Pełna lista kodów do BG 2.txt

(7 KB) Pobierz
Kody do gry Baldurs Gate 2: Shadows of Amn

Otw�rz plik Baldur.ini w edytorze tekstowym, znajd� w nim linijk�[Program Options].
Pod t� linij� dodaj:
Debug Mode=1, nast�pnie zapisz plik i wyjd� z programu.
Uruchom gr� jak zwykle i naci�nij klawisze [CTRL] + [SPACJA] aby przywo�a� konsol�.

Wpisz kody w konsoli takie jakie tutaj widzisz,
nawiasy cudzys�owy, du�e ma�e litery, IDENTYCZNIE!

Punkty do�wiadczenia dla Twojej grupy:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:SetCurrentXP("ilo�� punkt�w XP") naci�nij klawisz [ENTER] aby aktywowa�.

Notka:
Punkty do�wiadczenia w Baldurs Gate 2 s� do 2,950,000 nie u�ywaj cudzys�ow�w!!!

Z�oto:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:AddGold("ilo�� z�ota") i naci�nij klawisz [ENTER] aby aktywowa� kod.

Notka:
Nie u�ywaj cudzys�ow�w!!!



Notka:
Punkty do�wiadczenia mo�esz da� wszystkim, albo wybranje postaci.
Kliknij na dan� posta�, kt�ej chcesz da� wi�cej punkt�w do�wiadczenia (XP) i wpisz kod na punkty do�wiadczenia -
dana posta� b�dzie pod�wietlona.

Aby da� wszystkim dodatkowe punkty do�wiadczenia, kliknij na ma�e pude�ko
w prawej stronie ekranu a zaznaczysz wszystkie postacie (b�d� pod�wietlone).
Otw�rz konsol� i wpisz kod na punkty do�wiadczenia.

Maksymalne statystyki:
Gdy postacie zostana wygenerowane i doda�� linijk� debug mode=1 lub cheats=1,
naci�nij klawisze [CTRL] + [SHIFT]+ [8] a da Ci to maksymalne staty.

Tworzenie przedmiot�w:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:CreateItem("nazwa przedmiotu",ilo��) i naci�nij klawisz [ENTER].
Nie u�ywaj cudzys�owu!!

Tutaj masz przyk�ad, jak poprawnie wpisywa� kod:
CLUAConsole:CreateItem("scrl75",100)

Wszystkie magiczne przedmioty,
jakie w ten spos�b stworzysz musz� zosta� identyfikowane zanim je u�yjesz.

Lista przedmiot�w:
chan06	- 	Drizzt's +4 Chainmail
leat08	- 	Studded Leather +3:Shadow Armor
plat05	- 	Full Plate +1
helm04	- 	Helm of Defense
shld04	- 	Medium Shield +1
shld06	- 	Large Shield +1
shld17	- 	Buckler +1
ring07	- 	Ring of Protection +2
ring08	- 	Ring of Wizardry
brac14	- 	Bracers of Defense AC 4
clck02	- 	Cloak of Protection +2
belt06	- 	Girdle of Hill Giant Strength
boot01	- 	Boots of Speed
staf08	- 	Martial Staff +3
hamm08	- 	War Hammer +2
sw1h09	- 	Short Sword +2
sw1h40	- 	Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
sw1h49	- 	Ninja-To +1
sw2h09	- 	Warblade(2-H sword +4)
bow18	- 	Shortbow +2
bow17 	- 	Longbow +2
slng03	- 	Sling +3
ax1h03	- 	Battle Axe +2
halb03	- 	Halberd +2

Czary izakl�cia magiczne:
SCRL02	- 	Zw�j z czarem
SCRL03	- 	Ochrona przed kwasem
SCRL04	- 	Ochrona przed zimnem
SCRL05	- 	Ochrona przed elektryczno�ci�
SCRL06	- 	Ochrona przed ogniem
SCRL07	- 	Ochrona przed magi�
SCRL08	- 	Ochrona przed trucizn�
SCRL09	- 	Ochrona przed martwiakami
SCRL10	- 	Przekl�ty zw�j s�abo�ci
SCRL11	- 	Przekl�ty zw�j niezdarno�ci
SCRL12	- 	Przekl�ty zw�j otumanienia
SCRL13	- 	Przekl�ty zw�j brzydoty
SCRL14	- 	Przekl�ty zw�j przyzywania potwora
SCRL15	- 	Ochrona przed petryfikacj�
SCRL16	- 	Przekl�ty zw�j petryfikacji
SCRL17	- 	Przekl�ty zw�j niemocy
SCRL18	- 	Przekl�ty zw�j g�upoty
SCRL1B	- 	P�omienie Agnnazara
SCRL1C	- 	Dotyk ghula
SCRL1D	- 	Jasnowidzenie
SCRL1E	- 	Rozproszenie magii
SCRL1F	- 	Ognista strza�a
SCRL1G	- 	Kula ognia
SCRL1H	- 	Przyspieszenie
SCRL1I	- 	Unieruchomienie osoby
SCRL1K	- 	B�yskawica
SCRL1L	- 	Przywo�anie potwora I
SCRL1M	- 	Niewykrywalno��
SCRL1N	- 	Ochrona przed pociskami
SCRL1O	- 	Spowolnienie ruch�w
SCRL1P	- 	Eksploduj�ca czaszka
SCRL1Q	- 	Wampiryczne dotkni�cie
SCRL1R	- 	P�materialno��
SCRL1S	- 	Okropne zauroczenie
SCRL1T	- 	Duchowy pancerz
SCRL1U	- 	Zam�t
SCRL1V	- 	Drzwi przez wymiary
SCRL1Y	- 	Ulepszona niewidzialno��
SCRL1Z	- 	Klosz niewra�liwo�ci mniejszej
SCRL2A	- 	Przywo�anie potwora II
SCRL2D	- 	Animacja martwego
SCRL2E	- 	Zab�jcza chmura
SCRL2F	- 	Sto�ek zimna
SCRL2G	- 	Przywo�anie potwora III
SCRL2H	- 	Drzwi z cienia
SCRL2I	- 	2H
SCRL56	- 	Leczenie powa�nych ran
SCRL58	- 	Swoboda dzia�ania
SCRL59	- 	Neutralizacja trucizny
SCRL61	- 	Leczenie krytycznych ran
SCRL62	- 	S�up ognia
SCRL63	- 	Wskrzeszenie
SCRL66	- 	�lisko��
SCRL67	- 	Zbroja
SCRL68	- 	P�on�ce d�onie
SCRL69	- 	Zauroczenie
SCRL70	- 	Migocz�ce barwy
SCRL71	- 	Ociemnia�o��
SCRL72	- 	Przyjaciele
SCRL73	- 	Ochrona przed pertryfikacj�
SCRL75	- 	Identyfikacja
SCRL76	- 	Infrawizja
SCRL77	- 	Magiczny pocisk
SCRL78	- 	Ochrona przed z�em
SCRL79	- 	Tarcza
SCRL80	- 	Pora�aj�cy u�cisk
SCRL81	- 	U�pienie
SCRL82	- 	Zamra�aj�cy dotyk
SCRL83	- 	Chromowa kula
SCRL84	- 	Pomniejszaj�ce dr��enie Larlocha
SCRL85	- 	Rozmycie
SCRL86	- 	Wykrycie z�a
SCRL87	- 	Wykrycie niewidzialnego
SCRL89	- 	Horror
SCRL90	- 	Niewidzialno��
SCRL91	- 	Otwarcie
SCRL92	- 	Poznanie charakteru
SCRL93	- 	Szcz�cie
SCRL94	- 	Odporno�� na strach
SCRL95	- 	Kwasowa strza�a Melfa
SCRL96	- 	Lustrzane odbicie
SCRL97	- 	�mierdz�ca chmura
SCRL98	- 	Wzmocnienie si�y
SCRL99	- 	Paj�czyna

Mikstury:
POTN02	- 	Mikstura odporno�ci na ogie�
POTN03	- 	Mikstura si�y giganta wzg�rzowego
POTN04	- 	Mikstura si�y giganta lodowego
POTN05	- 	Mikstura si�y giganta ogniowego
POTN06	- 	Mikstura si�y giganta chmurowego
POTN07	- 	Mikstura si�y giganta sztormowego
POTN08	- 	Mikstura uzdrowienia
POTN09	- 	Mikstura heroizmu
POTN10	- 	Mikstura niewidzialno�ci
POTN11	- 	Mikstura niewra�liwo�ci
POTN12	- 	Mikstura si�y giganta kamiennego
POTN13	- 	Olej w�ciek�ego p�omienia
POTN14	- 	Olej szybko�ci
POTN15	- 	Czerwona mikstura
POTN16	- 	fioletowa mikstura
POTN17	- 	Eliksir zdrowia
POTN18	- 	Mikstura wch�aniania
POTN19	- 	Mikstura zr�czno�ci
POTN20	- 	Antidotum
POTN21	- 	Mikstura klarowno�ci
POTN22	- 	Mikstura odporno�ci na zimno
POTN23	- 	Olej szybko�ci
POTN24	- 	Mikstura ochrony
POTN25	- 	Mikstura uzdrawiania
POTN26	- 	Mikstura wybuch�w
POTN27	- 	Mikstura ognistego dechu
POTN28	- 	Mikstura wzmocnienia
POTN29	- 	Mikstura geniuszu
POTN30	- 	Mikstura infrawizji
POTN31	- 	Mikstura izolacji
POTN32	- 	Antidotum
POTN33	- 	Mikstura t�umienia magii
POTN34	- 	Mikstura ochrony przed magi�
POTN35	- 	Mikstura magicznej zas�ony
POTN36	- 	Mikstura z�odziejskiego mistrzostwa
POTN37	- 	Mikstura skupienia
POTN38	- 	Mikstura lustrzanych oczu
POTN39	- 	Mikstura percepcji
POTN40	- 	Mikstura niewra�liwo�ci
POTN41	- 	Mikstura mocy
POTN42	- 	Mikstura regeneracji
POTN43	- 	Mikstura intuicji
POTN44	- 	Mikstura si�y
POTN45	- 	Mikstura wolno�ci
POTN46	- 	Mikstura kamiennego cia�a



Tworzenie stwor�w:
Wpisz w konsoli:
CreateCreature("numer stwora")
Da Ci to potwory do walki, tu masz przyk�ad:
dragred 	- 	Red Dragon
dragblac	- 	Black Dragon
dragsilv	- 	Silver Dragon
demnabo1	- 	Nabassu
dempi01 	- 	Pit Fiend
uddeath 	- 	Demon Knight


Przenie� do danego miejsca:
Wpisz w konsoli:
MoveToArea("nazwa lokacji")
Ten kod pomo�e Ci przenie�� sie w dane miejsce w grze.
B�d� ostro�ny, gdy� musisz zazanaczy� ca�� dru�yn�:
Mo�esz przenie�� si� do innego miejsca naciskaj�c klawisz [X].

AR0900	- 	Temple District
AR0800	- 	Graveyard District
AR0400	- 	Slums District
AR0700	- 	Waukeens Promenade
AR1000	- 	Government District
AR0500	- 	Bridge District
AR0300	- 	Docks District
AR0020	- 	CityGates
AR1100	- 	Umar Hills
AR2500	- 	Suldanesslar
AR2900	- 	The Nine Hells
AR1201	- 	Domain of the Dragon
AR1512	- 	Asylum Dungeon
AR0801	- 	Bodhis Dungeon
AR0516	- 	Astral Prison
AR0411	- 	Planar Sphere
AR0202	- 	Cult of the Unseeing Eye
AR0204	- 	Rift Dungeon
AR0414	- 	Demon Outerworld
AR1300	- 	De'Arnise Hold
AR2000	- 	Trademeet
AR1900 	- 	Druids Grove


Ca�a mapa:
Wpisz w konsoli:
ExploreArea() a uka�e Ci si� ca�a mapa

SKR�TY:
[Ctrl] + R = Leczenie postaci
[Ctrl] + J = Przenosi w miejsce wskazane kursorem
[Ctrl] + T = Leczy i usuwa skutki zakl��
[Ctrl] + Y = Zabija zaznaczon� posta� lub potwora
[Ctrl] + 1 = Zmienia AC postaci
[Ctrl] + 6 = Previous selected character's model (?)
[Ctrl] + 7 = Advance selected character's model (?) 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin