pl_eula.rtf

(89 KB) Pobierz

 

ELECTRONIC ARTS

UMOWA LICENCYJNA UŻYTKOWNIKA

FIFA 11

 

Niniejsza Umowa Licencyjna Użytkownika („Umowa”) stanowi porozumienie pomiędzy Użytkownikiem a firmą Electronic Arts Inc. (w skrócie „EA”). Umowa reguluje użycie niniejszego oprogramowania oraz związanych z nim dokumentacji i aktualizacji, które są jego zastąpieniem lub uzupełnieniem, ale nie podlegają rozprowadzaniu w ramach osobnej licencji (w skrócie „Oprogramowanie”). Użytkownik nie staje się właścicielem niniejszego Oprogramowania, a jedynie otrzymuje licencję na jego użytkowanie.

 

Poprzez zainstalowanie Oprogramowania lub korzystanie z niego wyrażasz zgodę na warunki niniejszej Umowy i zgadzasz się przestrzegać jej zapisów. W punkcie 3 poniżej opisano dane, z których EA może korzystać, aby świadczyć usługi i pomoc techniczną do Oprogramowania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystanie tych danych, nie instaluj Oprogramowania ani z niego nie korzystaj. Jeżeli zainstalujesz Oprogramowanie, oznacza to, że w pełni akceptujesz warunki niniejszej Umowy.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na warunki niniejszej Umowy, nie instaluj Oprogramowania ani z niego nie korzystaj.

 

Prawo zwrotu (ma zastosowanie do nabywców Oprogramowania w wersji pudełkowej w fizycznym sklepie detalicznym na terenie Stanów Zjednoczonych). Jeśli nie wyrażasz zgody na warunki niniejszej Umowy oraz nie zainstalujesz niniejszego Oprogramowania ani nie będziesz z niego korzystać, możesz zwrócić Oprogramowanie i uzyskać zwrot zapłaconej ceny lub wymienić Oprogramowanie w terminie trzydziestu (30) dni od dnia zakupu. Zwrotu lub wymiany należy dokonać w miejscu zakupu. Zasady realizowania zwrotów i wymian znajdują się pod adresem http://warrantyinfo.ea.com.

 

1.     Udzielenie licencji oraz warunki użytkowania.  

 

A.     Udzielenie licencji. EA udziela Użytkownikowi osobistej, niewyłącznej licencji do zainstalowania i użytkowania tego oprogramowania wyłącznie do użytku osobistego, niekomercyjnego, tak jak zostało to opisane w niniejszej Umowie oraz załączonej dokumentacji.  Prawa Użytkownika są uzależnione od stosowania się do postanowień niniejszej Umowy. Zabrania się korzystania z Oprogramowania w celach komercyjnych. Wyraźnie zabrania się udzielania sublicencji na Oprogramowanie oraz wynajmowania, wypożyczania i rozprowadzania Oprogramowania lub praw do jego używania, z wyjątkiem przeniesienia praw opisanego w punkcie 2 poniżej. Warunki niniejszej Umowy zaczynają obowiązywać w momencie, gdy Użytkownik zainstaluje lub w inny sposób skorzysta z Oprogramowania, zaś wygasają, gdy Użytkownik pozbędzie się Oprogramowania lub przekaże je bądź gdy niniejsza Umowa zostanie rozwiązana przez EA. W razie podjęcia przez Użytkownika próby obejścia zabezpieczeń Oprogramowania Umowa wygasa ze skutkiem natychmiastowym. Korzystanie z usług sieciowych powiązanych z niniejszym Oprogramowaniem regulowane jest przez warunki oddzielnego regulaminu świadczenia usług. Z regulaminem tym można zapoznać się pod adresem http://terms.ea.com.

 

 

B.     Zabezpieczenia techniczne.

 

(i)               Oprogramowanie dostarczane na nośnikach fizycznych: wersja Oprogramowania przekazana Użytkownikowi wykorzystuje technologię zabezpieczenia płyt przed kopiowaniem typu SecuROM, opracowaną przez Sony DADC Austria AG. Technologia SecuROM nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych programów. Więcej informacji o technologii SecuROM można znaleźć pod adresem www.securom.com. Podczas instalowania z płyty niniejszej gry na dowolnym sprzęcie Użytkownik musi wprowadzić załączony kod seryjny w celu potwierdzenia ważności Umowy. Aby Użytkownik mógł korzystać z Oprogramowania, płyta musi przez cały czas znajdować się w napędzie. Jeśli Użytkownik wyłączy lub spróbuje obejść zastosowane zabezpieczenia techniczne, Oprogramowanie może nie działać prawidłowo, a ponadto będzie to stanowić naruszenie warunków Umowy. Zachowaj swój numer seryjny. Numer seryjny może być także niezbędny do uzyskania dostępu do usług sieciowych.

 

(ii)              Oprogramowanie pobrane w wersji cyfrowej: wersja Oprogramowania przekazana Użytkownikowi wykorzystuje technologię zarządzania prawami typu SecuROM, opracowaną przez Sony DADC Austria AG. Technologia SecuROM nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych programów. Więcej informacji o technologii SecuROM można znaleźć pod adresem www.securom.com. Aby dokonać uwierzytelnienia Oprogramowania oraz dokonać weryfikacji umowy („Uwierzytelnienie przez sieć”) z wykorzystaniem załączonego numeru seryjnego, niezbędny jest dostęp do Internetu. EA zastrzega sobie prawo do późniejszego sprawdzenia poprawności licencji Użytkownika metodą Uwierzytelniania przez sieć. Jeśli EA ustali, że licencja jest nieważna, korzystanie z Oprogramowania może okazać się niemożliwe. W przypadku niektórych komputerów instalacja oprogramowania korzystającego z technologii cyfrowego zarządzania prawami typu SecuROM może powodować problemy. Poprzez zainstalowanie niniejszego Oprogramowania Użytkownik przyjmuje na siebie ryzyko związane z jego użytkowaniem. EA nie zaleca podejmowania prób dezaktywacji technologii SecuROM. Jeśli Użytkownik wyłączy lub spróbuje obejść zastosowane zabezpieczenia techniczne, Oprogramowanie może nie działać prawidłowo, a ponadto będzie to stanowić naruszenie warunków Umowy.

 

W przypadku Oprogramowania pobranego w wersji cyfrowej uruchomienie gry będzie możliwe dopiero po autoryzowaniu komputera, na którym ma to nastąpić. Autoryzacja następuje po uwierzytelnieniu i zatwierdzeniu licencji przez EA (tj. Uwierzytelnieniu przez sieć), co opisano powyżej. Pierwszy użytkownik końcowy ma prawo autoryzować do pięciu komputerów, na których będzie mógł grać w niniejszą grę w trybie jednoosobowym. Warunki dostępu do funkcji i (lub) usług sieciowych opisano w punkcie 1.C poniżej. Zainstalowanie Oprogramowania na komputerze powoduje jego automatyczną autoryzację (pod warunkiem dostępności niewykorzystanej autoryzacji). Dezinstalacja Oprogramowania z komputera powoduje automatyczne cofnięcie autoryzacji. Aby ręcznie zarządzać udzielaniem autoryzacji, należy zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi cofania autoryzacji, znajdującymi się pod adresem http://activate.ea.com/deauthorize. Aby móc cofnąć autoryzację, niezbędny jest dostęp do Internetu.

 

Przy każdorazowym cofnięciu autoryzacji w folderze tymczasowym na komputerze zapisany zostanie plik DLL o nazwie zaczynającej od „drm_dyndata”. Aby usunąć z komputera pliki dotyczące cofnięcia autoryzacji, wystarczy usunąć wszystkie pliki DLL o nazwie zaczynającej się od „drm_dyndata”.

 

C.    Dostęp do Oprogramowania oraz funkcji i (lub) usług sieciowych.  Do korzystania z Oprogramowania oraz usług i (lub) funkcji sieciowych oraz do pobierania i instalowania aktualizacji Oprogramowania mogą być niezbędne założenie konta EA (w tym wyrażenie zgody na Regulamin usług sieciowych EA dostępny pod adresem http://terms.ea.com), zainstalowanie programu EA Download Manager oraz wyrażenie zgody na warunki Umowy Użytkownika programu EA Download Manager, a także zarejestrowanie Oprogramowania z wykorzystaniem załączonego do niego kodu seryjnego. Rejestracja dostępu do usług i (lub) funkcji sieciowych jest ograniczona do jednego konta EA na każdy kod seryjny. Dostęp ten nie może zostać przeniesiony na inną osobę. Do uzyskiwania dostępu do usług sieciowych, pobierania materiałów oraz instalowania aktualizacji wykorzystywać można jedynie licencjonowany egzemplarz Oprogramowania. Jeśli Oprogramowanie dopuszcza uzyskanie dostępu do dodatkowych funkcji, materiałów i (lub) usług sieciowych, jednocześnie dostęp do nich może uzyskać wyłącznie jeden użytkownik konta EA.

 

 

D.    Dalsze ograniczenia. Prawo do użytkowania Oprogramowania jest ograniczone warunkami udzielonej licencji. Zabrania się kopiowania, prezentowania, dystrybuowania, wykonywania, publikowania, modyfikowania oraz użytkowania Oprogramowania lub dowolnych jego części składowych w sposób inny niż przewidują to warunki udzielonej licencji, a także tworzenia dzieł pochodnych od Oprogramowania lub dowolnych jego części składowych. Zabrania się wykonywania kopii Oprogramowania i udostępniania go w sieci, gdzie miałoby do niego dostęp wielu użytkowników, chyba że EA udzieli na to wyraźnej zgody. Użytkownik nie może udostępniać Oprogramowania w sieci, skąd mogłoby zostać pobrane przez wielu użytkowników. Zabrania się usuwania oraz modyfikowania znaków towarowych i logo EA, a także informacji prawnych dołączonych do Oprogramowania lub elementów z nim związanych.

 

E.     Zastrzeżenie praw. Użytkownik, który nabył licencję na korzystanie z Oprogramowania, podlega warunkom niniejszej Umowy. Z wyjątkiem licencji wyraźnie udzielonych w niniejszym dokumencie, EA zastrzega sobie wszelkie prawa do Oprogramowania (w tym, między innymi do wszystkich postaci, fabuły, obrazów, zdjęć, animacji, filmów, muzyki i tekstu), w tym wszelkie związane z nim prawa autorskie, prawa do znaków towarowych oraz in...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin