Lionheart Poradnik.pdf
(
9907 KB
)
Pobierz
PORADNIK
2
Spis treści
Spis treści ............................................................................................... 2
Wstęp....................................................................................................... 4
Legenda................................................................................................... 4
Porady ogólne ........................................................................................ 5
Prolog ...................................................................................................... 6
Rozdział pierwszy – Barcelona ............................................................. 7
Część 01 – Dzielnica Bram w Barcelonie ............................................................ 7
Część 02 – Siedziba Bogatego Kupca ............................................................... 10
Część 03 – Dzielnica Portowa w Barcelonie ..................................................... 11
Część 04 – Dzielnica Bram w Barcelonie .......................................................... 14
Część 05 – La Calle Perdida ............................................................................... 15
Część 06 – Rozdroża........................................................................................... 17
Część 07 – Dziedziniec Inkwizycji ..................................................................... 19
Część 08 – Lochy Inkwizycji .............................................................................. 20
Część 09 – Dzielnica Świątynna w Barcelonie ................................................. 22
Część 10 – Dzielnica Portowa w Barcelonie ..................................................... 24
Rozdział drugi – Kanały Barcelony ..................................................... 26
Część 11 – Wejście do Kanałów ........................................................................ 26
Część 12 – Zgromadzenie Złodziei .................................................................... 27
Część 13 – Sale Żebraków.................................................................................. 28
Część 14 – Dzielnica Bram w Barcelonie .......................................................... 30
Część 15 – Uwięziona Sfera Eteryczna ............................................................. 31
Część 16 – Dzielnica Portowa w Barcelonie ..................................................... 32
Rozdział trzeci – Okolice Barcelony ................................................... 33
Część 17 – Wybrzeże Barcelońskie ................................................................... 33
Część 18 – Dzielnica Portowa w Barcelonie ..................................................... 34
Część 19 – Rio Ebro ............................................................................................ 36
Część 20 – El Bosque ......................................................................................... 37
Część 21 – Jaskinia z Ciemnym Drzewem ........................................................ 38
Część 22 – Wąwóz Krwawej Blizny.................................................................... 39
Część 23 – Lago Del Rio Ebro ............................................................................ 40
Część 24 – Na zewnątrz Kazamatów Niewolników ........................................... 41
Część 25 – Jaskinia Szczurołaka ....................................................................... 42
Część 26 – Kazamaty Niewolników ................................................................... 43
Część 27 – Przejście przez wodospad .............................................................. 44
Część 28 – Obóz Goblinów ................................................................................ 45
Część 29 – Obóz Łowców Nagród ..................................................................... 46
3
Część 30 – Jaskinie Goblinów ........................................................................... 47
Część 31 – Dzielnica Bram w Barcelonie .......................................................... 49
Rozdział czwarty – Poboczne frakcje ................................................. 51
Gildia Złodziei ...................................................................................................... 53
Gildia Żebraków .................................................................................................. 54
Rozdział piąty – Główne frakcje .......................................................... 55
Dzierżyciele ......................................................................................................... 56
Inkwizycja ............................................................................................................ 57
Zakon Templariuszy............................................................................................ 58
Rozdział szósty – Hiszpania ................................................................ 60
Część 32 – Zagajnik Montserrat ......................................................................... 60
Część 33 – Lochy Montserrat ............................................................................. 61
Część 34 – Głębokie Lochy Montserrat............................................................. 62
Część 35 – Równiny Duero ................................................................................ 63
Rozdział siódmy – Francja .................................................................. 64
Część 36 – Pireneje ............................................................................................. 64
Część 37 – Jaskinie Ogrów ................................................................................ 65
Część 38 – Montaillou ......................................................................................... 66
Część 39 – Tuluza ............................................................................................... 68
Część 40 – Wejście Ognistego Serca ................................................................ 70
Część 41 – Klan Ręki .......................................................................................... 71
Część 42 – Ucisk Bólu ........................................................................................ 72
Część 43 – Klan Czaszki ..................................................................................... 73
Część 44 – Azyl Dusz .......................................................................................... 74
Część 45 – Wyżyna Zagłady ............................................................................... 76
Część 46 – Krypta Włóczni ................................................................................. 78
Rozdział ósmy – Wojna ........................................................................ 79
Część 47 – Montaillou ......................................................................................... 79
Część 48 – Dzielnica Świątynna w Barcelonie ................................................. 80
Część 49 – Dzielnica Bram w Barcelonie .......................................................... 81
Część 50 – Rozdroża........................................................................................... 82
Część 51 – Sfera Eteryczna ................................................................................ 83
Rozdział dziewiąty – Wzgórze Silbury ................................................ 84
Część 52 – Świątynia Wtajemniczonych ........................................................... 84
Część 53 – Kamienna Komnata Żmijów ............................................................ 85
Część 54 – Przedsionek Wiedzy ........................................................................ 86
Rozdział dziesiąty – Alamut ................................................................ 87
Cześć 55 – Rozciągająca się Pustynia .............................................................. 87
Cześć 56 – Ruchome Wydmy ............................................................................. 88
Cześć 57 – Siedlisko Azi Dahaka ....................................................................... 89
Cześć 58 – Paszcza Asasynów .......................................................................... 90
Cześć 59 – Żrąca Kąpiel ..................................................................................... 91
Cześć 60 – Komnata Tortur ................................................................................ 92
Cześć 61 – Mroczna Świątynia ........................................................................... 93
Cześć 62 – Sanktuarium Mistrza ........................................................................ 94
Indeks zadań pobocznych w Barcelonie ............................................ 95
4
Wstęp
Witamy w poradniku do gry
Lionheart: Legacy of the Crusader
. Znajdziesz w nim opis całej gry –
przede wszystkim zadań pobocznych oraz zadań dla pobocznych i głównych frakcji. Na końcu
poradnika znajduje się indeks zadań wraz z odnośnikiem do stron, na których można znaleźć o nich
informacje. Po dokładniejsze informacje na temat ras, współczynników, umiejętności i sterowania
zapraszamy do obszernej instrukcji.
Legenda
•
Liczba w szarym kółku oznacza ważniejsze miejsce, najczęściej związane z jakimś zadaniem
– głównym lub pobocznym – jak również np. dźwignię otwierającą drzwi.
•
Litera w czarnym kółku to przejście z jednej lokacji do drugiej.
•
Biały krzyżyk oznacza grupę wrogów lub pojedynczego przeciwnika. Tacy wrogowie są
najczęściej losowo generowani przy pierwszym wejściu do danej lokacji.
•
Kółko z krzyżykiem oznacza zakopany skarb lub fałszywą ścianę. Obie te rzeczy odkrywasz
za pomocą umiejętności
Znajdowanie pułapek
. Prócz tego odkrycie takich ukrytych ścian lub
skarbów przynosi punkty doświadczenia.
•
Kółko z kropką oznacza skrzynię lub leżące luzem przedmioty. Takie skarby są również
losowo generowane przed otwarciem danej skrzyni lub wejściem do lokacji.
•
Małe, białe kółko to niebieska kula z maną.
•
Mały, biały kwadrat to pułapka. Należy ją odkryć za pomocą umiejętności
Znajdowanie
pułapek
(dostajesz za to również punkty doświadczenia), a następnie rozbroić.
5
Porady ogólne
•
W grze czeka cię naprawdę dużo walki. W większości przypadków twoja postać jest zbyt
słaba, by walczyć z kilkoma (a nawet z dwoma) przeciwnikami naraz. Dlatego też podstawową
taktyką jest wywabianie przeciwników po kolei i zabijanie ich w ten sposób. Działa to najlepiej
na wrogów walczących w zwarciu, choć odpowiednio się ustawiając można pokonać każdego
przeciwnika. Wywabiasz wrogów pokazując się im lub podchodząc na tyle blisko, by cię nie
widzieli, ale byś mógł jednocześnie zaatakować ich z dystansu lub rzucić zaklęcie bojowe.
•
Niepoświęcaj wszystkich punktów umiejętności na jedną dziedzinę, gdyż im więcej punktów
na nią przeznaczysz, tym więcej punktów umiejętności musisz wydać później, by zwiększyć ją
o jeden punkt. Na początku gry inwestuj przede wszystkim w złodziejskie umiejętności,
szczególnie Retorykę – warto też wspomnieć, że mając odpowiednio wysoką Retorykę
możesz przekonać większość bossów, że nie ma sensu z tobą walczyć, nie mówiąc już
o przynoszących więcej PD i nagród rozwiązaniach zadań.
•
Inwestuj w magię. W grze można rozwinąć do ponad setki przynajmniej dwie szkoły magii.
Zaklęcia potrafią zmienić przebieg bitwy – magiczne pociski pozwalają zabić wrogów,
do których trudno się dostać (najczęściej łuczników lub magów), a czary wspomagające
uczynią cię znacznie silniejszym przed trudną walką. Ogólnie bardziej opłaca się rzucać czary
niższych poziomów, gdyż kosztują mniej many.
•
Nie zbieraj wszystkich niebieskich kul z maną, bo najczęściej nie będzie ci jej brakować.
Lepiej je zostawić i wrócić się po nie wtedy, gdy rzeczywiście będziesz miał mało many.
Wrogowie często zostawiają niebieskie kule many i czerwone ze zdrowiem.
•
Korzystając z niebieskich kryształów teleportacyjnych weź pod uwagę to, że możesz zostać
ściągnięty ze ścieżki i uwięziony w sferze eterycznej, gdzie będziesz musiał pokonać
wszystkich przeciwników. Można zdobyć w ten sposób doświadczenie, ale zazwyczaj nie
opłaca się tego robić. Najlepiej zapisz grę przed każdą taką podróżą.
•
Czytaj opisy przedmiotów magicznych. Jeśli walczysz mieczem, to nie ma sensu zakładać na
siebie przedmiotów podnoszących obrażenia miażdżone. Zwiększaj przedmiotami
magicznymi te obrażenia, które zadajesz najczęściej – przykład to miecz (sieczne) i magia
ognia. W późniejszych fazach gry już nie rozwijaj umiejętności złodziejskich, a po prostu nie
sprzedawaj przedmiotów, które te współczynniki podnoszą. Gdy natrafi się okazja
wymagająca wysokiej Retoryki lub umiejętności Znajdowania pułapek – po prostu zajrzyj do
ekwipunku i załóż odpowiednie przedmioty.
•
Często zapisuj grę (szybki zapis – klawisz F9), a co jakiś czas zapisuj grę w innych
momentach. Aby zwiększyć swoją żywotność, korzystaj z mikstur leczniczych (pamiętaj –
u każdego kupca wykupuj je wszystkie!), a jeszcze lepiej z zaklęć leczących.
Plik z chomika:
J4r3k96
Inne pliki z tego folderu:
W-11 Wydział Śledczy Odcinek 965 online bez limitu - SerialNet.pl.mp4
(216697 KB)
e0v4n5.mp4
(94815 KB)
CeRegEdit_Setup_0.0.5.2.exe
(1592 KB)
🇬🇧 CyberLink PowerDirector Ultimate 19.1.2521.0 Portable x64.rar
(1049247 KB)
AutoMapa_6.25.1_Polska_1812_WinCE.rar
(489470 KB)
Inne foldery tego chomika:
► Darmowe Konta PREMIUM RedTube HotFile TurboBit ExtaBit RapidGator EgoFiles i kilkanaście innych ★
►►► Sprawdziany
★ Nauka języka Angielskiego
★ Nauka języka Niemieckiego
Alcatel One Touch Fire 4012X
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin