steps_3_kryteria oceny.doc

(184 KB) Pobierz
Steps in English 3 - kryteria oceny

Steps in English 3

Kryteria oceny

OUP_logo

WELCOME

CEL KSZTAŁCENIA WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

OCENA

BARDZO DOBRA

DOBRA

DOSTATECZNA

DOPUSZCZAJĄCA

Opis ludzi

Uczeń w sposób płynny opisuje ludzi, uwzględniając ich ubiór, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje ludzi, uwzględniając ich ubiór, popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje ludzi, uwzględniając ich ubiór, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje ludzi, uwzględniając ich ubiór, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z umiejscowieniem różnych budynków, osób i przedmiotów oraz wykonywanymi przez różne osoby czynnościami.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z umiejscowieniem różnych budynków, osób i przedmiotów oraz wykonywanymi przez różne osoby czynnościami, popełniając drobne błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z umiejscowieniem różnych budynków, osób i przedmiotów oraz wykonywanymi przez różne osoby czynnościami, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z umiejscowieniem różnych budynków, osób i przedmiotów oraz wykonywanymi przez różne osoby czynnościami, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, czas present simple, present continuous, przyimki miejsca.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, czas present simple, present continuous, przyimki miejsca, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, czas present simple, present continuous, przyimki miejsca, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome, czas present simple, present continuous, przyimki miejsca, popełniając bardzo liczne błędy.

UNIT 1

CEL KSZTAŁCENIA WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

OCENA

BARDZO DOBRA

DOBRA

DOSTATECZNA

DOPUSZCZAJĄCA

Opis ludzi

Uczeń w sposób płynny opisuje siebie i inne osoby, uwzględniając wygląd zewnętrzny i jego charakterystyczne cechy oraz ubranie, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje siebie i inne osoby, uwzględniając wygląd zewnętrzny i jego charakterystyczne cechy oraz ubranie, popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje siebie i inne osoby, uwzględniając wygląd zewnętrzny i jego charakterystyczne cechy oraz ubranie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje uwzględniając wygląd zewnętrzny i jego charakterystyczne cechy oraz ubranie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń wydaje polecenia i reaguje na polecenia, stosując właściwe formy grzecznościowe, nie popełniając większych błędów.

Uczeń wydaje polecenia i reaguje na polecenia, stosując właściwe formy grzecznościowe i popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wydaje polecenia i reaguje na polecenia, stosując częściowo odpowiednie formy grzecznościowe, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wydaje polecenia i reaguje na polecenia, nie stosując właściwych form grzecznościowych popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem różnych osób i rozpoznawaniem ludzi po wyglądzie.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem różnych osób i rozpoznawaniem ludzi po wyglądzie, popełniając drobne błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem różnych osób i rozpoznawaniem ludzi po wyglądzie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem różnych osób i rozpoznawaniem ludzi po wyglądzie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, czasy present simple, present continuous,przyimki, tryb rozkazujący, znaki interpunkcyjne .

 

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, czasy present simple, present continuous,przyimki, tryb rozkazujący, znaki interpunkcyjne, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, czasy present simple, present continuous,przyimki, tryb rozkazujący, znaki interpunkcyjne, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1, czasy present simple, present continuous,przyimki, tryb rozkazujący, znaki interpunkcyjne, popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze krótki tekst na temat ubrań noszonych przez różne osoby, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze krótki tekst na temat ubrań noszonych przez różne osoby, popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze krótki tekst na temat ubrań noszonych przez różne osoby, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze krótki tekst na temat ubrań noszonych przez różne osoby, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 2

CEL KSZTAŁCENIA WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

OCENA

BARDZO DOBRA

DOBRA

DOSTATECZNA

DOPUSZCZAJĄCA

Opis zwierząt

Uczeń w sposób płynny opisuje różne zwierzęta i ich cechy, stosując różnorodne przymiotniki, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje różne zwierzęta i ich cechy,, stosując w miarę różnorodne słownictwo, popełniając niewielkie błędy językowe, nie wpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje różne zwierzęta i ich cechy, stosując podstawowe słownictwo, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje różne zwierzęta i ich cechy,popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin