Horror w Arkham - Koszmar z Dunwich, dodatkowy arkusz herolda.pdf
(
679 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Przepowiednia Whateleya
„Powiem wam jeszcze, że któregoś dnia usłyszycie, jak dziecko
Lavinii zawoła imię swojego ojca ze szczytu Wzgórza Strażnika”
– Czarownik Whateley.
Efekty przepowiedni Whateleya są następujące:
Nienaturalny przyrost:
Gra rozpoczyna się z jednym
żetonem na torze Koszmaru z Dunwich. Poza normalny-
mi zasadami, na torze należy umieścić dodatkowo jeden
żeton, kiedy poziom paniki osiągnie 3, 6 oraz 9.
Dziecko Yog-Sothotha:
Koszmar z Dunwich należy traktować
tak, jakby posiadał symbol wymiaru księżyca i koła. Symbole
wymiaru odnoszą się
jedynie
do ruchu, Koszmar z Dunwich
nie może zostać wygnany ani wciągnięty przez bramę.
Imię ojca:
Kiedy Koszmar z Dunwich się porusza,
na torze zagłady należy umieścić żeton zagłady jeśli
wypadnie 3-6 (zamiast 4-6).
Ojciec i syn:
Jeśli Yog-Sothoth jest Przedwiecznym i się
przebudzi kiedy Koszmar z Dunwich znajduje się na planszy,
wartość walki Yog-Sothotha wzrasta o 3 (do -8), a na jego
torze należy umieścić 5 dodatkowych żetonów zagłady
(łącznie 17 żetonów).
Koszmar z Dunwich
Syn Yog-Sothotha
Kiedy Koszmar z Dunwich jest Heroldem, na
początku gry umieść jeden żeton Koszmaru
z Dunwich na jego torze.
Do gry z tym Heroldem
wymagana jest plansza Dunwich.
Plik z chomika:
FatumTech
Inne pliki z tego folderu:
Dice_Tower_Cthulhu_v1.pdf
(2268 KB)
Horror w Arkham - Czarny Faraon, dodatkowy arkusz herolda.pdf
(1195 KB)
Arkham_Horror_Rulebook_EN.pdf
(3455 KB)
Horror w Arkham - Instrukcja.pdf
(9392 KB)
Horror w Arkham - Koszmar z Dunwich, dodatkowy arkusz herolda.pdf
(679 KB)
Inne foldery tego chomika:
! zbiorcze
51. Stan
Agricola
Alchemicy
Atak Zombie
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin