Import pieniedzy.pdf

(508 KB) Pobierz
319875820 UNPDF
319875820.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Rafał Mróz
rok 2010
Data: 30.06.2010
Tytuł: Import pieniędzy – fragment utworu
Autor: Rafał Mróz
Projekt okładki: Janusz Skierkowski
Redakcja: Magdalena Michalak, Karolina Kasprzyk
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
319875820.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ............................................................................5
Dlaczego możesz zarobić na imporcie? . .............................8
Jak wykorzystać tę szansę? . ...............................................9
Dla kogo jest ta publikacja? ..........................................10
Czego tutaj na pewno nie znajdziesz? . .........................11
Czego się tutaj dowiesz? . .............................................11
ZNAJDŹ IDEALNY PRODUKT . .....................................12
Zanim zaczniesz… . ...........................................................12
Od czego powinieneś zacząć? . ....................................12
Idealny produkt do importowania . .....................................17
Poznaj cechy idealnego produktu . ................................18
Bez daty przydatności do spożyc i a...............................18
Bez akcyzy i
dodatkowych podatków
...........................19
...................................................................21
Powinien być drogi. Albo tani . .......................................23
Nie może się popsuć . ...................................................24
Nie może wymagać edukacji . .......................................25
Nie musi być produktem finalnym . ................................26
Nie może być rzadko używany . ....................................29
Najważniejsza jest konwersja . ......................................31
Jak podnosić konwersję? ..............................................33
Szukaj cykli koniunkturalnych . ......................................33
Szukanie niszy za pomocą Internetu . ...........................35
Szukanie niszy za pomocą… mózgu . ................................41
ZNAJDŹ WIARYGODNYCH DOSTAWCÓW . ................46
Jak szukać dostawców? . ...................................................46
Pierwszy kontakt . ..............................................................55
Próbka produktu . ...............................................................60
Jak nie płacić za wysyłkę ani próbkę? . ..............................61
Testy próbek . .....................................................................62
Zamówienie i
. ......................................................63
Koszty dostawy . ................................................................65
Odbiór towaru . ..................................................................66
płatność
Lekki i
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ . ............................................68
Jak sprzedawać szybko i
z zyskiem?
................................68
.................................73
Jaka jest cena Twojego produktu? . ...................................81
Inni mają taniej . .................................................................84
Jak wygrać z
gdzie?
konkurencją?
...............................................86
. .................87
Jak budować lojalność? . ...............................................90
Czy reklamacja to problem? . .............................................94
UWAGA! OSZUŚCI! . ......................................................99
Komplikacje i
.....................................................99
. ...................................................100
Dropshipping . ..................................................................105
Handel informacją . ..........................................................112
ZAKOŃCZENIE . ...........................................................115
O AUTORZE . ................................................................117
wyłudzenie
Reklama i
promocja — jaka i
Retencja i
lojalność, czyli utrzymanie klientów
oszustwa
Oszustwo i
IMPORT PIENIĘDZY — darmowy fragment — kliknij po więcej
Rafał Mróz
Wstęp
Proszę Cię, zanim zaczniesz czytać, odpowiedz mi na kilka py-
tań…
Czy masz rodzinę w Chinach? Albo wolne pół miliona złotych?
A może pracujesz w międzynarodowym koncernie z oddziałami
na Dalekim Wschodzie?
A może biegle mówisz jakimś językiem mandaryńskim? No to
może chociaż masz szwagra w konsulacie w Pekinie? To przy-
najmniej powiedz, że masz ukończone studia z handlu między-
narodowego... Nie?
TO NAWET NIE MYŚL O IMPORCIE! I ZAPAMIĘTAJ TO SO-
BIE RAZ NA ZAWSZE, BO TO NIE DLA CIEBIE!
Takie pytania — i odpowiedź — usłyszysz od każdego, kto zara-
bia pieniądze na imporcie towarów — nie tylko z Chin, ale
z każdego zakątka Dalekiego Wschodu, Europy czy obu Ame-
ryk. Dlaczego? Żeby Cię zniechęcić. Im więcej ludzi wejdzie
w ten rynek, tym większa będzie konkurencja — więc mniejsze
zyski dla tych, którzy się odważyli, spróbowali, są na nim i za-
5
319875820.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin