRL2A - Przywo�anie potwora II SCRL2D - Animacja martwego SCRL2E - Zab�jcza chmura SCRL2F - Sto�ek zimna SCRL2G - Przywo�anie potwora III SCRL2H - Drzwi z cienia SCRL2I - 2H SCRL56 - Leczenie powa�nych ran SCRL58 - Swoboda dzia�ania SCRL59 - Neutralizacja trucizny SCRL61 - Leczenie krytycznych ran SCRL62 - S�up ognia SCRL63 - Wskrzeszenie SCRL66 - �lisko�� SCRL67 - Zbroja SCRL68 - P�on�ce d�onie SCRL69 - Zauroczenie SCRL70 - Migocz�ce barwy SCRL71 - Ociemnia�o�� SCRL72 - Przyjaciele SCRL73 - Ochrona przed pertryfikacj� SCRL75 - Identyfikacja SCRL76 - Infrawizja SCRL77 - Magiczny pocisk SCRL78 - Ochrona przed z�em SCRL79 - Tarcza SCRL80 - Pora�aj�cy u�cisk SCRL81 - U�pienie SCRL82 - Zamra�aj�cy dotyk SCRL83 - Chromowa kula SCRL84 - Pomniejszaj�ce dr��enie Larlocha SCRL85 - Rozmycie SCRL86 - Wykrycie z�a SCRL87 - Wykrycie niewidzialnego SCRL89 - Horror SCRL90 - Niewidzialno�� SCRL91 - Otwarcie SCRL92 - Poznanie charakteru SCRL93 - Szcz�cie SCRL94 - Odporno�� na strach SCRL95 - Kwasowa strza�a Melfa SCRL96 - Lustrzane odbicie SCRL97 - �mierdz�ca chmura SCRL98 - Wzmocnienie si�y SCRL99 - Paj�czyna Mikstury: POTN02 - Mikstura odporno�ci na ogie� POTN03 - Mikstura si�y giganta wzg�rzowego POTN04 - Mikstura si�y giganta lodowego POTN05 - Mikstura si�y giganta ogniowego POTN06 - Mikstura si�y giganta chmurowego POTN07 - Mikstura si�y giganta sztormowego POTN08 - Mikstura uzdrowienia POTN09 - Mikstura heroizmu POTN10 - Mikstura niewidzialno�ci POTN11 - Mikstura niewra�liwo�ci POTN12 - Mikstura si�y giganta kamiennego POTN13 - Olej w�ciek�ego p�omienia POTN14 - Olej szybko�ci POTN15 - Czerwona mikstura POTN16 - fioletowa mikstura POTN17 - Eliksir zdrowia POTN18 - Mikstura wch�aniania POTN19 - Mikstura zr�czno�ci POTN20 - Antidotum POTN21 - Mikstura klarowno�ci POTN22 - Mikstura odporno�ci na zimno POTN23 - Olej szybko�ci POTN24 - Mikstura ochrony POTN25 - Mikstura uzdrawiania POTN26 - Mikstura wybuch�w POTN27 - Mikstura ognistego dechu POTN28 - Mikstura wzmocnienia POTN29 - Mikstura geniuszu POTN30 - Mikstura infrawizji POTN31 - Mikstura izolacji POTN32 - Antidotum POTN33 - Mikstura t�umienia magii POTN34 - Mikstura ochrony przed magi� POTN35 - Mikstura magicznej zas�ony POTN36 - Mikstura z�odziejskiego mistrzostwa POTN37 - Mikstura skupienia POTN38 - Mikstura lustrzanych oczu POTN39 - Mikstura percepcji POTN40 - Mikstura niewra�liwo�ci POTN41 - Mikstura mocy POTN42 - Mikstura regeneracji POTN43 - Mikstura intuicji POTN44 - Mikstura si�y POTN45 - Mikstura wolno�ci POTN46 - Mikstura kamiennego cia�a Tworzenie stwor�w: Wpisz w konsoli: CreateCreature("numer stwora") Da Ci to potwory do walki, tu masz przyk�ad: dragred - Red Dragon dragblac - Black Dragon dragsilv - Silver Dragon demnabo1 - Nabassu dempi01 - Pit Fiend uddeath - Demon Knight Przenie� do danego miejsca: Wpisz w konsoli: MoveToArea("nazwa lokacji") Ten kod pomo�e Ci przenie�� sie w dane miejsce w grze. B�d� ostro�ny, gdy� musisz zazanaczy� ca�� dru�yn�: Mo�esz przenie�� si� do innego miejsca naciskaj�c klawisz [X]. AR0900 - Temple District AR0800 - Graveyard District AR0400 - Slums District AR0700 - Waukeens Promenade AR1000 - Government District AR0500 - Bridge District AR0300 - Docks District AR0020 - CityGates AR1100 - Umar Hills AR2500 - Suldanesslar AR2900 - The Nine Hells AR1201 - Domain of the Dragon AR1512 - Asylum Dungeon AR0801 - Bodhis Dungeon AR0516 - Astral Prison AR0411 - Planar Sphere AR0202 - Cult of the Unseeing Eye AR0204 - Rift Dungeon AR0414 - Demon Outerworld AR1300 - De'Arnise Hold AR2000 - Trademeet AR1900 - Druids Grove Ca�a mapa: Wpisz w konsoli: ExploreArea() a uka�e Ci si� ca�a mapa SKR�TY: [Ctrl] + R = Leczenie postaci [Ctrl] + J = Przenosi w miejsce wskazane kursorem [Ctrl] + T = Leczy i usuwa skutki zakl�� [Ctrl] + Y = Zabija zaznaczon� posta� lub potwora [Ctrl] + 1 = Zmienia AC postaci [Ctrl] + 6 = Previous selected character's model (?) [Ctrl] + 7 = Advance selected character's model (?)
yarex